Gå til innhold

Hva er din hemmelige sexfantasi som du aldri vil få oppleve?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk! :) Godt det er noen som ikke oppmuntrer til å være utro.

Vi bikket nettopp 40 begge to. Og vi hadde et godt sexliv før han ble syk. Så det er kun hans sykdom som satt stoppen for all sex. Nytt forhold er uaktuelt. Jeg trives der jeg er. Bortsett fra mangelen på sex. Og åpent forhold er absolutt ikke en mulighet. Men takk for tipset. :) 

Auda, sykdom ja... da var det jo utenksomt av meg å nevne åpent forhold, da blir det jo urettfrdig at bare du skal ha sex og ikke han... Han har iallefall ei trofast og forståelsesfull dame🧡

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trekant med mann og elsker.

Trekant med mann og ei blondine.

 

Anonymkode: d2989...0e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekant med en mann.
Sex party, elsker alltid å ri på nye kukk og knulle hardt, men når jeg er i et forhold er jeg 100% loyalt..

Anonymkode: 1af51...f2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer om å ha på meg lakkorsett og bedboots, bli tatt hardt, holdt i håret, slikket, slått på rumpa, blitt båret og kastet i senga, bundet fast. Gjerne av en kjendis jeg ikke visste jeg hadde lyst på før han så meg intenst i øynene. Men en ukjent bad boy ville vært greit. Og jeg har lyst å prøve analsex.

Alt blir bare med drømmen for samboeren vil ikke prøve noe. 

Anonymkode: 1f0df...41a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BDSM, meg som underdanig. 

4375BA50-2F9B-4D56-950D-7821F7D92696.jpeg

 

 

9854B6F0-CE2B-461B-804A-D61CEF00789C.jpeg

Endret av MyMichelle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så igjen, da lever jeg heller for fantasiene. Men kan ikke leve de ut ;)

 

👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drømmer om å få slikke henne og bruke leketøy på henne til hun kommer, gjerne flere ganger, men hun vil fort over på penetrering som også er fint og godt. Kanskje jeg gjør noe feil, men hun sier det er veldig godt det jeg gjør, når jeg en sjelden gang får lov. Vet hun synes det er litt "ekkelt" når hun ikke er nydusjet.
Som binysgjerrig har jeg en stor fantasi at hun får ha seg med en pen ung gutt/mann med litt større utstyr og da helst at jeg får være med eller se på (kanskje med kuklås påmontert). Hun har fått "tilbud" og er attraktiv, men avviser alle som prøver seg.

Jeg er nok mye mer sexfiksert og utforskende enn henne men fått "beskjed" om å ikke være så opptatt av sex, og ikke lese så mye på KG 😄

Anonymkode: a32e5...0d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha sex med en mann med tykk pikk som får meg til å komme med en gang... Og ha trekant med 2 menn. 

Anonymkode: d1c06...545

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mye eldre mann som beføler meg og er dominerende, men rolig og trygg. Han bruker bare hendene på meg, tirrer meg og gjør meg sprengkåt. Før han tilslutt lar meg komme.

Anonymkode: cf96f...522

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye er gjort, men å dominere to langt yngre jenter samtidig er ikke testet og det er en fin tanke. Men litt usikker på om det er mulig.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.5.2020 den 20.04, Frietøyler skrev:

Å bli skikkelig brukt av tre/fire (gjerne svarte) menn som bare forlater meg som en søkkvåt vaskefille når de er ferdige mens mannen min tvinges til enten å se på eller bli stengt ute/jaget inn i boden eller naborommet mens det hele pågår. 

Var ute for noe lignende i min ville ungdomstid. Jeg og min daværende kjæreste fikk haik med en trailer, en skikkelig barsking på 25-30.  Betingelsen for å få sitte på var at kjæresten måtte forlate trailerhytta en halvtimes tid under en pause på en øde strekning.  

Brutalt, ekkelt og fornedrende. Men samtidig jævla pirrende og sexy, En slags blanding av psykisk smerte og nytelse, grensesprengende på ett vis. Skammer meg nesten litt når jeg tenker på hvor deilig rått det var. Tror det var det bisarre og "ekle" i situasjonen som tente meg når jeg tenker tilbake. Maken han hadde, og at han våget å bruke den var råsexy på en måte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
5 timer siden, bullehurk skrev:

Betingelsen for å få sitte på var at kjæresten måtte forlate trailerhytta en halvtimes tid under en pause på en øde strekning.  

Den var ganske kontant. Hvordan påvirket dette forholdet mellom deg og kjæresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å møte en moden og godt norsk kvinne og simpelt la henne se måner og stjerner. Dra i håret.. BJ hvor hun nærmest mister puster. Kysse hver tommer av kroppen hennes..En vått, skrikende og sulten tunge som trenger næring. Dyp og myk penetrering som varer til solen står opp. 

M28, mørk.

Anonymkode: c915a...911

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6.5.2020 den 13.32, AnonymBruker skrev:

Deilig 😍 kjenner jeg blir skikkelig pirret av sånt selv. 

Anonymkode: 8b201...29b

Ja det var en opplevelse for livet, spenninga mens jeg planla og la til rette for det, kona som ikke ville at jeg skulle se på og hvordan jeg planla for likevel å kunne se.

Hele opplegget var magisk

Anonymkode: 4f25d...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Alterego666 skrev:

Den var ganske kontant. Hvordan påvirket dette forholdet mellom deg og kjæresten?

Det var tøft, men vi var ganske unge og ikke noe særlig seriøst kjæresteforhold. Det var et ganske røfft ungdomsmiljø i det lille industrisamfunnet jeg vokste opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
7 timer siden, bullehurk skrev:

Det var tøft, men vi var ganske unge og ikke noe særlig seriøst kjæresteforhold. Det var et ganske røfft ungdomsmiljø i det lille industrisamfunnet jeg vokste opp.

Det forstår jeg. Jeg skal ikke falle for fristelsen å spørre om noe som kan identifisere deg overfor andre her. Takk for at du deler. Spesiell erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ha sex med kjæresten til pappa. Hu er ung og forbanna deilig. Eller får jeg noengang muligheten?

Anonymkode: 17c36...92c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ha en kvinne som kjenner sin plass og som jeg kan bruke 100% som jeg vil.

Anonymkode: 00424...4d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nimbus2000

Når jeg blir pensjonist og blir pleietrengende har jeg lyst på en ung og søt hjelpepleier som elsker å vekke meg med blowbjobs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...