Gå til innhold

Vaginal sex gir jo ingen mening..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vagina er jo konstruert for å føde barn og har jo ingen nerveender. Hvorfor har folk vaginal sex??

Anonymkode: 578f7...05b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får kun orgasmer på den måten. Hørt om at kvinner er forskjellige? 

Anonymkode: 1c7aa...6c5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Bruker
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vagina er jo konstruert for å føde barn og har jo ingen nerveender. Hvorfor har folk vaginal sex??

Anonymkode: 578f7...05b

Hvorfor har folk vaginalsex !.      Hvordan skal de ellers gå frem å "lage" barn ?   

Ofte  lurt på hvorfor kjønnsorganet  er plassert  mellom beina.    Se på dyreverden 

Endret av Anonym Bruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør du menneskeheten? Tuller du nå?

Det er flere grunner til PIV. Når Cervix blir stimulert og gir henne en dyp orgasme. Når armene på klitoris blir stimulert og gir henne en sterk orgasme. Når hun føler nærheten. Osv....

PIV er kommet for å bli. Alt annet er bare placebo.

Anonymkode: 7052f...281

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så millioner av år med evolusjon er bare tull 🙄 Det er nå slik naturen har lagd oss da, for å ha penis i vagina. 

Anonymkode: 9a449...c1e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vagina er jo konstruert for å føde barn og har jo ingen nerveender. Hvorfor har folk vaginal sex??

Anonymkode: 578f7...05b

Jeg har piv sex, for å få orgasmer. 
jeg blir fingret, for å få orgasmer.
jeg blir irritert, om det blir for mye fokus på klitoris. 

Anonymkode: 8c7a4...021

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym Bruker skrev:

Hvorfor har folk vaginalsex !.      Hvordan skal de ellers gå frem å "lage" barn ?

Ja hvis du ser bort fra de tre gangene de skal "lage" barn i snitt, så hvorfor skal man da ha det? Gir jo ingen mening egentlig.

Anonymkode: 578f7...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt riktig at babyer komme ut der. Ikke helt riktig at det ikke er noen nerver, det er noen, men ikke «hoved» punktet som for mange bør stimuleres under sex, klitoris har 9000 nerveendinger og er ekstremt mye mer sensitiv. Men det er noen nerveendinger.

Men hovedpunktet med sex er jo at sæden til mannen skal «skytes» inn mot livmora, og den naturlige måte å gjøre dette på er ved piv sex.

Om kvinnen også har orgasme, vil sammentrekningene «suge» sæden lengre innover, og vil øke sjansen for at sædcellene når frem til et egg.

Så det er et poeng å ha vagina med når man har sex.

Et annet punkt er nærheten det gir for mange som bare har sex for det er godt. Selv om mange kvinner ikke får orgasme kun ved piv, så gir det en viss nærhet. 

Anonymkode: ad559...d87

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er du kvinne eller. og hvordan vil du ha det?

Anonymkode: bb356...84e

Spiller det noen rolle? Poenget er at det gir kun mannen nytelse i 85% av tilfellene. De 15% som får det, kan jeg forstå er et poeng å ha det. Men resten får jo nada ut av det. 

Anonymkode: 578f7...05b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kim123 skrev:

😂

Ja du ser jeg er inne på noe der, så lenge man legger fornuften og godviljen til?😉 Er jo noe man gjør fordi man "alltid" har gjort det. På tide å tenke i nye baner kanskje.

Anonymkode: 578f7...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja du ser jeg er inne på noe der, så lenge man legger fornuften og godviljen til?😉 Er jo noe man gjør fordi man "alltid" har gjort det. På tide å tenke i nye baner kanskje.

Anonymkode: 578f7...05b

Man gjør det fordi det er naturlig. Og ikke minst deilig. Jeg elsker å få en k*k presset inn i min vagina.🍆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet da det.

Hvorfor tror du analsex er den nye normalen? Analen er den nye vaginaen.

Anonymkode: 5367a...975

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kim123 skrev:

Man gjør det fordi det er naturlig. Og ikke minst deilig. Jeg elsker å få en k*k presset inn i min vagina.🍆

Er du dame? Isåfall er det jo bare de første jukkene man kjenner noe av. Etter den har trengt inni så har man jo kjent det som går ann å kjenne. Etterhvert er jo penis blitt sauset inn, og man kjenner ingen ting. Dette er muligens kjipt å høre for en del menn, men det er jo sannheten. Vagina er nesten følelsesløs i 85% av tilfellene.

Anonymkode: 578f7...05b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å ha vagnial sex er ikke nødvendig for selve sexlivet. Noen foretrekker å ikke ha det, og det burde også være greit. Folk er forskellige, men mange heterofile er veldig fokusert på dette hullet, og jeg tror det ofte mest er for mannens nytelse at det har blitt sånn. 

Anonymkode: 93399...647

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er du dame? Isåfall er det jo bare de første jukkene man kjenner noe av. Etter den har trengt inni så har man jo kjent det som går ann å kjenne. Etterhvert er jo penis blitt sauset inn, og man kjenner ingen ting. Dette er muligens kjipt å høre for en del menn, men det er jo sannheten. Vagina er nesten følelsesløs i 85% av tilfellene.

Anonymkode: 578f7...05b

Enten så har du hatt elendig sex, eller så burde du Kanskje ta deg en tur til legen?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi vet da det.

Hvorfor tror du analsex er den nye normalen? Analen er den nye vaginaen.

Anonymkode: 5367a...975

Ikke hos meg heldigvis. Analen min brukes til det den er ment for, å presse ut avføring. Det er ingenting som skal inn der. Får helt bakoversveis av de her inne som driver å skyller og styrer på baki der for at det liksom skal bli fritt for avføring.. Det kan virkelig ikke være bra i lengden. Lurer på om det er gjort noen studier på det, om lukkemuskelen blir slapp etterhvert og at man da blir inkontinent for avføring. 

Anonymkode: 897e7...d7a

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Å ha vagnial sex er ikke nødvendig for selve sexlivet. Noen foretrekker å ikke ha det, og det burde også være greit. Folk er forskellige, men mange heterofile er veldig fokusert på dette hullet, og jeg tror det ofte mest er for mannens nytelse at det har blitt sånn. 

Anonymkode: 93399...647

Du er inne på noe essentielt nå. Menn er nok programmert til å tømme seg i dette hullet, og er nok grunnen til at man enda praktiserer denne formen for sex. Er kun instinktet som spiller inn og trangen til å "formere" seg som gjør det. Ofte kjenner jo menn også lite, men biologien gjør at mannen som regel alltid får orgasme likevel.

Anonymkode: 578f7...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...