Gå til innhold

Hva er din hemmelige sexfantasi som du aldri vil få oppleve?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Rett å slett bli overdominert av samboern! 
Før husker jeg at jeg ønsket trekant med 2 menn, men den fantasien har gått forbi. Vil heller at samboer skal dominere meg, kaste meg i veggen for den saks skyld. 

Anonymkode: 0b84f...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er gift på 15 året,men har alltid fantasert om sex med ei dame.Gjerne litt dominerende😌

Kvinne 43

Anonymkode: 7d540...aa3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekant med mor og datter, (skuespiller på 58 og hennes 23 år gamle datter)

4-5 kvinnelige politikere i en fullsatt stortingssal.

Kristen Bell

 

Anonymkode: fbd4b...7fd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.5.2020 den 18.28, AnonymBruker skrev:

Takk! :) Godt det er noen som ikke oppmuntrer til å være utro.

Vi bikket nettopp 40 begge to. Og vi hadde et godt sexliv før han ble syk. Så det er kun hans sykdom som satt stoppen for all sex. Nytt forhold er uaktuelt. Jeg trives der jeg er. Bortsett fra mangelen på sex. Og åpent forhold er absolutt ikke en mulighet. Men takk for tipset. :) 

Anonymkode: 9be7d...de5

Da må du bare ha det så godt da.

Anonymkode: 49431...0af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha sex med ei som har melk i brystene og melke henne mens hun rir meg 🥰

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At typen skal ha på seg svart Finlandshette og playrape meg med både med pikken sin og leketøy. Med kodeord og alt, og at jeg vet det er han, men at han allikevel lever seg helt inn i rollen.

Å bli bundet fast med tau, hengt opp og med bind før øya mens han tar meg i timesvis.

Bundet fast i senga uten mulighet for å komme meg løs men nok til at jeg kan vri meg og gjøre "motstand". 

Kanskje en vakker dag når barna er store og vi ikke må nøye oss med en kjedelig kjapp en i misjonær en gang i skuddåret. 

Anonymkode: 96c0d...634

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare fantasier og ikke noe jeg ville vært komfortabel med i virkligheten. 

1. At jeg går til legen (ikke min virkelige lege, men en imaginær fantasi lege) med "liksom vondt" nedentil også sier han at han må knulle meg for å fikse problemet og får en annen lege til å holde meg fast imens han gjør det siden jeg ikke vil, men han sier han må det. Også liker jeg det etterhvert. 

2. At jeg er elev på en vgs eller noe og faller i dusjen også kommer gymlærern inn for å hjelpe også har han sex med meg istede. Litt samme som det over. 

3. At jeg blir bundet fast og at det er mange menn som bytter på å knulle meg og komme inni meg og sier mye dirty ting. (Dirty snakk er i alle fantasiene) 

4. At jeg har en ste-far som straffeknuller meg fordi jeg har vært slem, ikke gjort det jeg skal, eller har gått rundt å vist for mye hud hjemme og at han blir så kåt av det at han ikke kan dy seg og gjerne inviterer venner på besøk for å bli med på det. Og at jeg kanskje er sånn 17-18 år. 

Dette var kanskje litt for detaljert for kg. Men ikke detaljert nok ift fantasiene mine 🤪

Anonymkode: c4310...2f4

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg vokste opp hadde vi ett par som bodde ved siden av foreldrene mine like gamle som mine foreldre og når jeg ble tenåring ble jeg så betatt av nabokona herregud hadde så lyst til at hun skulle invitere meg inn og knulle vettet av meg.

Jeg hadde ikke tenkt på henne på årevis men så dro jeg hjem til foreldrene mine en tur i fjor sommer og der lå hun og solte seg i hagen fortsatt stramm kropp.

Hu er 52 jeg 34 og da hun vinket til meg når jeg gikk forbi da plutselig var jeg den tenåringen igjen herregud hu har blitt flottere med alderen og vil fortsatt knulle henne.

Faen som feiler meg har hatt gode seksuelle erfaringer men etter å ha sett henne igjen var jeg plutselig en uerfaren tenåring igjen.




 

Anonymkode: 65d24...5c5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Massasje og deretter sex med en shemale.

