Smurf26 Skrevet 9. august #1541 Skrevet 9. august Lineaaa skrev (15 timer siden): Er helt manisk hvordan de skal ha mange barn med minst mulig hvile imellom. Dette hadde aldri gått naturlig, og det er for en grunn. Hva med å gi litt med til de tre veldig små barna de allerede har, og så få et par til om noen år evt? Veldig rart, nesten samlemani på barn Alle disse svangerskapene generer masse penger i kassa. 4
MissKatt Skrevet 11. august #1542 Skrevet 11. august Camilla har ADHD. Da er det vanlig at man får besettelser. Disse besettelsene kan ta årevis å komme ut av. Det er helt opplagt at Camilla sin besettelse er at de skal få mange barn. Julie på sin side er psykisk syk, og blir bare med på dette. Det er sikkert ikke noe alternativ heller, siden denne besettelsen er så sterk! Hun blir gravid gang etter gang for å få husfred, men også på grunn av kjærlighet. Alt dette vet jeg mye om, fordi jeg har selv en kjæreste med ADHD. Jeg vet ikke om Camilla går på ADHD medisiner, men hvis hun gjør det, er det garantert noe hun har sluttet på i forbindelse med egen graviditet og amming. Dette kan igjen føre til at besettelsen om mange barn blir enda sterkere! På grunn av Camilla sin sykdom er jeg redd for at besettelsen med å få barn ikke er over etter fire barn... 1 7
refill Skrevet 11. august #1543 Skrevet 11. august MissKatt skrev (10 timer siden): Camilla har ADHD. Da er det vanlig at man får besettelser. Disse besettelsene kan ta årevis å komme ut av. Det er helt opplagt at Camilla sin besettelse er at de skal få mange barn. Julie på sin side er psykisk syk, og blir bare med på dette. Det er sikkert ikke noe alternativ heller, siden denne besettelsen er så sterk! Hun blir gravid gang etter gang for å få husfred, men også på grunn av kjærlighet. Alt dette vet jeg mye om, fordi jeg har selv en kjæreste med ADHD. Jeg vet ikke om Camilla går på ADHD medisiner, men hvis hun gjør det, er det garantert noe hun har sluttet på i forbindelse med egen graviditet og amming. Dette kan igjen føre til at besettelsen om mange barn blir enda sterkere! På grunn av Camilla sin sykdom er jeg redd for at besettelsen med å få barn ikke er over etter fire barn... Camilla går på med. Det er en av grunnene til at hun ikke ønsker å gå gravid igjen, fordi hun må slutte på med. hun går på.
Lizard Skrevet 11. august #1544 Skrevet 11. august Julie går også på ADHD-medisiner som hun har måttet slutte på. I tillegg har Julie en historie med hyperremesis, det er helt sykt at hun utsetter seg for dette 5
Jodaneida Skrevet 11. august #1545 Skrevet 11. august MissKatt skrev (15 timer siden): Camilla har ADHD. Da er det vanlig at man får besettelser. Disse besettelsene kan ta årevis å komme ut av. Det er helt opplagt at Camilla sin besettelse er at de skal få mange barn. Julie på sin side er psykisk syk, og blir bare med på dette. Det er sikkert ikke noe alternativ heller, siden denne besettelsen er så sterk! Hun blir gravid gang etter gang for å få husfred, men også på grunn av kjærlighet. Alt dette vet jeg mye om, fordi jeg har selv en kjæreste med ADHD. Jeg vet ikke om Camilla går på ADHD medisiner, men hvis hun gjør det, er det garantert noe hun har sluttet på i forbindelse med egen graviditet og amming. Dette kan igjen føre til at besettelsen om mange barn blir enda sterkere! På grunn av Camilla sin sykdom er jeg redd for at besettelsen med å få barn ikke er over etter fire barn... adhd er ikke en sykdom. Og man blir ikke manisk besatt av å ha adhd. 3 2
