Gå til innhold

Hva er din hemmelige sexfantasi som du aldri vil få oppleve?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Drømmer om trekant med meg og min mann og en dame til. Drømmer om å slikke henne imens han knuller meg, at han knuller henne og jeg slikker henne samtidig til han kommer inni henne og i munnen min. 
 

Drømmer om å dra på en sexklubb og bli sett på når vi har sex, at en annen mann kommer på meg. Se en annen mann og/eller kvinne rått i øynene og se at jeg tenner han/henne. 
 

Sex med mange menn samtidig, og med mange kvinner samtidig. 
 

Aldri vært så glad i BDSM, prøvd litt for mannens del, han har bindt meg fast, behandlet meg hardt, brukt pisk og fistet meg. Det har vært deilig det, men ikke helt min greie dessverre. Han ville nok vært for sjalu til å prøve ut noen av mine fantasier. Så det spørs om det blir med fantasien..

Men han kan være ganske røff og det er deilig, føler med dere som har forsiktige »vanilje» menn som dere kaller det, det hadde aldri passet meg... Lett kveling og litt hard behandling er en del av sexlivet vårt, uten at jeg ser på det som noe ekstraordinært.. 

Anonymkode: b60de...5ff

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 hours ago, AnonymBruker said:

Gammel er han? 

Anonymkode: 17c36...92c

God i grammatikk er du?

Anonymkode: 148ff...c46

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en hemmelig fantasi om en som er mye yngre enn meg. Ikke bare det, han er i min datters omgangskrets. Han er halvt serber. å bare så forbanna hot. Har tross sin alder, en erotisk utstråling av dimensjoner. Bare oser av rå, dampende sex. 

Det kommer aldri til å skje noe, men jeg må innrømme at han er blandt favorittene når vibratoren skrus på.

Anonymkode: 6870d...954

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har en hemmelig fantasi om en som er mye yngre enn meg. Ikke bare det, han er i min datters omgangskrets. Han er halvt serber. å bare så forbanna hot. Har tross sin alder, en erotisk utstråling av dimensjoner. Bare oser av rå, dampende sex. 

Det kommer aldri til å skje noe, men jeg må innrømme at han er blandt favorittene når vibratoren skrus på.

Anonymkode: 6870d...954

Er helt lov det. Jeg fantaserer om en utenlandsk gutt/fra chile som da er kompis med min tidligere stesønn. Han er ca 10år yngre,,) hot!

Anonymkode: 17c36...92c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

God i grammatikk er du?

Anonymkode: 148ff...c46

Hvor gammel er du. Fornøyd? 

Anonymkode: 17c36...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å finne meg en hot, sexy mann som vil bli kjæresten min.

Anonymkode: 8dd73...55b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantaserer om å ha sex med en dame eller 2. Sleike fitta hennes og puppene. Gni fittene mot hverandre ohhh. En deilig dame med store pupper og rumpe. Blir sykt kåt av det. Jeg er gift og har barn er gravid nå så tviler på at det vil noen gang skje. 

Anonymkode: adf61...ea0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fantaserer om å ha sex med en dame eller 2. Sleike fitta hennes og puppene. Gni fittene mot hverandre ohhh. En deilig dame med store pupper og rumpe. Blir sykt kåt av det. Jeg er gift og har barn er gravid nå så tviler på at det vil noen gang skje. 

Anonymkode: adf61...ea0

Lesbisk med andre ord? 

Anonymkode: 17c36...92c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lesbisk med andre ord? 

Anonymkode: 17c36...92c

Nei. Jeg tenner på menn og er godt gift,men har denne fantasien om å ha sex med en dame. Spesielt nå som jeg er gravid så har lysten blitt sterkere. Kun sex.

Anonymkode: adf61...ea0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å møte en skikkelig dominant mann. Som bare forteller meg hva jeg skal gjøre. Er litt hard mot meg på en kjærlig måte om det gir mening.. Straffe meg litt. Litt sånn bdsm.. Men det må være en eller annen slags mening i det, ikke bare sex. En sinnsyk attraksjon mellom oss kan være nok da forsåvidt. Et ønske om mer. 

Men har jo vanskelig for å tenne på noen som helst for tiden, så den største fantasien er vel å møte noen som kan vekke meg litt til live igjen. Vekke lidenskapen min.. 

Anonymkode: 098df...394

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser at mange damer ønsker seg sex med to menn samtidig, men ingen av disse kan være min kone. Jeg er mann og bittelitt sub/cuckold. Dette hadde vært fantastisk å slikke min kone samtidig som hun ble tatt av en ung og viril gutt/mann med over gjennomsnittlig utstyr helt til saftene fra de begge renner ned på meg. Jeg har forsiktig foreslått trekant med en annen, men dette er visst helt utelukket 😔. Hun mener jeg er gal som kan foreslå noe slikt. Sexfantasiene endrer seg over tid og ikke alltid at vi er kompatible på dette området dessverre. Hun er ikke engang interessert i noe leketøy i senga. Hun synes bare at jeg er altfor sexfiksert når jeg foreslår noe utenom vaniljesex et par ganger i måneden. Utroskap er helt utelukket for min del, men har sagt at om hun får crush på en annen så må hun fortelle dette slik at vi kan komme til en ordning. Hadde jeg bare fått henne på "bedre" tanker... 🤔

Anonymkode: a32e5...0d4

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fantaserer om å ha sex med en dame eller 2. Sleike fitta hennes og puppene. Gni fittene mot hverandre ohhh. En deilig dame med store pupper og rumpe. Blir sykt kåt av det. Jeg er gift og har barn er gravid nå så tviler på at det vil noen gang skje. 

Anonymkode: adf61...ea0

Samme fantasi her! Hadde vært så deilig å lekt med noen på en annen måte enn en mann. Er noe med at man kjenner jentekroppen på en annen måte, samtidig som det er ukjent og veldig spennende. 

Anonymkode: 8c2ce...cdc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, en mørk fantasi er å ha trekant med to søstre. En enda mørkere er å ha trekant med mor og datter.;)

Anonymkode: 280b8...a49

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid hatt en fantasi om å blir dominert av en type «Daddy» dominant mann. (Litt sjokkerer domineringen enn «fuck me like you hate me») -Gjerne eldre enn meg. Jeg møtte en mann for ett år siden og vi ble kjærester. Det viste seg at vi har de samme ønskene innafor bdsm så jeg har turt å dele mine submissive tanker og ønsker. Det er bare helt fantstisk! Trodde aldri jeg skulle oppleve d eller tørre å si d til noen!

Anonymkode: 082a3...272

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

«Litt mildere dominering enn fuck me like you hate me» skulle d stå! Helsikes ordbok!!

Anonymkode: 082a3...272

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha sex med en kvinnelig kollega av meg, hun et fantastisk menneske, vakker og har en herlig veltrent kropp.
Men det kommer ikke til å skje siden hun er 34 og jeg 55, er nok for stor aldersforskjell der.
Men det er lov å fantasere og drømme 😍

Anonymkode: dd341...172

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

«Litt mildere dominering enn fuck me like you hate me» skulle d stå! Helsikes ordbok!!

Anonymkode: 082a3...272

Jeg fantaserer om "treat me like a lady, fuck me like a whore".

Anonymkode: 6870d...954

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg selv som jomfru, sammen med en annen jomfru på bryllupsnatta.

Anonymkode: 9f2b7...93c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...