Gå til innhold

Vaginal sex gir jo ingen mening..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det vel bare 15% som får noen nytelse av å stimulere klitoris fra innsiden. Hva da med de resterende 85%?

Anonymkode: 578f7...05b

Det er vel 15% som får orgasme fra å stimulere fra innsiden. Det er noe helt annet.

Anonymkode: c0711...1fe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det vel bare 15% som får noen nytelse av å stimulere klitoris fra innsiden. Hva da med de resterende 85%?

Klittorissen er perfekt plassert, den blir stimulert i forskjellige stillinger... dette % greiene er bare vrøvl og vås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Klittorissen er perfekt plassert, den blir stimulert i forskjellige stillinger... dette % greiene er bare vrøvl og vås.

Nei bamsemann, nå må du slutte å tulle å legge fakta på bordet.😉😅

Anonymkode: 578f7...05b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei bamsemann, nå må du slutte å tulle å legge fakta på bordet.😉😅

Jeg har mye fakta, det er bare å spørre. Men når det gjelder tall er det ingen som har fasit på. Når det gjelde anatomien til kvinnen er det klin umulig å endre på😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker vaginal sex, en av de beste følelsen ei verden å ha en penis inni der. Og jeg kommer mye sterkere vaginalt enn ved bare klitorisstimuli. 

Anonymkode: 8a4d9...5b6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg hadde streiket og levd i sølibat hvis jeg ikke fikk vaginal sex! Alt annet er bare krydder!

Det er ikke sånn at hvis DU ikke får noe ut av det, ts, så er det sånn for alle!

Jeg ELSKER det!

Endret av Pia Sofia
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk alltid vaginale orgasmer før p sprøyta . Har aldri skjedd etter . Den ødela meg seksuelt . Kjipt !! 

Anonymkode: b781a...636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PIV er kun for å lage barn. Naturen har ikke funnet opp prevensjonsmidler (det er det mennesker i senere tid som har gjort), og derfor har den gitt oss kvinner klitoris og menn prostata. Sånn at folk kan nyte sex uten å lage barn. 

Anonymkode: 4ff3b...5b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.11.2019 den 19.48, AnonymBruker skrev:

Er du dame? Isåfall er det jo bare de første jukkene man kjenner noe av. Etter den har trengt inni så har man jo kjent det som går ann å kjenne. Etterhvert er jo penis blitt sauset inn, og man kjenner ingen ting. Dette er muligens kjipt å høre for en del menn, men det er jo sannheten. Vagina er nesten følelsesløs i 85% av tilfellene.

Anonymkode: 578f7...05b

Vet ikke hvor mye sexerfaring du har. Jeg får ikke orgasme av pivsex men orgasmene kjennes sterkere når jeg stimulerer klitoris til det går for meg samtidig som han er inne i meg. Og om man varmer skikkelig godt opp med slikking og div før penis sniker seg inn. er man som mye mer følsom der inne. Bruk god tid på forspill. 

Hvor mye man kjenner avhenger av stillingen. Jeg får veldig lite ut av misjonær. men stillinger som saksen, på siden osv er dritdigg. Rolig sex der vi kan holde på i evigheter er greien for oss. Du må finne ut hva som fungerer for deg. 

Anonymkode: 9a8d0...8a0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/17/2019 at 7:40 PM, AnonymBruker said:

Spiller det noen rolle? Poenget er at det gir kun mannen nytelse i 85% av tilfellene. De 15% som får det, kan jeg forstå er et poeng å ha det. Men resten får jo nada ut av det. 

Anonymkode: 578f7...05b

Prosentandelen kvinner som får orgasme ved PIV sex varierer en del fra kilde til kilde. I noen tilfeller opp til 30 %, mens TS mener 15. Uansett så er det et eksklusivt mindretall som har denne fantastiske egenskapen. For meg som mann, er det også heller trist og poengløst å ha PIV sex med damer som ikke kommer. Gir meg egentlig fint lite å ha sex med tungpulte damer, selv om jeg skulle slumpe til å komme selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Resignert skrev:

Prosentandelen kvinner som får orgasme ved PIV sex varierer en del fra kilde til kilde. I noen tilfeller opp til 30 %, mens TS mener 15. Uansett så er det et eksklusivt mindretall som har denne fantastiske egenskapen. For meg som mann, er det også heller trist og poengløst å ha PIV sex med damer som ikke kommer. Gir meg egentlig fint lite å ha sex med tungpulte damer, selv om jeg skulle slumpe til å komme selv.

Du sutrer og sutrer om tungpulte damer. Du kan jo bare slutte å ha sex når det gjør deg så bitter. 

Anonymkode: c0711...1fe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, AnonymBruker said:

Som jeg sa er eneste poenget med å ha vaginal sex å lage barn. Men de fleste har ikke sex for å lage barn. I 99% av samleiene er ikke formålet å "lage" barn, så da er det jo lite poeng med å ha vanlig samleie.

