Gå til innhold

Hva er din hemmelige sexfantasi som du aldri vil få oppleve?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 hours ago, AnonymBruker said:

Og dama mi vil ikke ha med en ekstra dame i senga, selv om det er min fantasi. Jeg ville godtatt enhver fantasi hun hadde kommet med, blir litt urimelig at hun ikke er med på det samme.

Anonymkode: e9aef...35b

Så dersom dama di ville pule deg i rumpa med strap on, så hadde det vært greit? Eller trekant med en mann til, hvor mannen tok deg?

Anonymkode: c08a2...cef

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde vært fornøyd om jeg hadde funnet ei dame som vil ha sex med meg. Det er min største fantasi.

Anonymkode: edcff...4a8

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne fått oppfylle fantasien hvis jeg ville, men jeg vil ikke.

Jeg fantaserer av og til om å ligge til disposisjon for mange store sterke menn hvor de knuller meg på tur. Ikke så mange på én gang, men kanskje kline og tafse med en og bli pult av en annen og så står mange rundt. Sikkert ikke så kult for de som ikke er til bruks og som bare står i kø, men men...

Å bare bli begjært av en stor sterk mann som vet hva han vil og hvor hans fantasier sammenfaller perfekt med mine fantasie. Mmm, jepp! Vil oppleve det. Føle meg liten, litt flau og skitten samtidig. 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min hemmelige fantasi som jeg aldri får opplevd(trodde jeg) er trekant med to damer. 
i dag fikk jeg oppleve det, og det var like bra som jeg håpet 😍😍

Anonymkode: 277bf...cb7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Håper ikke det er mange nye norske familiefedre som går med slike tanker.

Anonymkode: f8c82...0ae

Fordi?

Anonymkode: c3017...5d9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dominere Dom´en min men det kan jeg bare glemme. 😅 Eller som han sier, får du meg til å ligge stille så kjør på, men refleksene hans gjør det umulig for meg. Kanskje en gang i fremtiden hvis jeg får en annen Dom. 

Anonymkode: 77b7a...e0f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ligge på naken på en benk i en park og la hvem som helst komme og knulle meg eller sprute på meg. 

Anonymkode: 9dd06...5fb

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.6.2020 den 10.07, Katten.2.0 skrev:

Er bare så ufattelig mye knoting mtp sykdommer og menn som ikke stiller opp. Irriterende vanskelig å ordne i Norge. 

Hæ?!! Det vil jeg ikke si. Menn står i kø for å gjøre dette. Sykdommer må du kansje regne med, men hun blir fyllt opp. Overvar en gb en gang som vakt selv og der var det ti menn på dama og ingen brukte dong og ja hun fikk sperm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en fantasi om å ligge fullt påkledd i et sånt urinal som nede på gulvet og la menn tisse på meg.

Anonymkode: 9dd06...5fb

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trekant med 2 menn. Den ene kan gjerne være Sam Heughan. 

Anonymkode: bd718...dcf

Måtte Google hvem han er og oh my god yes... Da hadde jeg også blitt med på trekant med 2 menn. 😅

Anonymkode: 77b7a...e0f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.9.2020 den 6.53, AnonymBruker skrev:

Og dama mi vil ikke ha med en ekstra dame i senga, selv om det er min fantasi. Jeg ville godtatt enhver fantasi hun hadde kommet med, blir litt urimelig at hun ikke er med på det samme.

Anonymkode: e9aef...35b

Jeg hadde også vært med på nesten enhver fantasi hun hadde, men dessverre sier hun at hun ikke har så mange sexfantasier (noe jeg tviler på). Nye stillinger eller steder, rollespill, BDSM, trekant, hotwife med en annen dame eller mann...  Det er nesten ikke noe jeg ikke kan tenne på bortsett fra lek med tiss og bæsj.. Føler bare at vi burde "sprite" opp sexlivet vårt etter mange år sammen da det bare blir misjonær en gang eller maks. to i måneden.

Anonymkode: a32e5...0d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.9.2020 den 23.14, AnonymBruker skrev:

Tenner noe sinnsykt på tanken om en annen dame som dominerer meg (jeg er dame selv). At hun binder meg fast og gjør hva hun vil med meg. Knuller meg hardt med strap-on vaginalt og analt. Slikker, rimmer, fingrer hardt til jeg squirter ..Bruker makt og holder meg nede mens jeg må slikke henne. Osv... 

Anonymkode: 26704...ee1

Kom på en ting til: fantaserer ofte om å ligge på en benk med mange kvinner rundt meg og de slikker meg etter tur, innimellom to samtidig. 

Anonymkode: 26704...ee1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
On 9/16/2020 at 9:48 PM, AnonymBruker said:

Trekant med 2 menn. Den ene kan gjerne være Sam Heughan. 

Anonymkode: bd718...dcf

Jeg kan være den andre!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å møte gifte menn, ri dem i bilen på en parkering en mørk kveld/natt, å dra hjem igjen. Ingen kommunikasjon utover avtalen å møtes! Drømmer om det ofte, men er selv gift, så blir neppe noe av :) 

Anonymkode: 70290...3a8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...