Gå til innhold

Vaginal sex gir jo ingen mening..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har aldri kommet med en mann, men elsker PIV, beste jeg vet i hele verden og jeg får utrolig mye ut av det. Jeg har stor apetitt på sex og har aldri møtt en mann som ikke liker meg fordi jeg ikke kommer. Tvert i mot, for å si det mildt! De merker jo at jeg nyter det helt insane!

 

Anonymkode: a1628...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 hours ago, Resignert said:

Ikke bare-bare å ha opplevd hvor jævla god og intens sex kan være, over mange år, og deretter oppleve heller lunken og middelmådig......Noen må jo i rettferdighetens navn belyse problemstillingen fra en manns perspektiv også.

Tror problemet sitter i ditt eget hode, eller hoder (uvisst hvilket av dem)

Anonymkode: fdae7...a07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.11.2019 den 19.40, AnonymBruker skrev:

Spiller det noen rolle? Poenget er at det gir kun mannen nytelse i 85% av tilfellene. De 15% som får det, kan jeg forstå er et poeng å ha det. Men resten får jo nada ut av det. 

Anonymkode: 578f7...05b

hvilket representativt utvalg har du til å påstå at det kun er 15% som har glede av det?

Anonymkode: 901f3...e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Resignert skrev:

Prosentandelen kvinner som får orgasme ved PIV sex varierer en del fra kilde til kilde. I noen tilfeller opp til 30 %, mens TS mener 15. Uansett så er det et eksklusivt mindretall som har denne fantastiske egenskapen. For meg som mann, er det også heller trist og poengløst å ha PIV sex med damer som ikke kommer. Gir meg egentlig fint lite å ha sex med tungpulte damer, selv om jeg skulle slumpe til å komme selv.

Hæ men vi kommer jo. vi kan fint komme under piv når vi stimulerer oss selv. De fleste stillinger gjør at vi kan stimulere klitten så forstår ikke problemet. 

Anonymkode: 9a8d0...8a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Resignert skrev:

Ikke bare-bare å ha opplevd hvor jævla god og intens sex kan være, over mange år, og deretter oppleve heller lunken og middelmådig......Noen må jo i rettferdighetens navn belyse problemstillingen fra en manns perspektiv også.

Det forandrer ikke kvinners biologi. Ingen problem at begge kommer under samleie her selv om jeg ikke kommer av penis i seg selv. Når penis er inne i meg samtidig som jeg stimulerer meg kommer jeg kraftigere. Mannen blir tent av å se jeg kommer og resten løser seg selv for han!

Anonymkode: 9a8d0...8a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min erfaring med de jeg har snakket med, er at de fleste kjenner veldig lite av piv sex. På KG i div tråder sier man jo at mannens penis ikke har noe å si, og at det er klitoris som gjelder. Tror igrunn folk har vaginal sex fordi vi er "programmerte" til det og ikke pga nytelsen.

Anonymkode: 578f7...05b

Jeg har aldri hørt noen har sagt det!

Anonymkode: cdcdd...c25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ men vi kommer jo. vi kan fint komme under piv når vi stimulerer oss selv. De fleste stillinger gjør at vi kan stimulere klitten så forstår ikke problemet. 

Anonymkode: 9a8d0...8a0

Så lenge han ikke klarer å få henne til å komme, er sexen verdiløs for ham. Samme hva hun sier. -_- Han har klaget på det i noen år alt.

Anonymkode: 8c7a4...021

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PIV er bare utrolig kjedelig som kvinne. Kjenner ingenting spesielt. Det er mye gøyere med klitoris. Klitoris har mer nerveendinger enn hele penisen! Så trist hvordan kvinner til og med nedspiller viktigheten av orgasme bare for å ikke støte menn. Ingen menn hadde godtatt å ha sex hvis de visste de ikke fikk ha orgasme. 

Anonymkode: 151eb...ded

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

PIV er bare utrolig kjedelig som kvinne. Kjenner ingenting spesielt. Det er mye gøyere med klitoris. Klitoris har mer nerveendinger enn hele penisen! Så trist hvordan kvinner til og med nedspiller viktigheten av orgasme bare for å ikke støte menn. Ingen menn hadde godtatt å ha sex hvis de visste de ikke fikk ha orgasme. 

Anonymkode: 151eb...ded

Det er også utrolig kjedelig for en mann å ha "PIV" sex med damer som ikke nyter det, og får orgasmer av det. Har latt være å komme selv et utall ganger på grunn av at damene jeg da hadde sex med,  fungerte såpass dårlig på dette området.

Endret av Resignert
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/19/2019 at 7:25 PM, AnonymBruker said:

Det forandrer ikke kvinners biologi. Ingen problem at begge kommer under samleie her selv om jeg ikke kommer av penis i seg selv. Når penis er inne i meg samtidig som jeg stimulerer meg kommer jeg kraftigere. Mannen blir tent av å se jeg kommer og resten løser seg selv for han!

Anonymkode: 9a8d0...8a0

Ingen prøver vel å endre biologien, eneste farbare vei er jo å velge blant variasjonene som finnes. Altså gjøre det man kan for å finne kvinnelige sexpartnere som gir den ønskede responsen. Ellers blir jo sexlivet som en endeløs luftgitarsolo, ikke akkurat noe å skryte av. Alternativt kan man gi opp når tiden er inne for det.

Endret av Resignert
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

PIV er bare utrolig kjedelig som kvinne. Kjenner ingenting spesielt. Det er mye gøyere med klitoris. Klitoris har mer nerveendinger enn hele penisen! Så trist hvordan kvinner til og med nedspiller viktigheten av orgasme bare for å ikke støte menn. Ingen menn hadde godtatt å ha sex hvis de visste de ikke fikk ha orgasme. 

Anonymkode: 151eb...ded

At du ikke får utbytte av det, betyr ikke at andre ikke får det. PIV sex er og blir min favoritt. Hadde jeg ikke fått det hadde jeg blitt skikkelig skuffa.

Anonymkode: c0711...1fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

PIV er bare utrolig kjedelig som kvinne. Kjenner ingenting spesielt. Det er mye gøyere med klitoris. Klitoris har mer nerveendinger enn hele penisen! Så trist hvordan kvinner til og med nedspiller viktigheten av orgasme bare for å ikke støte menn. Ingen menn hadde godtatt å ha sex hvis de visste de ikke fikk ha orgasme. 

Anonymkode: 151eb...ded

 

25 minutter siden, Resignert skrev:

Det er også utrolig kjedelig for en mann å ha "PIV" sex med damer som ikke nyter det, og får orgasmer av det. Har latt være å komme selv et utall ganger på grunn av at damene jeg da hadde sex med,  fungerte såpass dårlig på dette området.

Jeg hadde dumpet folk, om de snakket sånn som dette om sex til meg. 

Om min partner hadde fokusert på klitoris også fortalt meg at mine preferanser og følelser er feil. Så hadde vi virkelig ikke passet sammen. 

Anonymkode: 8c7a4...021

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, AnonymBruker said:

 

Jeg hadde dumpet folk, om de snakket sånn som dette om sex til meg. 

Om min partner hadde fokusert på klitoris også fortalt meg at mine preferanser og følelser er feil. Så hadde vi virkelig ikke passet sammen. 

Anonymkode: 8c7a4...021

Akkurat. Det er svært vanskelig å finne noen det funker 100% med. Og det er faktisk begrenset hvor langt man kommer med kommunikasjon og tilpasninger. Ikke særlig langt, faktisk. Både kvinner og menn er som de er, og stort sett vanskelig å endre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...