Anonymkode: 578f7...05b

Da er det jo bare å la være! Knip bena sammen, og ikke slipp noen menn til. Om du er i forhold, evt ønsker deg forhold kan det jo selvsagt by på utfordringer med å finne/ holde på en mann. Om en dame sa til meg at hun ikke hadde noe utbytte av PIV, hadde jeg sagt takk for meg rimelig kjapt, uansett hvor pen, smart og grei hun måtte være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Du sutrer og sutrer om tungpulte damer. Du kan jo bare slutte å ha sex når det gjør deg så bitter. 

Anonymkode: c0711...1fe

Ikke bare-bare å ha opplevd hvor jævla god og intens sex kan være, over mange år, og deretter oppleve heller lunken og middelmådig......Noen må jo i rettferdighetens navn belyse problemstillingen fra en manns perspektiv også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Resignert skrev:

Ikke bare-bare å ha opplevd hvor jævla god og intens sex kan være, over mange år, og deretter oppleve heller lunken og middelmådig......Noen må jo i rettferdighetens navn belyse problemstillingen fra en manns perspektiv også.

Hjelper det deg å sutre om det? 

Du kan jo gjøre som du skrev til hun over, slutt å ha sex om det gir deg så lite. 

:)

Anonymkode: c0711...1fe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.11.2019 den 23.25, AnonymBruker skrev:

Motbevis meg gjerne.. Vaginal sex har og vil aldri bli det optimale i forhold til sex. De som tror det henger så langt etter og er lite opplyste. Alle sexologer er klare på at kvinnens nytelse kommer fra klitoris og ikke vagina. Hvorfor er det så vanskelig å endre gamle vaner og biologi?

Anonymkode: 578f7...05b

Det er da ingen sexologer som mener at klitoris ikke går langt oppover i vagina? Det er ikke så vanskelig å ta bilde av klitoris, og en erigert klitoris er ganske stor. Den ligger på hver side av skjedeveggen på vei innover, og det er derfor det er så deilig med en penis inne seg, spesielt når man er opphisset. Jeg får selv ikke vaginal orgasme, men klitorisorgasmen blir mye sterkere om både ytterdelen og innerdelen av klitoris blir stimulert samtidig, og det oppnår jeg best ved å være vanvittig opphisset og sitte oppå mannen der jeg presser bekkenbenet hans mot tappen av klitoris samtidig som penis presser på indre del av klitoris. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, Resignert skrev:

Om en dame sa til meg at hun ikke hadde noe utbytte av PIV, hadde jeg sagt takk for meg rimelig kjapt, uansett hvor pen, smart og grei hun måtte være

Men du tror jo ikke på kvinner, når de sier de får noe ut av PIV sex. Om de ikke får orgasme, har hva de sier ikke noe å si! 

Orgasme er ikke alt! Piv sex kan være FANTASTISK uten orgasmen!

Anonymkode: 8c7a4...021

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som jeg sa er eneste poenget med å ha vaginal sex å lage barn. Men de fleste har ikke sex for å lage barn. I 99% av samleiene er ikke formålet å "lage" barn, så da er det jo lite poeng med å ha vanlig samleie.

Anonymkode: 578f7...05b

Det er godt! 

Jeg trodde hele poenget med å ha sex, utenom de gangene man skal lage barn, ER nettopp fordi det er godt!

Så rart å lage en tråd som handler om at sex som er godt er utdatert fordi en selv liker en annen type sex.

Anonymkode: cdcdd...c25

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er godt! 

Jeg trodde hele poenget med å ha sex, utenom de gangene man skal lage barn, ER nettopp fordi det er godt!

Så rart å lage en tråd som handler om at sex som er godt er utdatert fordi en selv liker en annen type sex.

Anonymkode: cdcdd...c25

Min erfaring med de jeg har snakket med, er at de fleste kjenner veldig lite av piv sex. På KG i div tråder sier man jo at mannens penis ikke har noe å si, og at det er klitoris som gjelder. Tror igrunn folk har vaginal sex fordi vi er "programmerte" til det og ikke pga nytelsen.

Anonymkode: 578f7...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.11.2019 den 19.34, AnonymBruker skrev:

Spør du menneskeheten? Tuller du nå?

Det er flere grunner til PIV. Når Cervix blir stimulert og gir henne en dyp orgasme. Når armene på klitoris blir stimulert og gir henne en sterk orgasme. Når hun føler nærheten. Osv....

PIV er kommet for å bli. Alt annet er bare placebo.

Anonymkode: 7052f...281

cervixen, altså livmorstappen blir stimulert!? da blir det i de aller fleste tilfeller dyp smerte..

Anonymkode: 58125...fb3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...