Gå til innhold

Hva er din hemmelige sexfantasi som du aldri vil få oppleve?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å ha sex igjen.. er i et forhold som har vært helt sexløst de siste 4 årene.

Dame 42.

Anonymkode: aaebf...aee

Det er ikke så enkelt alltid.

Sender deg en klem❤

Anonymkode: f138c...479

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å ha sex igjen.. er i et forhold som har vært helt sexløst de siste 4 årene.

Dame 42.

Anonymkode: aaebf...aee

Vet hvordan du har det. Er i et langvarig forhold, men har ikke hatt sex siden slutten av 2015. Må bare innse at jeg aldri får sex igjen... 😢

Anonymkode: 9be7d...de5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet hvordan du har det. Er i et langvarig forhold, men har ikke hatt sex siden slutten av 2015. Må bare innse at jeg aldri får sex igjen... 😢

 

i sånne tilfeller er det greit å være utro :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å ha sex igjen.. er i et forhold som har vært helt sexløst de siste 4 årene.

Dame 42.

Det er bare å innse at kroppen trenger sex. Og prøve (med andre)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, cmd skrev:

i sånne tilfeller er det greit å være utro :)

Det er min mann uenig i ;) Her er det min samvittighet som ikke ville taklet å være utro.

Anonymkode: 9be7d...de5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er min mann uenig i ;) Her er det min samvittighet som ikke ville taklet å være utro.

Anonymkode: 9be7d...de5

Han vil ikke ha sex med deg, og nekter deg samtidig sex med andre? Du kan vel ikke være utro med noen du ikke har et romantisk forhold med?

Det er helt urimelig at han skal bestemme over din seksualitet når han ikke gidder å ivareta sin egen. 

Anonymkode: c48cf...ace

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å prøve jentesex.

Anonymkode: 69eb0...1eb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få en kniv dratt nedover magen, ikke så jeg blir kutta, men bare sånn forsiktig stryking med kniv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han vil ikke ha sex med deg, og nekter deg samtidig sex med andre? Du kan vel ikke være utro med noen du ikke har et romantisk forhold med?

Det er helt urimelig at han skal bestemme over din seksualitet når han ikke gidder å ivareta sin egen. 

Anonymkode: c48cf...ace

Er man i et forhold, er man ikke utro. Hadde han funnet ut at jeg i det hele tatt planla utroskap, ville forholdet vært over. Og så lenge alt annet i forholdet fungerer, så er jeg på en måte villig til å ofre sex.

Men det er jo lov å fantasere om å bli tatt hardt bakfra av en utholdende mann... ;)

Anonymkode: 9be7d...de5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få en hel helg meg masse sex med han jeg ikke skal tenke på og glemme og som jeg aldri mer vil komme til å treffe... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Bente1234 skrev:

Få en hel helg meg masse sex med han jeg ikke skal tenke på og glemme og som jeg aldri mer vil komme til å treffe... 

Der var innboksen full. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hr. Aktiv skrev:

Der var innboksen full. 

ha ha ha ha ha... enda blitt det. ..ingen vits de er jo ikke samme person uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.12.2019 den 18.56, AnonymBruker skrev:

Jeg drømmer om sex med to yngre og ivrige gutter - gjerne litt offentlig. Samboeren min vil holde akten til senga, mens jeg drømmer om spenningen ved å bli oppdaget. Har både hatt sex på et panser i et parkeringshus, veranda, utested, i en bil midt på lyse dagen - you name it😍 savner de gode gamle dager. 

Anonymkode: 8b201...29b

Kona mi tok jomfrudommen på,to yngre gutter for en del år siden, det skjedde ute i naturen, hun ville ikke at jeg skulle se på men jeg hadde ordna meg en plass der jeg kunne smygtitte blir fortsatt kåt når jeg tenker på det flere år etterpå

Anonymkode: 4f25d...92c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kona mi tok jomfrudommen på,to yngre gutter for en del år siden, det skjedde ute i naturen, hun ville ikke at jeg skulle se på men jeg hadde ordna meg en plass der jeg kunne smygtitte blir fortsatt kåt når jeg tenker på det flere år etterpå

Anonymkode: 4f25d...92c

Deilig 😍 kjenner jeg blir skikkelig pirret av sånt selv. 

