Gå til innhold

Hva er din hemmelige sexfantasi som du aldri vil få oppleve?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 15.5.2020 den 15.44, AnonymBruker skrev:

Å se mannen ha sex med en annen mann..

Anonymkode: 4d19b...641

Og jeg er en mann som gjerne hadde ligget med en annen mann. Tenner ekstremt på det.

Er ikke femi, men tenner på jenterollen. At han skal ta kontrollen og presser kuken inn i både munnen og rompa mi. Tanken på å bli tvunget til å ta spruten i munnen og svelge får meg nesten til å komme her og nå.

Like deilig er tanken på å ha en deilig stake inni rompa. Det å stå klar i doggy mens jeg venter på at han skal spre skinkene mine til side, og bare vente på at han brutalt skal gå til bunns inni meg og behandle meg som den skitne guttehora jeg er.

Anonymkode: d25c6...ce4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1. Å være tatt til fange, bundet til en seng i et fint hotellrom. Inn kommer en kjekk mann som er eldre enn meg. Han fjerner klærne mine så jeg er splitter naken, og begynner å kjærtegne/pirre meg med hender og fingre. Mot min vilje blir jeg kjempekåt og våt. Han er hele tiden fullt påkledd og sier ikke et ord, men holder blikket mitt fast mens han fortsetter å fingre meg til orgasme.

2. Å møte min tidligere elsker å oppdage at luften mellom oss fremdeles er tjukk av begjær. Dette er også en hotellrom-fantasi, men vi møtes som likeverdige og har fantastisk, dampende sex. Dette har jeg jo opplevd flere ganger, men det er mange år siden nå.

3. Å ha sex med en som er 10-12 år yngre enn meg og som ikke har så mye seksuell erfaring. Jeg får være den modne kvinnen som lærer ham opp, og han er i himmelen fordi han for første gang har sex med ei dame som tørr å slippe seg løs.

4. Å bli brukt, gjerne av flere men samtidig. At jeg ligger fastspent og at de står i kø for å knulle meg, gjerne DP og DT samtidig.

5. Å være mann for en dag. Fantaserer om at jeg runker og knuller flere damer på en gang og dominerer de jeg har sex med.

Anonymkode: b4ef6...d2a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 kant med 2 menn. Jeg er dame. Og trekant med 1 mann og en dame. Lyst til å slikke en dame og bli slikket av dame. Er ikke bifil. Gift med mann. 

Anonymkode: febce...b1d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tøff nok til å droppe AB-funksjonen.

For tiden er den deiligste fantasien at jeg leier en leilighet hos en (spesifikk) voksen dame. 23-24 år eldre enn meg🙈. I fantasien bor hun alene og er skilt eller enke.

Hun oppsøker meg og veldig nervøs når hun forteller at hun er ensom og ikke har hatt en mann på mange år. At hun er seksuelt frustrert og syns jeg er veldig tiltrekkende. Hun foreslår for meg at jeg kan bo i leiligheten helt gratis, mot at jeg har sex med henne flere dager i uken så lenge jeg blir boende der. Hun er tydelig nervøs og redd for reaksjonen min, men jeg takker umiddelbart ja til tilbudet. Og jeg blir boende ganske lenge!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det må være mye fantasi når det er så vanlige fetisjer folk har. Ja! Krever litt story da ja!

Anonymkode: aa30c...9ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame her. Min største fantasi er å ligge klar med beina spredd, og med en kø av menn som venter på å ta meg! Gjerne fastbundet.

Gloryhole ser også helt utrolig deilig ut, ingen anelse om hvem eller hva, men ligge der eksponert og klar.

Har også et sterkt ønske om å ha sex med en annen dame. Er gift med en mann, og ikke bifil/lesbisk. Men vil bare prøve. Elsker pupper, vil bare fråtse en annen kvinne.

Syns jentesexfestene ser gøy ut. Avstøpninger, massasje, beføling, kyssing. Litt uskyldig.  

 

Anonymkode: b1c6a...ddf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det må være mye fantasi når det er så vanlige fetisjer folk har. Ja! Krever litt story da ja!

Anonymkode: aa30c...9ee

Kom med noe saftig du da. ;)

Anonymkode: 77b7a...e0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.11.2019 den 10.41, AnonymBruker skrev:

Hva er din hemmelige fantasi innen sex? Er det en spesiell person du ofte drømmer om, en stilling, swingers, sex med en eldre?? Hva er din dagdrøm du aldri vil få oppfylt? 

Selv har jeg alltid drømt om å ha sex med en mørkhudet, stor mann. Penis trenger ikke nødvendigvis være så stor, men store mørke menn har alltid gjort meg kåt. Jeg er gift med ungdomskjæresten min (hvit mann), og kommer aldri til å være utro. Men i fantasiene mine blir jeg tatt hardt av en svær mørk mann!!

Anonymkode: 47f69...1c9

Kommer aldri til å vær utro,men jeg ønsker å ha sex med han som jeg har følelser for. 

Anonymkode: 79f94...a86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kommer aldri til å vær utro,men jeg ønsker å ha sex med han som jeg har følelser for. 

Anonymkode: 79f94...a86

Som betyr at du er emosjonelt utro? Eller tar jeg feil? Dømmer ikke men bare prøver å forstå innlegget ditt 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekant med TS og dama til TS.

Anonymkode: ffa81...3ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantaserer om å knulle en yngre kollega. Han er super tiltrekkende og jeg bare vet vi ville hatt fantastisk sex hvis vi har like bra kjemi i senga som vi ellers har.  

Anonymkode: 4bdcf...01c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex med flere menn samtidig... Fantaserer om å både bli knullet og suge på en gang... 

Anonymkode: f598c...8e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At kona blir så fornøyd og selvsikker på seg selv og kroppen at hun ikke har noe imot å vise den fram. Rett og slett blir litt ekshibisjonist, sånn at vi kan ta en tur på swingersklubb. Der har vi da sex sammen, og jeg kan se at hun nyter hvordan andre ser på henne. 

Anonymkode: 2360f...051

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er norskpakistaner på 36 år og gift med ei med samme bakgrunn. Jeg synes det er helt for at jeg aldri vil få pult ei norsk blond kvinne før jeg dør. Er nistrist. Også har jeg alltid lurt på hvordan farge det er på kjønnshårene til ei blond kvinne. Vil sannsynligvis aldri se ei ekte norsk fitte noen gang.

Anonymkode: 3b64e...5ec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.5.2020 den 9.47, 911 skrev:

Som betyr at du er emosjonelt utro? Eller tar jeg feil? Dømmer ikke men bare prøver å forstå innlegget ditt 🙂 

Er vell det 😔😳

Anonymkode: 79f94...a86

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.11.2019 den 1.16, Hr. Aktiv skrev:

Det er å få ha sex med ei dame som elsker meg og ikke bare er en egosentrisk lykkejeger.

Kunne ha vært den hvis jeg ikke hadde hatt type ;) 

Anonymkode: 79f94...a86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kunne ha vært den hvis jeg ikke hadde hatt type ;) 

Anonymkode: 79f94...a86

Skal ikke pule typen din så trenger ikke være redd for det. 

Endret av Hr. Aktiv
Den var litt vel på kanten. Tar det tilbake. :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Skal ikke pule typen din så trenger ikke være redd for det. 

Du misforstår meg :P 

Anonymkode: 79f94...a86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatovere et bilde av en negresse på romeballen til en negresse.

Anonymkode: 76fef...690

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatovere et bilde av en negresse på rompeballen til en negresse.

Anonymkode: 76fef...690

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...