Gå i fjellet, komme til en overnattingshytte der et jaktlag er. Bli deres knulledukke i flere døgn.

Være mann for en dag, oppsøke en homosauna, kle meg naken og gå rundt med ståpikk og se hva som skjedde.

Være ung igjen, egentlig litt i yngste laget, være (veldig) lettorgastisk og multiorgastisk. Kle meg truseløs og bh-løs, være veldig tilgjengelig og lett å sjekke opp, og ha slutty sex med altfor mange menn.

Endret av Hunmedham
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mange fantasier, men så mange sperrer 😬

Playrape. Med en kjent partner som knyter meg fast og gjør som han vil med meg, med mye motstand fra min side.

Sex med flere menn. Dobbel penetrering og facefucking. At de står rundt meg og runker, mens jeg slikker, suger og runker dem i tur og orden hvor de til slutt spruter på meg. Om mennene også leker med hverandre er det er stort pluss. Trekant med min partner og en mann hvor mannfolka også har sex. Å ri mannen min mens vi begge leker med en annen manns pikk, analsex mellom dem mens den ene knuller meg osv.

Sex med ei dame. Mest fordi jeg synes oralsex er så utrolig nydelig selv og jeg drømmer om å få slikke ei dame og bli slikket av ei selv.

Offentlig sex på nudiststrand f.eks hvor flere ser på, på nært hold. Ønsker også å titte selv.

Er nok dessverre alt for tilbakeholden og sjalu til å kunne gjennomføre. Sex på offentlige steder har jeg gjort litt av da, selv om sjansen for å faktisk bli fersket har vært liten.

Anonymkode: 7d806...1a5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å suge 2 menn, og at de spruter sæden sin på meg, deiiilig, kjenner jeg blir våt og at. Det kribler bare av å skrive det, nå skal jeg onanere

Anonymkode: fdb33...5d0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg enda håp om å oppnå denne seksuelle uoppnåelige drømmen, med ei jeg allerede har hatt sex med. Dette er en flott kvinne midt i 40 årene, som jeg føler at jeg potensielt kan ha veldig god kjemi med. Selv hatt samboere i hhv 1,5 og 11,5 år og når en er med noen man er glad i over tid, så blir det jo fint å bli godt kjent og føle på et samspill og forståelse som det tar tid å finne frem til, og kanskje også eksperimentere litt etter hvert. Blir ikke allverdens eksperimentsmoro med mine 2 exer, og kjemien ble heller ikke den store.

Så når sex er på det beste når det er trygt og man kjenner hverandre, så må jeg si at den seksuelle fantasi (har ingen bestemt enkeltstående for 1 natt) jeg har er å finne den store kjærligheten, som jeg fikk tro på i fjor, finne en kvinne som er både kjæreste, elsker og bestevenn, og der de 3 faktorene vennskap, tiltrekning og tillit er på plass. Jeg har ikke hatt den store kjemi med mine ekser, der kommunikasjon og vennskap har vært begrenset. Pr nå har jeg ei jeg drømmer om skal bli min, på tross av at jeg håndterte henne og situasjonen feil i fjor, da hun gav meg troen på kjærligheten igjen og jeg etter mange år som enslig ikke var klar, og "undertrykte/undervurderte" mine følelser for henne.

Denne kvinnen kom jeg ikke i gang med et skikkelig sex liv med, men tror dere som har veldig god kjemi og et sexliv som er stabilt, varmt og berikende.. Dere har den sex mange bare kan drømme om, og dere har den sexen jeg kanskje ikke før med min favoritt. Dere som drømmer om å sette "verdensrekord i knulling" og bli sugd/tatt etc etc etter tur, drømmer om noe intenst og heftig dere ikke tror dere vil "oppnå", men har enda sjansen til å oppnå samme som jeg kanskje ikke oppnår. Dere yngre enn mine 47 år hår større sjanse til å finne en partner der det generelle klaffer, og dermed gjerne også sexlivet gjenspeiler dette. Når en har det beste med sin favoritt på det jevne, skulle det ikke være grunn til å misunne de som har sexrekorder a la mest intense og langvarige orgasme, sex med en med enorm "kjøttfløyte", eller enorme "daier". Særlig når en er "singel" så er det fattig trøst å drømme om uoppnåelige sexdrømmer for en natt, i stedet for pr nå uoppnåelige sexliv, i mangel av en partner man er gjensidig glad i og har kjemi med. Kanskje mange drømmer for mye om en nattsopplevelser, i stedet for å "bygge" varige samlivsopplevelser. Kanskje vi har mistet fokus og kanskje en lang periode uten parter og sex, kan gi en tro på kjærligheten?

Så skal jeg være mer konkret så drømmer jeg om ha sex med hun jeg falt for i fjor, som blir 45 i år, og drømmer om å ukentlig la min tunge "tabuslikke" hennes rompehull ukentlig til min "siste dag", og forhåpentlig til hun har passert 80 :) . Min favoritt er min pr nå uoppnåelige sexdrøm/partner, og jeg er en som "gir" seksuelt og krever ingenting, og vil gjerne gi henne alt av både min kropp og et organ som utkonkurrer enhver fantastisk kuk eller fitte, nemlig hjernen min. Sexen kommer til "på veien" og det gjelder å finne en som man vil gå sammen med på den veien. I fremtiden kan det se ut til å være den mest uoppnåelige sexdrømmen å oppfylle, fordi vi er opptatt av å oppfylle alle mulige sexdrømmer, uten å oppfylle drømmen om sex med en vi har ekte og varig kjælighet til

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Sherri skrev:

"tabuslikke"

Hva er det for noe?

Anonymkode: 280b8...a49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.5.2020 den 1.20, AnonymBruker skrev:

Da jeg vokste opp hadde vi ett par som bodde ved siden av foreldrene mine like gamle som mine foreldre og når jeg ble tenåring ble jeg så betatt av nabokona herregud hadde så lyst til at hun skulle invitere meg inn og knulle vettet av meg.

Jeg hadde ikke tenkt på henne på årevis men så dro jeg hjem til foreldrene mine en tur i fjor sommer og der lå hun og solte seg i hagen fortsatt stramm kropp.

Hu er 52 jeg 34 og da hun vinket til meg når jeg gikk forbi da plutselig var jeg den tenåringen igjen herregud hu har blitt flottere med alderen og vil fortsatt knulle henne.

Faen som feiler meg har hatt gode seksuelle erfaringer men etter å ha sett henne igjen var jeg plutselig en uerfaren tenåring igjen.




 

Anonymkode: 65d24...5c5

Ja, de er helt forjævlig sexy og triggende disse modne damene i nærheten når man eg ung og kåt. Jeg er en av de heldige som fikk pule henne (ikke nabokona, men kompisens mamma), vi var 24 og 52.  En opplevelse jeg aldri ville vært foruten.

Anonymkode: 6870d...954

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At viruset forsvant er bedre enn og mer uoppnåelig enn alle mulige sexdrømmer. Å ta en håndjager imorgen for å feire at pandemien er over, er pr nå en min sex drøm som jeg dessverre aldri vil oppnå.. Det er alle deres drøm at nettopp jeg fikk oppfyllt min 😄

Endret av Sherri
Ville slettet. Da jeg er fersk her og plasserte svar på feil vis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det for noe?

Anonymkode: 280b8...a49

For å si det slik, så er vel generelt ikke det i nærheten av å være en sexdrøm, å "rimme" ei 80 år gammel dame 😄 Og det er jo rimelig tabu å snakke om sex rundt så gamle mennesker. Men la oss si det er en drøm å gjøre dette med denne 44 år gamle kvinnen (rakk ikke å komme "dit" når vi hadde kontakt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sånn som ting er her hjemme nå, så fantaserer jeg veldig om å ha spontan sex, f.eks. når vi skal lage mat, bare rive av henne buksa og trusa og bare pule henne på kjøkkenbenken eller kjøkkenbordet. En annen fantasi er å ha god tid til sex en kveld i uka. Er egentlig enkle fantasier, men når man har to barn i huset og mye å gjøre ellers, så virker dette som en uoppnåelig fantasi.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å se mannen ha sex med en annen mann..

Anonymkode: 4d19b...641

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å se på mens mannen til en av mine venninner onanerer. Jeg har tilfeldigvis sett ham med erigert penis en gang og det glemmer jeg ikke.

Anonymkode: df00e...ad4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...