Fame Skrevet 11. juli #1501 Skrevet 11. juli Fizzypo skrev (På 6.7.2026 den 20.07): Helt enig. Jeg fulgte de i 2023 fordi jeg var gravid selv og syns det var spennende å se deres reise. Etter at første barnet var født blokkerte jeg de begge for det ble etter hvert opplagt at de skiftet innholdet sitt i en annen retning etter å skjønt hvilken gullgruve det å dele om barn egentlig er. Jeg syns de er hårreisende og gir meg skikkelig dårlige vibber. Er innom denne tråden en sjelden gang og har lest at de begynte å snakke om barn nr. 4 før tredjemann var født.. Det er manisk. Etter at Snapchat ble en pengemaskin har de blitt helt hemningsløse ut ifra det jeg har lest i andre kanaler. For barnas skyld håper jeg de holder sammen, men slik de holder på er jeg nær 100 % sikker på at det forholdet vil ryke innen 5 år. Jeg er også en som fulgte de fordi jeg var gravid samtidig med termin bare et par uker etter de i 2023. Blokkerte de fort da jeg fant ut hva de holdt på meg. Helt horribelt 1
pinklizzard Skrevet 13. juli #1502 Skrevet 13. juli blir så frustrert over at jeg følge kun Julie, fordi jeg missliker Camilla SÅ MYE! og allikevel er hun å overtar snappen til Julie rett så der er 😭 6
Cyndaquil Skrevet lørdag kl. 22:10 #1503 Skrevet lørdag kl. 22:10 Jeg fikk de tilfeldig opp på sosiale medier og de snakket om barn nr 4. som flere andre her er jeg overakset . Er ikke de 3 andre veldig tette? Noen som kan si årstallene de 3 er født? Er det ikke 2024,2025 og 2026? 1
Moongirl Skrevet lørdag kl. 22:30 #1504 Skrevet lørdag kl. 22:30 Cyndaquil skrev (13 minutter siden): Jeg fikk de tilfeldig opp på sosiale medier og de snakket om barn nr 4. som flere andre her er jeg overakset . Er ikke de 3 andre veldig tette? Noen som kan si årstallene de 3 er født? Er det ikke 2024,2025 og 2026? Nov - 23, april- 25 og april-26. Anbefaler de å puste litt!!Ta vare på seg selv og hverandre oppi alt og, for så tette barn er utrolig travelt og det øker bare på. De virker maniske, ja... 3 1
Anneisabell Skrevet søndag kl. 07:57 #1505 Skrevet søndag kl. 07:57 Moongirl skrev (9 timer siden): Nov - 23, april- 25 og april-26. Anbefaler de å puste litt!!Ta vare på seg selv og hverandre oppi alt og, for så tette barn er utrolig travelt og det øker bare på. De virker maniske, ja... Mye jobb med de når de er små, men tro meg blir ikke mindre når de blir eldre. Når du skal møte på foreldre møter, foreldresamtaler, påske og julefrokost, bursdager til venner og fritidsaktiviteter. 🤞 1 1
Seva Skrevet søndag kl. 13:19 #1506 Skrevet søndag kl. 13:19 Mente at de sa at de skulle slutte med SC? Var det bare tull? 1
Stortrommadet Skrevet søndag kl. 16:36 #1507 Skrevet søndag kl. 16:36 Seva skrev (3 timer siden): Mente at de sa at de skulle slutte med SC? Var det bare tull? Neida. Men Camilla har sluttet, antakeligvis fordi det er så sykt mye mer penger å hente på Julie sin internasjonale snapkonto, enn Camilla sin norske… for det er jo litt merkelig hvordan man gir seg fordi det er så mye angst, men likevel kan ha 20 min med story på den andre sin snap likevel… hva er på en måte forskjellen, sett bort fra inntektene? 3 2
Justlooking Skrevet søndag kl. 23:06 #1508 Skrevet søndag kl. 23:06 Jeg prøvde meg innom disse to en gang for å sjekke ståa og hypen. Det var så utrolig kjedelig fra begge at det orker jeg virkelig ikke. Masse jabbing uten substans 😊 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå