Gå til innhold

Hva er din hemmelige sexfantasi som du aldri vil få oppleve?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Alterego666
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At kona og jeg har en trekant med en felles venninne av oss.
Og at det er kona som oppfordrer til det, og innleder, fordi vår venninne er singel og har vært det en stund.
Fantasien starter der vi pleier å møtes i sofaen en lørdagskveld, praten dreier innpå sex, og venninnen sier hun savner det for hun ikke har hatt det på lenge. Kona sier så vendt til meg, "det kan vel du hjelpe henne med".. og så fortsetter fantasien derfra.

 Kommer aldri til å skje, men det er lov å fantasere

Anonymkode: dd341...172

Har i og for seg samme fantasien med en konkret  venninne av partner. Partner kjenner til fantasien og flirer av meg. Hun tenner ikke på kvinner og tviler på om venninne ville vært interessert. 
Det tviler i og for seg jeg også på, men vi er begge usikre. Venninnen er stille-vann-dypest-bunn-typen, og er i et sexløst forhold som er i ferd med å bryte fra hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men han var tenåringsgutt (16-17) da jeg var med faren hans. Så det er vel ikke akkurat noe som kan realiseres pga av det;)?

Anonymkode: 17c36...92c

Så lenge du ser bra ut er sjansene stor for at han har fantasert om deg siden den gang. Tviler på at han hadde takket nei.

Anonymkode: f8c09...d9f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

At kona og jeg har en trekant med en felles venninne av oss.
Og at det er kona som oppfordrer til det, og innleder, fordi vår venninne er singel og har vært det en stund.
Fantasien starter der vi pleier å møtes i sofaen en lørdagskveld, praten dreier innpå sex, og venninnen sier hun savner det for hun ikke har hatt det på lenge. Kona sier så vendt til meg, "det kan vel du hjelpe henne med".. og så fortsetter fantasien derfra.

 Kommer aldri til å skje, men det er lov å fantasere

Anonymkode: dd341...172

I min fantasi er det også spesielt en av kona sine venninner som jeg fantaserer litt om. Hun er i et forhold der sex er visstnok helt motorisk og der huk har ingen som helst glede av det. Hun bare gjør det med mannen sin for husfredens skyld.

Kona mi mener da at hun fortjener å få oppleve god og deilig sex, noe jeg og men også kona mi vil gi henne. Om venninna hennes hadde gått med på å ha sex med kona vet jeg ikke, men det hadde uansett vært slik at kona mi hadde hjulpet til med at jeg skulle ha sex med venninna si.

Rett og slett nærmest lære henne opp i alle de seksuelle tingene vi gjør sammen.

Anonymkode: 2360f...051

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex med legen min🤤😍 han er så hot, klarer ikke å få han ut av tankene mine. Blir så kåt av å høre stemmen hans, se hans store hender og den stramme fantastiske kroppen. Han er 14 år eldre enn meg, men finere enn alle gutter på min alder sååå hot💕 har i det siste kun tenkt på han mens jeg hadde sex og jeg kommer hver eneste gang 🤤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Jente49 skrev:

Sex med legen min🤤😍 han er så hot, klarer ikke å få han ut av tankene mine. Blir så kåt av å høre stemmen hans, se hans store hender og den stramme fantastiske kroppen. Han er 14 år eldre enn meg, men finere enn alle gutter på min alder sååå hot💕 har i det siste kun tenkt på han mens jeg hadde sex og jeg kommer hver eneste gang 🤤

Er det legen min eller?😂 har hatt samme tanker om min tidligere fastlege. Digg var han! 

Anonymkode: 17c36...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.10.2020 den 16.32, AnonymBruker skrev:

Så lenge du ser bra ut er sjansene stor for at han har fantasert om deg siden den gang. Tviler på at han hadde takket nei.

Anonymkode: f8c09...d9f

Jeg får noe blikk fra andre menn. Men ser på meg som vanlig, kanskje andre litt mer enn normal ;) er nok mer søt. Er det lov å si? 

Anonymkode: 17c36...92c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gangbang.. Jente 35

Er gift så det blir nok ikke mulig

Anonymkode: 2bdc8...824

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Jente49 skrev:

Sex med legen min🤤😍 han er så hot, klarer ikke å få han ut av tankene mine. Blir så kåt av å høre stemmen hans, se hans store hender og den stramme fantastiske kroppen. Han er 14 år eldre enn meg, men finere enn alle gutter på min alder sååå hot💕 har i det siste kun tenkt på han mens jeg hadde sex og jeg kommer hver eneste gang 🤤

Såå bra! Det tyder på at du hjelper til med å få orgasme av fantasiene dine.  Det er 1000 ganger bedre enn å klage på at partneren er dårlig eller at du faker🤫😉😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det legen min eller?😂 har hatt samme tanker om min tidligere fastlege. Digg var han! 

Anonymkode: 17c36...92c

Det kan godt være, men tror det finnes mange fine leger rundt omkring så lite sannsynlig at det er det samme🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Såå bra! Det tyder på at du hjelper til med å få orgasme av fantasiene dine.  Det er 1000 ganger bedre enn å klage på at partneren er dårlig eller at du faker🤫😉😘

Merker at min partner får bedre selvtillit og jeg får bedre opplevelse så litt uskyldige-skyldige tanker skader vel ingen🙈😳

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fastlege!! 😊

Han gjør GU på meg, jeg har gått en gang uten at det var nødvendig bare pga jeg ville han skulle ta på meg.

Ja, det finnes faktisk kvinner som liker det :) Etterpå drar jeg hjem og fantaserer at han knuller meg som f*en i GU stolen.

Anonymkode: 7b2a9...a41

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Jente49 skrev:

Merker at min partner får bedre selvtillit og jeg får bedre opplevelse så litt uskyldige-skyldige tanker skader vel ingen🙈😳

Ja jeg synes bare det er sååå innmari fantastisk, jeg vil så gjerne at kvinner gjør det samme hvis det trengs. Du er seksuelt genial❤ ...sug det til deg👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sagt det før... men sier det igjen. Jeg syns det er trist at så mange gir opp/ har gitt opp og oppleve seksuelle fantasier. Det er bare trist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.9.2020 den 7.42, AnonymBruker skrev:

Fantaserer om å ta kjæresten hard med overlegg mot hennes vilje neste gang hun begynner å krangle/negge om en eller annen ubetydelig bagatell. Tanken om å være skikkelig egosentrisk og røff i situasjonen samt det å markere sin dominans tenner meg helt usannsynlig. Tror nok dette egner seg best som kun en fantasi da hun er skikkelig temperamentsfull og blir svært sint. Jeg er ganske så rolig av meg, men i fantasien snur det tvert om!!

Anonymkode: 5e31e...7ca

Det hadde jeg digga.. Skikkelig hevnsex, evt. straffepuling 🤩

Anonymkode: f7e8c...d56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde jeg digga.. Skikkelig hevnsex, evt. straffepuling 🤩

Anonymkode: f7e8c...d56

Det er fint ja :) Min eks var god på det, dominerte og styrte meg til straff.

Mange menn er dårlig på å ta styringen, utrolig mange kvinner elsker å bli styrt under sexen. Ta kommando! På ekte!

Anonymkode: 7b2a9...a41

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mange fantasier:)

Bli totalt dominert av en mann..orgasme kontroll, playrape, fanget i et bur mm.

fått oppleve litt bdsm men ikke NOK, haha:)

Endret av Pumpkin88
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fantaserer om å bli tatt hardt av den sexy naboen min , men er gift så det kommer ikke til å skje. 

Anonymkode: fa56f...d4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...