Klink Skrevet 12. august #1546 Skrevet 12. august MissKatt skrev (23 timer siden): Camilla har ADHD. Da er det vanlig at man får besettelser. Disse besettelsene kan ta årevis å komme ut av. Det er helt opplagt at Camilla sin besettelse er at de skal få mange barn. Julie på sin side er psykisk syk, og blir bare med på dette. Det er sikkert ikke noe alternativ heller, siden denne besettelsen er så sterk! Hun blir gravid gang etter gang for å få husfred, men også på grunn av kjærlighet. Alt dette vet jeg mye om, fordi jeg har selv en kjæreste med ADHD. Jeg vet ikke om Camilla går på ADHD medisiner, men hvis hun gjør det, er det garantert noe hun har sluttet på i forbindelse med egen graviditet og amming. Dette kan igjen føre til at besettelsen om mange barn blir enda sterkere! På grunn av Camilla sin sykdom er jeg redd for at besettelsen med å få barn ikke er over etter fire barn... oi her var det mange spekulasjoner. Når en har adhd så kan en få besettelser eller bli veldig opphengt i en interesse for en periode, men resten av det du skriver virker bare søkt. 1 2
Lorieen Skrevet 12. august #1547 Skrevet 12. august Dette er to voksne mennesker med god økonomi og ordnede forhold i heimen - hvor mange barn de vil ha og hvor tette de skal være i alder, er deres sak og ingen andres. 8 5
Amatariel Skrevet 12. august #1548 Skrevet 12. august Lorieen skrev (28 minutter siden): Dette er to voksne mennesker med god økonomi og ordnede forhold i heimen - hvor mange barn de vil ha og hvor tette de skal være i alder, er deres sak og ingen andres. Ja enig i dette. Det er heller ikke en manisk besettelse de har fått å få mange tette barn. De har sagt siden dag én at de ønsket seg fire barn, og så tette som mulig (for å ha så mye av småbarnstiden samtidig som mulig). Så de bare holder seg til planen. 4 1
Moongirl Skrevet 12. august #1549 Skrevet 12. august Lorieen skrev (1 time siden): Dette er to voksne mennesker med god økonomi og ordnede forhold i heimen - hvor mange barn de vil ha og hvor tette de skal være i alder, er deres sak og ingen andres. De er influensere og vil at folk skal snakke om de! Klart dette valget vekker oppsikt og spesielt når de har sine utfordringer med graviditet og andre ting. 1
Lorieen Skrevet 14. august #1550 Skrevet 14. august Moongirl skrev (På 12.8.2026 den 12.54): De er influensere og vil at folk skal snakke om de! Klart dette valget vekker oppsikt og spesielt når de har sine utfordringer med graviditet og andre ting. De har ingen utfordringer med graviditet ut over at ingen av dem produserer sædceller, så de må ha IVF-behandling for å bli gravide. 5 1
duskelapp Skrevet 14. august #1551 Skrevet 14. august Lorieen skrev (På 12.8.2026 den 11.32): Dette er to voksne mennesker med god økonomi og ordnede forhold i heimen - hvor mange barn de vil ha og hvor tette de skal være i alder, er deres sak og ingen andres. Enig, skjønner godt at de vil ha mange barn. Skulle gjerne hatt 5-7 barn selv, men verken tid eller penger spiller på lag 😄 3 1
HMK Skrevet 24. august #1552 Skrevet 24. august Så er det tilbake til det eeeeevige testehelvetet. Har avfulgt for lengst, men får det opp i feeden. Tror jeg må blokkere i tillegg. 3 1
Gjest Hmhmh Skrevet 24. august #1553 Skrevet 24. august Lorieen skrev (På 12.8.2026 den 11.32): Dette er to voksne mennesker med god økonomi og ordnede forhold i heimen - hvor mange barn de vil ha og hvor tette de skal være i alder, er deres sak og ingen andres. Dette 💪😍
penny_ Skrevet 24. august #1554 Skrevet 24. august duskelapp skrev (På 14.8.2026 den 17.16): Enig, skjønner godt at de vil ha mange barn. Skulle gjerne hatt 5-7 barn selv, men verken tid eller penger spiller på lag 😄 Tenk så mange barn folk hadde fått om de hadde hatt samme økonomi og like fleksibel jobb som disse to. Det er mange som stopper etter nummer to fordi det blir for dyrt og tidkrevende.
