Gå til innhold

90-tallsseriene vi så etter skoletid - hva husker dere best?


Astrid-Helen Holm

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og Bundy og Nanny selvfølgelig!! 😄 

Anonymkode: 33197...fcb

Jaa, The Nanny var gøy! Så mange gode serier på 90 tallet! Synes ikke det er like mange gode serier dette tiåret her. Er født i 88 forresten. 

Fulgte litt med på Sunset Beach, men det var kun fordi jeg hadde crush på Cole (spilt av Eddie Cibrian)

Anonymkode: 4d2b0...aac

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, Baywatch så jeg også på. Husker de damene med rød badedrakt var så pene synes jeg. Hvertfall Pamela Anderson 

Anonymkode: 4d2b0...aac

Babewatch 😎👙

Anonymkode: df9b5...0e1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lille huset på prærien var min favoritt😍

Anonymkode: c0119...a55

Ja. Noen ganger kan jeg finne på å se den nå også 😍

Anonymkode: 53976...276

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene og gutta, Fresh Prince in Bel-Air, Baywatch, Home and Away, Macgyver. Lois and Clark (supermann) den måtte jeg se hver helg. 🤭

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen andre som husker Skilda Världer? Ellers Home and Away, Hverdagsliv, Helene og gutta, Angela, Heartbreak High, Step by Step, Nanny, Alf, Pacific Blue, Baywatch, Rederiet, Sunset Beach og sikkert enda flere :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, ti10 skrev:

Ingen andre som husker Skilda Världer? Ellers Home and Away, Hverdagsliv, Helene og gutta, Angela, Heartbreak High, Step by Step, Nanny, Alf, Pacific Blue, Baywatch, Rederiet, Sunset Beach og sikkert enda flere :) 

Skilda världar, var det den serien Tuva Novotny spilte i?

Endret av kvinneguide
skrivefeil
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene og gutta, Melrose Place, Dawsons Creek, Akutten,Beverly Hills 90210, Friends, Saved by the bell, my so called life, Days of our lives, step by step bl.a.

Anonymkode: 0a202...a2d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min favoritt var Riding High, med Wendy, Bianca, Vanessa og de folka der. Dette var en periode hvor jeg var litt hestegal, så denne serien var perfekt :fnise:

 

Endret av KittyNose
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, AnonymBruker said:

Home and away.. Jeg var forelsket i kjekkasen Curtis, med det halvlange bleka håret!  😂

 

Anonymkode: 95853...96f

Han døde vel for litt siden? :( triste greier. 

Så en nevnte Heartbrake High. Var noe kjent med det, så jeg googlet og jammen husker jeg ikke bittelitt. Husker fjesene på noen av de, og logoen. Men aaaldri om jeg hadde husket det ellers 😛 rart hvordan man plutselig kommer på ting man ikke har ofret en tanke på flere tiår. 

Føler meg nesten gammel når jeg leser denne tråden. Mange gode minner. Hvor gamle er dere som svarer her? Selv er jeg født i 1987 😎😎

Anonymkode: 25a93...c0e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så på det meste nevnt ovenfor. 
 

og Sweet Valley high og Charmed. Likte også Moesha (med Brandy) og Høy på pæra. 
 

 

14F8576C-223C-4330-A6A7-681C146FBC12.jpeg

ADC8F6FD-7FA3-4FB4-BE00-531CEC9DFE8D.jpeg

Endret av GjestSiden2006
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kvinneguide skrev:

Skilda världar, var det den serien Tuva Novotny spilte i?

Ja, hun var med der. Mener hun bodde sammen med moren som var klesdesigner (?) og en bror. Det handlet om ungdommer fra to familier, en rik og en fattig. To ungdommer som møttes og ble forelsket, og så oppdaget de vel etter hvert at de egentlig var tvillinger. Husker ikke helt hva slags forbindelse hennes rolle hadde til de to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg likte veldig godt de australske seriene Neighbours , Home and Away og Pacific Drive 😍

Anonymkode: 7d761...1f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, KittyNose skrev:

Min favoritt var Riding High, med Wendy, Bianca, Vanessa og de folka der. Dette var en periode hvor jeg var litt hestegal, så denne serien var perfekt :fnise:

 

JAAAAA! Herregud, jeg brukte alle pengene mine på wendy blader, jeg fikk helt spader når dette kom i levende bilder 😅😅

Anonymkode: f405e...5cc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...