Gå til innhold

Hva er det mest tabubelagte og «mørkeste» du tenker som du ikke kan si til noen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes generelt det finnes få tabuer og mørkelagte ting i dag. Synes det meste bader i lys.

Anonymkode: 0b6ae...9a5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, 007_008_007 skrev:

Så lett gjennomskuelig kommentaren din er. Du ønsker å angripe islam, men nevner smart nok også kristendommen. Det du skriver kan du bare drømme om. I et fritt land kan man tro på hva man vil bare man ikke tvinger andre til å tro på det samme. Det du skriver bryter også med menneskerettighetene. So dream on.

Du om det.

Anonymkode: 7f4e1...851

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.11.2019 den 9.02, AnonymBruker skrev:

Jeg er glad søstra mi har tatt med seg drittungen sin til andre kanten av landet, så jeg slipper å ha noe med de å gjøre.

Eller vent, dette sier jeg jo til alle :tongue:

Anonymkode: 88808...8c2

😂

Anonymkode: ef2bc...0fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Maleficenta skrev:

Jada for alle går i kirka på en vanlig søndag. Spesielt 15 åringer. Og hvorfor er det flaut igrunnen? Er da mange kirkesamfunn som bedriver voksendåp f. Eks. De syns ikke det er flaut... 

Du er ikke fra et lite tettsted, skjønner jeg. Sladder og rykter ville spredd en sånn hendelse, det ville ikke bare blitt oppdaget av de som så det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Hulderen skrev:

Du er ikke fra et lite tettsted, skjønner jeg. Sladder og rykter ville spredd en sånn hendelse, det ville ikke bare blitt oppdaget av de som så det.

Hva så? Det er da ingen krise. Er ikke farlig å bli døpt

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye reinspikka hat og rasisme her.. Hvorfor melder dere dere ikke inn i politiske partier eller lager noen. Hvorfor ikke engasjere seg fremfor å bare skrive her? Er vel mange der ute som taler hat og rasisme i samfunnet som man kan alliere seg med.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.12.2019 den 0.14, AnonymBruker skrev:

Jeg har fundert over at enkle dyr blir fortere modne enn avanserte dyr. Sånn er det hele veien fra insekter, via reptiler, til drøvtyggere, fugler, aper og mennesker. Det er tydeligvis raskere å trene opp en enkel hjerne enn en komplisert hjerne. Ingen dyr lærer så sakte som mennesker. Vi bruker et år bare på å lære å gå...

Menn har litt større hjerne enn kvinner. Er det derfor menn blir litt senere modne? 

Anonymkode: 73123...1b8

Enkle dyr MÅ vel bli fortere modne for å kunne rekke å overleve.  Evolusjon. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.11.2019 den 22.50, AnonymBruker skrev:

Det er snakk om et seksuelt overgrep gjort av et nært familiemedlem av meg. Tror du det er lett for meg å bare en dag besøke foreldrene mine å si "forresten, broren din seksuelt misbrukte meg" å tro at ikke det kommer til å ha en ekstrem stor påvirkning på familien min? 

Anonymkode: d34cc...9a6

spot on. du satte virkelig ordene på det.

Anonymkode: a030d...f95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man ikke burde finne seg i at noen lyver, stjeler, sårer og fucker opp ting bare fordi de har et rusproblem. Er så lei av nære og perifære venner som ruser seg og mener jeg er urettferdig for å kutte dem ut av livet mitt.

Anonymkode: ce1f7...9a8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener man burde fjerne abortnemdene og ha fri abort frem til (i alle fall) uke 22. Jeg mener abortmotstandere er grunnleggende usympatiske og ofte uintelligente.

Når jeg tenker meg om er ingenting av dette verken tabubelagt, mørkt eller noe man ikke kan eller bør fortelle folk. Heldigvis.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

At man ikke burde finne seg i at noen lyver, stjeler, sårer og fucker opp ting bare fordi de har et rusproblem. Er så lei av nære og perifære venner som ruser seg og mener jeg er urettferdig for å kutte dem ut av livet mitt.

Anonymkode: ce1f7...9a8

Er dette mørkt og tabubelagt å mene? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, venus24 skrev:

Jeg mener man burde fjerne abortnemdene og ha fri abort frem til (i alle fall) uke 22. Jeg mener abortmotstandere er grunnleggende usympatiske og ofte uintelligente.

Når jeg tenker meg om er ingenting av dette verken tabubelagt, mørkt eller noe man ikke kan eller bør fortelle folk. Heldigvis.

 føler meg sterkt uenig, that is all

Anonymkode: 965f4...39b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 føler meg sterkt uenig, that is all

Anonymkode: 965f4...39b

Du er ikke spesielt kildekritisk, siden du tror blindt på antiabort-propaganda fra religiøse fundamentalister.

Sitat fra Helsenorge.no: «Aborter etter utgangen av 12. svangerskapsuke utføres bare på sykehus. Aborten gjennomføres ved at du får medikamenter som fremkaller rier, inntil aborten er fullført. Smertestillende medikamenter vil bli gitt.»

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg er en veldig redd og engstelig person. Jeg er redd for å ta telefonen, gå ut alene, bli konfrontert.. you name it. Tenker også mye negativt om meg selv og har en del katastrofetanker. Ironisk nok jobber jeg som psykolog. Jeg vet hva jeg skal gjøre for å bli bedre, men klarer ikke.. har en stor frykt for å bli "avslørt"

Anonymkode: fab14...673

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.12.2019 den 1.05, SupaWoman skrev:

Enkle dyr MÅ vel bli fortere modne for å kunne rekke å overleve.  Evolusjon. 

Evolusjon kan forklare at en mus blir moden fort, men du kan ikke forklare hvofor mennesker bruker 10-20 år på å klare seg selv. Det er en enorm ulempe, så det må gi en tilsvarende en stor fordel også hvis det skal gi mening i et evolusjonsperspektiv. Jeg tipper lang barndom er prisen for stor hjerne.

Anonymkode: 73123...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...