SpeilEggos Skrevet 5. juni 2020 #241 Del Skrevet 5. juni 2020 (endret) Å få så mye sprut i meg av flere at d bare plasker når jeg blir tatt..😏 Endret 5. juni 2020 av SpeilEggos Skriveleif 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #242 Del Skrevet 5. juni 2020 En kjæreste jeg tenner på Anonymkode: 8dd73...55b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 6. juni 2020 #243 Del Skrevet 6. juni 2020 12 hours ago, SpeilEggos said: Å få så mye sprut i meg av flere at d bare plasker når jeg blir tatt..😏 Er bare så ufattelig mye knoting mtp sykdommer og menn som ikke stiller opp. Irriterende vanskelig å ordne i Norge. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #244 Del Skrevet 6. juni 2020 Sex med tre damer på en gang. Jeg er sånn at jeg ser litt på sex som jobb noen ganger, det er en fysisk aktivitet og du har en oppgave som er å få dama til å komme. Med tre damer måtte jeg ha virkelig stått på med fingre, tunge og pikk og det ville ha vært en spennende utfordring. I tillegg er det en drøm å kunne lene seg tilbake og se at tre stykker suger pikken min. En som suger på ballene mens to slikker og suger pikken. Anonymkode: 79a7c...ab4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #245 Del Skrevet 6. juni 2020 Orgie.... Anonymkode: 51b0f...867 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #246 Del Skrevet 6. juni 2020 En mye eldre mann som fingrer meg mens jeg sitter på fanget hans. Anonymkode: cf96f...522 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sørlandsjenta02 Skrevet 7. juni 2020 #247 Del Skrevet 7. juni 2020 På 22.11.2019 den 10.41, AnonymBruker skrev: Hva er din hemmelige fantasi innen sex? Er det en spesiell person du ofte drømmer om, en stilling, swingers, sex med en eldre?? Hva er din dagdrøm du aldri vil få oppfylt? Selv har jeg alltid drømt om å ha sex med en mørkhudet, stor mann. Penis trenger ikke nødvendigvis være så stor, men store mørke menn har alltid gjort meg kåt. Jeg er gift med ungdomskjæresten min (hvit mann), og kommer aldri til å være utro. Men i fantasiene mine blir jeg tatt hardt av en svær mørk mann!! Anonymkode: 47f69...1c9 Nei. Får jeg en fantasi prøver jeg å få testa det så fort som mulig før fantasien forsvinner. Aldri vanskelig å finne noen som vil hjelpe. Selv om det er ganske grisete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #248 Del Skrevet 15. september 2020 Tenner noe sinnsykt på tanken om en annen dame som dominerer meg (jeg er dame selv). At hun binder meg fast og gjør hva hun vil med meg. Knuller meg hardt med strap-on vaginalt og analt. Slikker, rimmer, fingrer hardt til jeg squirter ..Bruker makt og holder meg nede mens jeg må slikke henne. Osv... Anonymkode: 26704...ee1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #249 Del Skrevet 15. september 2020 On 11/22/2019 at 1:19 PM, AnonymBruker said: Jeg er gift, og tror ikke han er så hypp på det😂 Anonymkode: f93df...e1b Du vet aldri før du spør. Anonymkode: e9aef...35b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miztyia Skrevet 15. september 2020 #250 Del Skrevet 15. september 2020 Ha sex med ei nydelig kollega, som dessverre ikke kommer til å skje siden hun er heterofil og har kjæreste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #251 Del Skrevet 15. september 2020 Å drikke meg sånn passe full, bli tatt av 2 eller flere menn som voldtar meg og bruker meg, mens jeg gjør motstand. Å bli dominert og brukt av ei domina. Anonymkode: 8c6e1...484 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #252 Del Skrevet 15. september 2020 Leke doktor med en kjæreste? Anonymkode: 25b14...91f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #253 Del Skrevet 15. september 2020 Sex med en fremdes i et helt mørk, svalt rom med mange myke puter der vi ikke kan de hverandre, være føle på hverandre. Så har vi nydelig sex uten å noen gang har sett hverandre og går etterpå hvert til vårt. Jeg har samboer og a4 liv, så det blir bare med fantasien. Er jeg den eneste som har en slik fantasi. Har aldri hørt om andre Anonymkode: e2cd7...738 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #254 Del Skrevet 15. september 2020 Sex/kos med en dame. Er gift med en mann og ikke bifil. Men har i det siste fantasert å kline ned en dame og slikke. Min mann vil ikke ha med en ekstra dame i senga. iDame 38. Anonymkode: febce...b1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 15. september 2020 #255 Del Skrevet 15. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenner noe sinnsykt på tanken om en annen dame som dominerer meg (jeg er dame selv). At hun binder meg fast og gjør hva hun vil med meg. Knuller meg hardt med strap-on vaginalt og analt. Slikker, rimmer, fingrer hardt til jeg squirter ..Bruker makt og holder meg nede mens jeg må slikke henne. Osv... Anonymkode: 26704...ee1 Og jeg har tent maksimalt på å ha blitt fastbundet og har måtte se på dere, jeg vil kjenne at jeg blir så kåt at jeg nesten begynner å skrike igjen. Jeg har opplevd noe lignende, og vil oppleve deg igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MortenMinstelønn Skrevet 16. september 2020 #256 Del Skrevet 16. september 2020 At en kvinne bruker nylonstrømper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #257 Del Skrevet 16. september 2020 5 hours ago, AnonymBruker said: Sex/kos med en dame. Er gift med en mann og ikke bifil. Men har i det siste fantasert å kline ned en dame og slikke. Min mann vil ikke ha med en ekstra dame i senga. iDame 38. Anonymkode: febce...b1d Og dama mi vil ikke ha med en ekstra dame i senga, selv om det er min fantasi. Jeg ville godtatt enhver fantasi hun hadde kommet med, blir litt urimelig at hun ikke er med på det samme. Anonymkode: e9aef...35b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #258 Del Skrevet 16. september 2020 Fantasere mye om naboen, at ho kommer på besøk mens jeg dusjer . Kommer så inni dusjen å begynner å slikke meg. Kvinne 41 Anonymkode: d9e37...b42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #259 Del Skrevet 16. september 2020 På 29.5.2020 den 21.50, AnonymBruker skrev: Er norskpakistaner på 36 år og gift med ei med samme bakgrunn. Jeg synes det er helt for at jeg aldri vil få pult ei norsk blond kvinne før jeg dør. Er nistrist. Også har jeg alltid lurt på hvordan farge det er på kjønnshårene til ei blond kvinne. Vil sannsynligvis aldri se ei ekte norsk fitte noen gang. Anonymkode: 3b64e...5ec Håper ikke det er mange nye norske familiefedre som går med slike tanker. Anonymkode: f8c82...0ae 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #260 Del Skrevet 16. september 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Sex/kos med en dame. Er gift med en mann og ikke bifil. Men har i det siste fantasert å kline ned en dame og slikke. Min mann vil ikke ha med en ekstra dame i senga. iDame 38. Anonymkode: febce...b1d Om du har lyst på en dame er du ikke nødvendigvis bifil, men biseksuell er du i hvert fall. Og det er da greit. Anonymkode: 280b8...a49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå