Gå til innhold

CamillaLor


EmVeeJee

Anbefalte innlegg

 

Polyester skrev (3 timer siden):

Det virker sånn. Nå er hun på reise igjen for å ha møter som hun kunne tatt på zoom. Jeg lurer på hvordan Julie føler seg når hun sitter hjemme alene med babyen og med tankene om ønsket om et nytt barn, som Camilla har satt en brems på, på sett og vis. Og om Julie skal få et barn til, skal det være med Camilla sitt egg det også? De er begge mødre til barna, men jeg lurer på om Julie ønsker genetiske barn før det er helt stopp?

Ja, appen virker fullstendig ustrukturert og useriøs. På redditen så jeg en slags anmeldelse av appen fra en fitnessinstuktør med master i kinesiologi som fullstendig slakta appen. Hvorfor jobber hun så hardt med den når den tilsynelatende er så uferdig og innholdet er så utilgjengelig? 

Link til anmeldelsen: https://www.reddit.com/r/julieeandcamilla/s/wIMXCvxjU8

En mann hadde ALDRI fått kritikk for det hun blir kritisert for nå! 

Endret av Sunfl0wer
  • Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sunfl0wer skrev (6 timer siden):

 

En mann hadde ALDRI fått kritikk for det hun blir kritisert for nå! 

Jo. Fedre som ikke er tilstede for barna eller partneren sin og menn som lager apper som kun er til for å ta penger fra andre fortjener kritikk, i alle fall.

  • Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polyester skrev (14 timer siden):

Det virker sånn. Nå er hun på reise igjen for å ha møter som hun kunne tatt på zoom. Jeg lurer på hvordan Julie føler seg når hun sitter hjemme alene med babyen og med tankene om ønsket om et nytt barn, som Camilla har satt en brems på, på sett og vis. Og om Julie skal få et barn til, skal det være med Camilla sitt egg det også? De er begge mødre til barna, men jeg lurer på om Julie ønsker genetiske barn før det er helt stopp?

Ja, appen virker fullstendig ustrukturert og useriøs. På redditen så jeg en slags anmeldelse av appen fra en fitnessinstuktør med master i kinesiologi som fullstendig slakta appen. Hvorfor jobber hun så hardt med den når den tilsynelatende er så uferdig og innholdet er så utilgjengelig? 

Link til anmeldelsen: https://www.reddit.com/r/julieeandcamilla/s/wIMXCvxjU8

Jeg har nå vært helt oppslukt i å lese denne tråden i over en time, og må flire litt av noe av kritikken Camilla får, spesielt da for dårlig treningsform osv. Jeg hadde en PT som gikk på samme PT-skole som Camilla, og for å si det sånn, h*n var ikke fan. Ifølge h*n var Camilla mer opptatt av å være kroppspositiv og bevise at hun også kunne være pt ("til tross" for kroppen sin) enn det hun var opptatt av å bli en god PT..

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queen19 skrev (1 time siden):

Jeg har nå vært helt oppslukt i å lese denne tråden i over en time, og må flire litt av noe av kritikken Camilla får, spesielt da for dårlig treningsform osv. Jeg hadde en PT som gikk på samme PT-skole som Camilla, og for å si det sånn, h*n var ikke fan. Ifølge h*n var Camilla mer opptatt av å være kroppspositiv og bevise at hun også kunne være pt ("til tross" for kroppen sin) enn det hun var opptatt av å bli en god PT..

Ja altså jeg er bare en vanlig person som trener en vanlig mengde, men til og med jeg vet at dårlig teknikk kan skade meg når jeg trener og at det ødelegger for det man ønsker å oppnå med øvelsene, så dette tror jeg på. "Alle" kan dette men hun bare driter i det? Gir ikke mening.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter og ser siste vloggen de har lagt ut på youtube, og jeg syns det er så sykt rart at de snakker engelsk til sine norske venner?! Jeg har forstått at de snakker engelsk seg i mellom pga rekkevidde til internasjonale følgere (og traumer hos Julie?) men tenk så klein å snakke engelsk med sine norske venner, kun for en vlog? Fremfor at de bare kunne oversatt på tekst? 

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queen19 skrev (1 time siden):

Jeg sitter og ser siste vloggen de har lagt ut på youtube, og jeg syns det er så sykt rart at de snakker engelsk til sine norske venner?! Jeg har forstått at de snakker engelsk seg i mellom pga rekkevidde til internasjonale følgere (og traumer hos Julie?) men tenk så klein å snakke engelsk med sine norske venner, kun for en vlog? Fremfor at de bare kunne oversatt på tekst? 

Det er jo bare for kameraet. Jeg tror ikke de gjør det når de er uten kamera. Jeg tror heller ikke de snakker engelsk sammen når kameraet er av.

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Polyester skrev (5 minutter siden):

Det er jo bare for kameraet. Jeg tror ikke de gjør det når de er uten kamera. Jeg tror heller ikke de snakker engelsk sammen når kameraet er av.

Det er jo fremdeles ekstremt merkelig å snakke engelsk for kamera, med norske venner. Spesielt når de kan oversette til engelsk, og følgerne deres har sagt de vil høre dem snakke mer norsk. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queen19 skrev (43 minutter siden):

Det er jo fremdeles ekstremt merkelig å snakke engelsk for kamera, med norske venner. Spesielt når de kan oversette til engelsk, og følgerne deres har sagt de vil høre dem snakke mer norsk. 

Ja, det er det. Men det er jo typisk influensere. Alt er for show og ingenting er ekte. Sånn som de blomstene. De var jo selvfølgelig egentlig til Julie, men de tar et bilde og later som det er til babyen dems. For show, uten noen annen god grunn.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polyester skrev (3 minutter siden):

https://www.instagram.com/reel/C6mEuo3skM4/?igsh=aXBxMWJ2cTBlMDB4

Camilla påstår nå at man trenger 15 brødskiver per dag. Tanker? 

Er kanskje sant hvis man ikke spiser noe annet med karbohydrater i. Ikke grønnsaker, frukt, frø, belgfrukter. Men urealistisk er det.

Karbomengde som tilsvarer 15 brødskiver var vel kanskje tanken her?

Men dette må man jo justere selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queen19 skrev (12 timer siden):

Det er jo fremdeles ekstremt merkelig å snakke engelsk for kamera, med norske venner. Spesielt når de kan oversette til engelsk, og følgerne deres har sagt de vil høre dem snakke mer norsk. 

De har vel sin primære følgerskare utenfor Norge så synes ikke det er så unaturlig at de snakker engelsk. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (2 minutter siden):

De har vel sin primære følgerskare utenfor Norge så synes ikke det er så unaturlig at de snakker engelsk. 

Enig. 

Hvorfor skal Julie gå gravid en gang til foresten? Var det ikke Camilla sin tur nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (1 minutt siden):

Enig. 

Hvorfor skal Julie gå gravid en gang til foresten? Var det ikke Camilla sin tur nå? 

Tror det er en kombinasjon av at C lanserte appen sin samt noe om at de hadde så få embryo igjen fra henne og alderen hennes (mtp eventuelle uttak igjen), men skal ikke si det 100% sikkert. Følger dem ikke tett nok til å være bombastisk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

refill skrev (10 minutter siden):

Tror det er en kombinasjon av at C lanserte appen sin samt noe om at de hadde så få embryo igjen fra henne og alderen hennes (mtp eventuelle uttak igjen), men skal ikke si det 100% sikkert. Følger dem ikke tett nok til å være bombastisk. 

Det hørtes jo logisk ut :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruLine skrev (2 timer siden):

Karbomengde som tilsvarer 15 brødskiver var vel kanskje tanken her?

Men dette må man jo justere selv.

Karbohydrater er viktig for hjernen, men karbohydrater kun fra fint brød, som i videoen, er ikke noe man skal støtte kostholdet sitt på. Synes hun kunne fått frem bedre at man trenger karbohydrater som tilsvarer 15 brødskiver, istendenfor å si at man trenger 15 brødskiver per dag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (3 timer siden):

De har vel sin primære følgerskare utenfor Norge så synes ikke det er så unaturlig at de snakker engelsk. 

Jeg syns som sagt det er svært unaturlig, når det er med venner som ikke er med å drifte kanalen. Og igjen, følgerne deres har flere ganger sagt at de vil høre dem snakke norsk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg følger verken Julie eller Camilla, men fikk opp en video fra Milamovement. Åpnet kommentarfeltet og der var det mange stygge kommentarer mot kropp altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, Diamant20 said:

Jeg følger verken Julie eller Camilla, men fikk opp en video fra Milamovement. Åpnet kommentarfeltet og der var det mange stygge kommentarer mot kropp altså. 

Da bør du ligge langt unna Reddit 🤭

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norja skrev (4 timer siden):

Da bør du ligge langt unna Reddit 🤭

Haha de holder ikke tilbake på noe der! Til og med finner på ting også som at Camilla er utro bare fordi hu er på mange jobbreiser. Ganske ekstreme slutninger som blir tatt der😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...