Gå til innhold

Hva er din hemmelige sexfantasi som du aldri vil få oppleve?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er sikkert unormal, men jeg drømmer om deilig, øm, helt vanlig sex med Jamie Fraser🤭🥳

Anonymkode: 78ce2...c6d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta inn på hotell en helg med en ukjent kvinne og stenge verden ute. Løse opp hemninger, utforske, lære, gi og få. Kun sex og næring til man ikke orker lenger, for så å gå til hvert sitt søndag kveld.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
4 timer siden, loveli skrev:

Er for redd for sykdommer.

Pluss at jeg måttet kvalitetssjekke alle først OG vite at de er gode på å ha sex når mange andre er tilstede. Men det går jo ikke... Hadde vært redd for at det ikke skulle funket.

Dessuten har jeg lyst til å være veldig egoistisk i den settingen og rett og slett bare motta. Dvs at jeg ikke ville ridd eller beveget meg spes mye når jeg blir pult bakfra fordi jeg måtte ha konset på å suge ganske bra på han jeg sugde. Altså tror jeg at jeg hadde vært ganske kjedelig å ha sex med. Det er mye man kan gjøre, jeg mener ikke å bare ligge der, men jeg kunne ikke gjort det jeg vanligvis gjør ved å være tilstede for alle samtidig. Jeg får ikke gjort like mye med han bak når jeg også suger noen foran. Jeg hadde tenkt for mye på dette.

I tillegg er jeg for feit for noe sånt, så jeg hadde ikke vært attraktiv nok til at så mange jeg ville hatt sex med hadde dukket opp heller. Jeg hadde vært totalt avtennende å se på for de rundt og det funker ikke når de liksom skal stå klare med ståpikk.

Så... ganske mange grunner til at jeg ikke har lyst.

Takk for utfyllende svar. 
Jeg synes det er synd at påstått fedme hindrer deg i å utfolde deg, men du har selvsagt dine preferanser som er riktig for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Alterego666 skrev:

Takk for utfyllende svar. 
Jeg synes det er synd at påstått fedme hindrer deg i å utfolde deg, men du har selvsagt dine preferanser som er riktig for deg.

Har BMI på 26 og har eplefasong. Tro meg, du vil ikke bli tent av å stå på siden av meg og se på mens jeg står på alle fire når du da ser magen som henger ned som et hengebuksvin. Når jeg bare har én partner så ser han jo ikke magen når han tar meg bakfra. ;) Men å skjule magen fra alle vinkler går ikke selv om jeg suger den inn for harde livet. Det er også noe jeg helst ikke vil gjøre når jeg har sex, liker å njute og ikke ha hemninger. Men å bli iakttatt hadde gjort meg veldig skamfull slik. Hadde jeg vært slankere så hadde vi vært nærmere virkelighet enn fantasi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
20 minutter siden, loveli skrev:

Har BMI på 26 og har eplefasong. Tro meg, du vil ikke bli tent av å stå på siden av meg og se på mens jeg står på alle fire når du da ser magen som henger ned som et hengebuksvin. Når jeg bare har én partner så ser han jo ikke magen når han tar meg bakfra. ;) Men å skjule magen fra alle vinkler går ikke selv om jeg suger den inn for harde livet. Det er også noe jeg helst ikke vil gjøre når jeg har sex, liker å njute og ikke ha hemninger. Men å bli iakttatt hadde gjort meg veldig skamfull slik. Hadde jeg vært slankere så hadde vi vært nærmere virkelighet enn fantasi.

https://images.app.goo.gl/4BrcQJiFTU25SVga8
 

Du er akkurat på grensen mellom normalvektig og overvektig. Du er mao ganske nær gjennomsnittet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, loveli skrev:

Har BMI på 26 og har eplefasong. Tro meg, du vil ikke bli tent av å stå på siden av meg og se på mens jeg står på alle fire når du da ser magen som henger ned som et hengebuksvin. Når jeg bare har én partner så ser han jo ikke magen når han tar meg bakfra. ;) Men å skjule magen fra alle vinkler går ikke selv om jeg suger den inn for harde livet. Det er også noe jeg helst ikke vil gjøre når jeg har sex, liker å njute og ikke ha hemninger. Men å bli iakttatt hadde gjort meg veldig skamfull slik. Hadde jeg vært slankere så hadde vi vært nærmere virkelighet enn fantasi.

