Gå til innhold

Hva er det mest tabubelagte og «mørkeste» du tenker som du ikke kan si til noen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er lærer, og innimellom «fantaserer» jeg at jeg slår til enkelte elever i trynet.

Anonymkode: 7961f...c80

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for oppfordring og forherligelse av brudd på norsk lov, selvmordstanker, brukerdebatt og svar til dette.

Husk at selv om dere ikke beskriver tanker som gjelder akkurat nå, så kan det fremdeles virke triggende for andre.

Kragebein, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.11.2019 den 12.09, AnonymBruker skrev:

Enig over om å sende de ut. Nå bygger de moskeer og tar sakte men sikkert over!! Tror dere vi hadde fått bygd en kirke i tykkeste Iran fks? Om 100 år er statsministeren muslim og landet er tapt.. 

Anonymkode: f9925...2cc

Å herregud... Er du klar over at det allerede fins kirker i Iran og at det bor kristne folk i Iran? Ikke alle iranere er muslimer skjønner du. Og iranere flest er vel ikke de som stemmer for å bygge moskeer i Norge! De De aller fleste har flyktet fra landet nettopp pga religionen! JA, jeg er iraner..

Anonymkode: 7dc7c...93a

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener antivaxere skulle motta en hard straff for å nekte sine uskyldige barn viktige vaksiner. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.11.2019 den 17.59, AnonymBruker skrev:

- At alle nordmenn er en saueflokk som ikke tør å gjøre utradisjonelle valg. Alle skal følge den samme "malen". 

- Jeg har ikke noe sympati for rusmisbrukere eller alkoholikere. Jeg mener det er deres egen feil. 

- Jeg håper at ekskjæresten min går på en smell og blir satt i fengsel en dag. Han er grunnen til at jeg har hatt depresjon i 5 år. 

Anonymkode: bc0f6...646

Hmm, den var interessant. 

Hvis du mener at rusmisbrukere og alkoholikere er deres egne feil, så er det din feil at du er deprimert. 

Rusmisbrukere og alkoholikere er det som regel pga vonde ting de har gått igjennom og ikke har taklet eller fått værktøy til å takle det vonde, som regel grusomme ting de færreste kan tenke seg. De drikker eller ruser vekk følelser. Akkurat som du fikk depresjon som er en konsekvens av det du har gått igjennom. Man finner overlevelsemekanismer.

Hva føler du hvis jeg sier til deg: du kunne gått vekk fra eksen, du kunne ha valgt å ikke bli sammen med han, du kan skaffe hjelp i stede for å dyrke det? Du som har sittet med depresjon i 5 år vet at det ikke er så svart hvitt og slik er det for rusmisbrukere og alkoholikere. 

Anonymkode: 3002a...ad6

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At livet hadde vært mye enklere om pappa hadde dødd

At religiøse mennesker er mindre intelligente.

Misliker alle andres barn bortsett fra mine egne 

 

 

 

Anonymkode: be165...449

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.11.2019 den 23.06, AnonymBruker skrev:

Det å gi en skriftlig beskjed til kirka om at du ville melde deg ut er ikke så pinlig som å døpes som 15 åring fordi man også ville konfirmeres.

Anonymkode: 6e7f2...932

Man kan konfirmere seg selvom man ikke er medlem av statskirka

Anonymkode: 0dcf7...afc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lar meg irritere av de som jobber innen salg, service og offentlige tjenester som ikke forstår eller snakker norsk særlig godt. Det burde være et minstekrav at man gjør seg forstått på norsk når man jobber i Norge. 

Anonymkode: dfcfd...28e

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lar meg irritere av de som jobber innen salg, service og offentlige tjenester som ikke forstår eller snakker norsk særlig godt. Det burde være et minstekrav at man gjør seg forstått på norsk når man jobber i Norge. 

Anonymkode: dfcfd...28e

Enig. Opplever dette til stadighet på sykehjemmet faren min ligger på nå. De unge pleierne er veldig hyggelige, men når til og med jeg sliter med å forstå hva de sier så sier et seg selv at de som er gamle og syke ikke får med seg hva som blir sagt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man kan konfirmere seg selvom man ikke er medlem av statskirka

Anonymkode: 0dcf7...afc

Man kan ikke konfirmeres i Den norske kirke uten å være døpt. Når man blir døpt i DNK, blir man medlem. Men man kan selvsagt konfirmere seg borgerlig eller i andre kristne trossamfunn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer hver dag om å bli sammen med barnefaren igjen selvom jeg forteller alle andre om hvor mye jeg hater han for alt han har gjort meg (for han har gjort meg mye galt).

Anonymkode: 70ce5...61b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonymus Notarius skrev:

Man kan ikke konfirmeres i Den norske kirke uten å være døpt. Når man blir døpt i DNK, blir man medlem. Men man kan selvsagt konfirmere seg borgerlig eller i andre kristne trossamfunn.

Lol, sier du det.

Anonymkode: 0dcf7...afc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som har skjedd utenlands i Kongens klær. Både det beste og verste har skjedd meg der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 24.11.2019 den 0.45, AnonymBruker skrev:

Jeg vil sende ut alle folk som ikke er født i Norge og deres barn. Få tilbake en ren norsk folkegruppe. Vil sende med de norske tøser som har tilbringt tid med okkupantene. 

Anonymkode: fdafe...5ebhahahha

Hahahahahahha tulling! 

Anonymkode: 7d3d0...2f3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.11.2019 den 15.23, SupaWoman skrev:

Folk som bare lever på cola og  junk og aldri beveger seg er like utsatt for kreft som røykere.  Men ikke så mange som dømmer de nedenom og hjem. 

Eh jo... 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.11.2019 den 18.20, AnonymBruker skrev:

Babyer ser ut som om de smaker veldig godt.

Anonymkode: 6a4a4...aa4

😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 27.11.2019 den 23.06, AnonymBruker skrev:

Det å gi en skriftlig beskjed til kirka om at du ville melde deg ut er ikke så pinlig som å døpes som 15 åring fordi man også ville konfirmeres.

Anonymkode: 6e7f2...932

Om det er så pinlig å bli døpt som 15 åring så får de bare konfirmere seg borgerlig eller droppe hele greia. Er uansett for dumt om de konfirmere seg bare fordi alle andre gjør det. Om de er så gira på å bli konfirmert og ikke er blitt døpt, javel så får de døpe seg. Om det er så flaut å døpe seg så bør de ikke konfirmere seg heller. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.11.2019 den 23.04, AnonymBruker skrev:

At jeg noen ganger har lyst til å kutte kontakt med alle jeg kjenner pga mas om alkohol.

Anonymkode: 7b319...58a

Er det fordi du er avholds, eller drikker for mye?

Anonymkode: 29f88...32a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lol, sier du det.

Anonymkode: 0dcf7...afc

Ja, jeg må jo åpenbart si det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Maleficenta skrev:

Om det er så pinlig å bli døpt som 15 åring så får de bare konfirmere seg borgerlig eller droppe hele greia. Er uansett for dumt om de konfirmere seg bare fordi alle andre gjør det. Om de er så gira på å bli konfirmert og ikke er blitt døpt, javel så får de døpe seg. Om det er så flaut å døpe seg så bør de ikke konfirmere seg heller. 

Dette er 15-åringer. Du er alt for streng. Wn 15-åring kan ha et oppriktig ønske om å konfirmere seg, selv om hun/han ikke takler å skulle skille seg så totalt ut som å døpe seg i dn alderen,

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...