åhokj Skrevet 25. august #1555 Skrevet 25. august MissKatt skrev (På 11.8.2026 den 8.26): Camilla har ADHD. Da er det vanlig at man får besettelser. Disse besettelsene kan ta årevis å komme ut av. Det er helt opplagt at Camilla sin besettelse er at de skal få mange barn. Julie på sin side er psykisk syk, og blir bare med på dette. Det er sikkert ikke noe alternativ heller, siden denne besettelsen er så sterk! Hun blir gravid gang etter gang for å få husfred, men også på grunn av kjærlighet. Alt dette vet jeg mye om, fordi jeg har selv en kjæreste med ADHD. Jeg vet ikke om Camilla går på ADHD medisiner, men hvis hun gjør det, er det garantert noe hun har sluttet på i forbindelse med egen graviditet og amming. Dette kan igjen føre til at besettelsen om mange barn blir enda sterkere! På grunn av Camilla sin sykdom er jeg redd for at besettelsen med å få barn ikke er over etter fire barn... Wow! Dette var en av di mest kunnskapsløse kommentarene jeg har lest på lenge. Håper du ikke har for vane å tillegge andre egenskaper og holdninger på denne måten. Dette var godt utafor grensa. 3 1
AprilLudgate Skrevet 25. august #1556 Skrevet 25. august MissKatt skrev (På 11.8.2026 den 8.26): Camilla har ADHD. Da er det vanlig at man får besettelser. Disse besettelsene kan ta årevis å komme ut av. Det er helt opplagt at Camilla sin besettelse er at de skal få mange barn. Julie på sin side er psykisk syk, og blir bare med på dette. Det er sikkert ikke noe alternativ heller, siden denne besettelsen er så sterk! Hun blir gravid gang etter gang for å få husfred, men også på grunn av kjærlighet. Alt dette vet jeg mye om, fordi jeg har selv en kjæreste med ADHD. Jeg vet ikke om Camilla går på ADHD medisiner, men hvis hun gjør det, er det garantert noe hun har sluttet på i forbindelse med egen graviditet og amming. Dette kan igjen føre til at besettelsen om mange barn blir enda sterkere! På grunn av Camilla sin sykdom er jeg redd for at besettelsen med å få barn ikke er over etter fire barn... Nå bruker du feil begrep. Nevrodivergente (adhd, autisme) kan få hyperinteresser/fokus. Det er riktig. Det er ikke å regne som en besettelse. 3
Alvea Skrevet 25. august #1557 Skrevet 25. august Jeg har aldri fulgt de, men var inne å så nå. Er det flere som ser at hun måper og er overasket før hun i det hele tatt har snudd den digitale testen? Det er helt klart skuespill eller?
Jodaneida Skrevet 25. august #1558 Skrevet 25. august (endret) Alvea skrev (1 time siden): Jeg har aldri fulgt de, men var inne å så nå. Er det flere som ser at hun måper og er overasket før hun i det hele tatt har snudd den digitale testen? Det er helt klart skuespill eller? Hun ser jo på kameraet ? Altså på snapchat på tlf så ser hun jo testen. Endret 25. august av Jodaneida 2
Alvea Skrevet 26. august #1559 Skrevet 26. august Jodaneida skrev (6 timer siden): Hun ser jo på kameraet ? Altså på snapchat på tlf så ser hun jo testen. Hahaha, DET tenkte jeg ikke på. Det gjør hun ja. Legger meg flat her
Fenomen Skrevet 26. august #1560 Skrevet 26. august Jeg gidder ikke å bla gjennom 130 storyes. Er hun gravid?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå