Gå til innhold

Hva er din hemmelige sexfantasi som du aldri vil få oppleve?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde mange hemmelige sexfantasier, de får jeg utløp for nå. Jeg var så heldig å treffe en som er akkurat som meg. 

Jeg var sammen med en som likte 2 minutter misjonær en gang i måneden. Det passer nok for mange jenter, men for meg var det drepen.

Anonymkode: 31eb4...f16

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg drømmer om å ha sex med bestekompisen til eksen. 

Han har uheldigvis dame nå, om han hadde vært singel er jeg 98% sikker på at jeg hadde fått han i seng. :sengekos:

Håper på en måte han blir singel, men jeg håper mest at hun han er sammen med er hans prinsesse. 

Anonymkode: 71b59...2ad

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha sandwich med to menn. 

Ha en sterk mann som dominerer meg og vi har BDSM sex.

Å bli fistet.

Jeg har prøvd å få mannen min med på dette, men han er ikke interessert i noe sånt, dessverre.

Anonymkode: 02add...40d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex med dame som er veltrent definert med store muskler og tatoveringer. 

Dame med platinablondt hår og bimboutseendet. ikke andenebb

Sex med en mann suge pikk, bli tatt. 

 

 

Anonymkode: 5e32d...45b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å leke voldtekt, det er min favoritt 😂 men skal ikke spørre ham om det

Anonymkode: eb61d...4d3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bli "tvunget" til å slikke og ha sex med ei jente, gjerne ei venninne av ham, mens han ser på og runker seg selv. Og etterpå bli pult hardt og få høre at han elsker meg og at jeg er så flink som gjør alt han ber om. 

Anonymkode: ff93a...456

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å bli "tvunget" til å slikke og ha sex med ei jente, gjerne ei venninne av ham, mens han ser på og runker seg selv. Og etterpå bli pult hardt og få høre at han elsker meg og at jeg er så flink som gjør alt han ber om. 

Anonymkode: ff93a...456

Jeg har vært mannen i den fantasien mange ganger.🤩😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nettopp de hemmelige fantasiene jeg jakter på, ikke mange av de som jeg ikke fikk prøve ut, men jeg setter fremdeles nye fantasier ut🤫

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Alterego666 skrev:

Jeg har vært mannen i den fantasien mange ganger.🤩😁

Mannen min hadde sikkert likt det han også. Problemet er at jeg er for usikker til å gjennomføre det og ville nok blitt for sjalu. 😇

Anonymkode: ff93a...456

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer om å gi ris. En ordentlig omgang med flat hånd så det klasker skikkelig på rumpa.

Anonymkode: a9506...75b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen min hadde sikkert likt det han også. Problemet er at jeg er for usikker til å gjennomføre det og ville nok blitt for sjalu. 😇

Anonymkode: ff93a...456

Det er åpenbart en risk.😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 11/23/2019 at 3:38 PM, AnonymBruker said:

Hvorfor skulle ikke du kunne ha sex igjen? Om du ville kunne du jo bare gått på tinder og valgt ut en av mange

Anonymkode: a9506...75b

Hadde det vært så lett så...

Men er gift med en mann som ikke lenger vil ha sex, og jeg vil ikke være utro, og liker heller ikke one night stand. Så da blir jeg sexløs antagelig resten av livet. Men drømmen lever så det holder:)

Anonymkode: 8d93e...a1d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk gjort alt det folk drømmer om her i denne tråden (og mere til...) bortsett fra playrape, som jeg har lyst til å prøve. 
 

Nei, har ikke sugd sjefen under bordet men har knullet en lærer på kateteret i klasserommet hans...

 

Anonymkode: 58459...588

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg aldri kommer til å få oppleve, er hvordan det er å ikke ha pult på noen annen fitte i hele mitt liv, enn den som er inni hun jeg debuterte med og giftet meg med. Evt. motsatt rekkefølge.

Ikke mye fantansi det, men det er snart den eneste tenkbare tingen som innebærer sex med kvinner jeg ikke har gjort/ gjør.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest kalkulator
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg drømmer om å gi ris. En ordentlig omgang med flat hånd så det klasker skikkelig på rumpa.

Anonymkode: a9506...75b

Jeg også. Hun må være mellom 16-20. Nora Mørk kropp.

Så må hun gjerne hulke litt 😍

Endret av kalkulator
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer om to kjærester. To menn som også er kompiser, vi bor sammen alle tre, koser sammen og alene. Det handler kanskje vel så mye om kjærlighet som sex, men.. Det er noe jeg tenker mye på. 

Ellers fantaserer jeg litt om å dra på klubb med mannen. Er sjeldent partnerbytte med i bildet, men av og til. Innimellom blir jeg sykt tent av tanken på han med en annen dame, men i virkeligheten tror jeg det hadde blåst røyk ut av ørene mine. :ler:

Jeg er sub og tenner på å bli brukt. Mannen er vanilje og synes det er vanskelig å snakke om "sånt". Vi har magisk sex på åttende året, men jeg venter enda på at han feks skal ta litt i meg, slå, hive meg rundt, knulle meg hardt i rumpa og halsen. Eller playrape, enda bedre! 

Anonymkode: abcd0...897

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.11.2019 den 10.41, AnonymBruker skrev:

Hva er din hemmelige fantasi innen sex? Er det en spesiell person du ofte drømmer om, en stilling, swingers, sex med en eldre?? Hva er din dagdrøm du aldri vil få oppfylt? 

Selv har jeg alltid drømt om å ha sex med en mørkhudet, stor mann. Penis trenger ikke nødvendigvis være så stor, men store mørke menn har alltid gjort meg kåt. Jeg er gift med ungdomskjæresten min (hvit mann), og kommer aldri til å være utro. Men i fantasiene mine blir jeg tatt hardt av en svær mørk mann!!

Anonymkode: 47f69...1c9

Det er å få ha sex med ei dame som elsker meg og ikke bare er en egosentrisk lykkejeger.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...