At du rakker ned på deg selv er mye mere avtennende enn det at magen din henger i gitte stillinger. Jeg har veskebrettmage, men selv den ser slamsete ut i gitte stillinger gjerne som sittende f.eks. 

Jeg har tro på at du er akkurat like deilig som hun andre hun der tynne bare selvtiliten din går opp noen hakk. For når man kommer til stykket er ikke kroppsvekta det som avgjør om vi er sexy eller ikke. Nyt heller derfor sexen og vær fornøyd. ;)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva søags fantasier har du ?

Anonymkode: 4f25d...92c

Har mye rollespillsfantasier innen BDSM og master/slave lek. Tenner også veldig på medical fetish .

Anonymkode: ee547...b9c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha homofil sex som en mann! Det tenner meg virkelig. Men er en kvinne så er fysisk umulig.

Anonymkode: 9dbe2...6e5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hemmelig fantasi - gangbang der en hel haug med menn står i kø for å ta meg, og alle spruter inni meg.. jeg er nok alt for ordentlig og paranoid til å noen gang ha en gangbang, og dessuten alt for mye helseangst til å ha ubeskytta sex med ukjente 😏

Anonymkode: f0041...116

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knulle et eldre par, i rundt 60-årene.  Det tenner meg noe sykt at jeg som en veltrent, muskuløs mann kan tilfredsstille et eldre par. Det tenner meg veldig.


Men nå er jeg gift, så det er uaktuelt

Anonymkode: b51c4...68b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.6.2020 den 9.28, Sørlandsjenta02 skrev:

Nei. Får jeg en fantasi prøver jeg å få testa det så fort som mulig før fantasien forsvinner. 
Aldri vanskelig å finne noen som vil hjelpe. Selv om det er ganske grisete. 

Hva hvis det blir veldig grisete da...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Playrape. 3 store, eldre menn (gjerne 40-50) med svære pikker som tar meg samtidig. En i vagina, analt og munn. Holder meg fast og bare kjører på, gjerne i flere dager. Fyller meg opp med sperm i alle hull og spruter meg ned.

Anonymkode: 58109...cbe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.9.2020 den 22.24, AnonymBruker skrev:

Tenner også veldig på medical fetish .

Anonymkode: ee547...b9c

Jeg også, men skammer meg veldig over det. Har lest på engelske fora. Får inntrykk av at det enten er veldig uvanlig i Norge eller bare veldig skambelagt.

 

Anonymkode: 25b14...91f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha sex med ungdomskjæresten min. 

Vi har fortsatt en vannvittig seksuell kjemi. 

Men det skjer nok ikke, for vi er begge gift. 

Anonymkode: fda70...9c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Playrape. 3 store, eldre menn (gjerne 40-50) med svære pikker som tar meg samtidig. En i vagina, analt og munn. Holder meg fast og bare kjører på, gjerne i flere dager. Fyller meg opp med sperm i alle hull og spruter meg ned.

Anonymkode: 58109...cbe

Er man eldre når man er 40? 🤔😳 hva er man når man er 60 da? Olding?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fantaserer om å ha 4 menn som slaver.

Jeg fantaserer om at jeg sitter skrevs over han ene med pikken hans inni meg, en annen slikker klitten min og de to andre slikker og suger nipplene mine. Bare tanken gjør meg våt.

Anonymkode: 9b8df...1ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.9.2020 den 4.41, Peggy-Lovise skrev:

Er man eldre når man er 40? 🤔😳 hva er man når man er 60 da? Olding?

Dårlig formulering av meg. Mente eldre enn meg, jeg er i midten av 20-årene 😏

Anonymkode: 58109...cbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantaserer om å ha sex med en mann sånn som han er når han knuller en sex dukke. Menn er altfor reserverte i senga, skulle trodd de holdt seg stille for å tilfredsstille en mann som ser på, men når de knuller en sexdukke ja da får man se sannheten 🙊

Anonymkode: 2d978...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...