Anonymkode: 8b201...29b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er min mann uenig i ;) Her er det min samvittighet som ikke ville taklet å være utro.

 

Ja vel, men tror du han også går i livet uten sex da? Du vet at han er ikke utro?

OM han ikke vil at du skal være utro, hva sier han om sex mellom dere da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sweet Ingrid

Har mange fantasier, men har aldri vært i nærheten av å oppfylle dem!

Endret av Sweet Ingrid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, cmd skrev:

Ja vel, men tror du han også går i livet uten sex da? Du vet at han er ikke utro?

OM han ikke vil at du skal være utro, hva sier han om sex mellom dere da? 

Jeg vet at han ikke er utro. Jeg vet han går uten sex (bortsett fra bj nevnt senere) Sykdom gjør at han hverken har særlig lyst og at reisningen ikke holder lenge. Får han reisning, så kommer han for fort. (jeg har flere ganger gitt han bj`s da det er lettere for han/oss å holde tilbake) Vi er begge voksne og kan prate om sex. Men det er likevel ikke et tema at jeg skal bli tilfredstilt seksuelt av noen andre. Han har sagt at jeg bare må si fra så hjelper han meg til orgasme. Dette er utelukket for meg, da det er avtenning så lenge jeg vet at han ikke har lyst og bare gjør det for min skyld. Da kan jeg heller bruke leketøy alene.

Så igjen, da lever jeg heller for fantasiene. Men kan ikke leve de ut ;)

Anonymkode: 9be7d...de5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er min mann uenig i ;) Her er det min samvittighet som ikke ville taklet å være utro.

Så fantastisk bra at du ikke kryper så lavt at du er utro😉 Noen foreslår jo åpent forhold, men det er vel ikke noe alternativ for deg hvis mannen din ikke har sexlyst. Det kommer litt ann på aldren din også da, er du i 40 årene er det jo veldig synd at du ikke skal få ha sex... Du har jo iallefall 20-30 år igjen, da hadde jeg vurdert et annet forhold hvis ikke noe annet nytter...

Jeg ble med i åpent forhold til exdama mi, men jeg ble med for å bevare husfreden. Mye av kjærligheten i parforhold er jo enighet og at ting skal være rettferdig for at det skal fungere og føles godt.... Skulle ønske mannen din hadde forstått viktigheten med sexen, eller prøvd å få tilbake sexlysten🤞 Sex er ikke alt, men for noen er det et lite helv.... uten🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bamseklemmer skrev:

Så fantastisk bra at du ikke kryper så lavt at du er utro😉 Noen foreslår jo åpent forhold, men det er vel ikke noe alternativ for deg hvis mannen din ikke har sexlyst. Det kommer litt ann på aldren din også da, er du i 40 årene er det jo veldig synd at du ikke skal få ha sex... Du har jo iallefall 20-30 år igjen, da hadde jeg vurdert et annet forhold hvis ikke noe annet nytter...

Jeg ble med i åpent forhold til exdama mi, men jeg ble med for å bevare husfreden. Mye av kjærligheten i parforhold er jo enighet og at ting skal være rettferdig for at det skal fungere og føles godt.... Skulle ønske mannen din hadde forstått viktigheten med sexen, eller prøvd å få tilbake sexlysten🤞 Sex er ikke alt, men for noen er det et lite helv.... uten🙄

Takk! :) Godt det er noen som ikke oppmuntrer til å være utro.

Vi bikket nettopp 40 begge to. Og vi hadde et godt sexliv før han ble syk. Så det er kun hans sykdom som satt stoppen for all sex. Nytt forhold er uaktuelt. Jeg trives der jeg er. Bortsett fra mangelen på sex. Og åpent forhold er absolutt ikke en mulighet. Men takk for tipset. :) 

Anonymkode: 9be7d...de5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frietøyler

Å bli skikkelig brukt av tre/fire (gjerne svarte) menn som bare forlater meg som en søkkvåt vaskefille når de er ferdige mens mannen min tvinges til enten å se på eller bli stengt ute/jaget inn i boden eller naborommet mens det hele pågår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...