Gå til innhold

Vaginal sex gir jo ingen mening..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ikke hos meg heldigvis. Analen min brukes til det den er ment for, å presse ut avføring. Det er ingenting som skal inn der. Får helt bakoversveis av de her inne som driver å skyller og styrer på baki der for at det liksom skal bli fritt for avføring.. Det kan virkelig ikke være bra i lengden. Lurer på om det er gjort noen studier på det, om lukkemuskelen blir slapp etterhvert og at man da blir inkontinent for avføring. 

Anonymkode: 897e7...d7a

Manneprostituerte på gata må ofte gå med bleie.

Anonymkode: 12dc5...5cd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi vet da det.

Hvorfor tror du analsex er den nye normalen? Analen er den nye vaginaen.

Anonymkode: 5367a...975

Det kan man av og til få inntrykk av her på KG. Er neppe sånn i det virkelige liv.

Anonymkode: bb356...84e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spiller det noen rolle? Poenget er at det gir kun mannen nytelse i 85% av tilfellene. De 15% som får det, kan jeg forstå er et poeng å ha det. Men resten får jo nada ut av det. 

Anonymkode: 578f7...05b

HÆ?!?

Hvor i all verden har du disse tallene fra? Det er sant at veldig mange kvinner ikke får orgasme av samleie alene, men det betyr jo langt ifra at man ikke kjenner det eller at det ikke bringer nytelse. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, A.M. skrev:

HÆ?!?

Hvor i all verden har du disse tallene fra? Det er sant at veldig mange kvinner ikke får orgasme av samleie alene, men det betyr jo langt ifra at man ikke kjenner det eller at det ikke bringer nytelse. 

Motbevis meg gjerne.. Vaginal sex har og vil aldri bli det optimale i forhold til sex. De som tror det henger så langt etter og er lite opplyste. Alle sexologer er klare på at kvinnens nytelse kommer fra klitoris og ikke vagina. Hvorfor er det så vanskelig å endre gamle vaner og biologi?

Anonymkode: 578f7...05b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke hos meg heldigvis. Analen min brukes til det den er ment for, å presse ut avføring. Det er ingenting som skal inn der. Får helt bakoversveis av de her inne som driver å skyller og styrer på baki der for at det liksom skal bli fritt for avføring.. Det kan virkelig ikke være bra i lengden. Lurer på om det er gjort noen studier på det, om lukkemuskelen blir slapp etterhvert og at man da blir inkontinent for avføring. 

Anonymkode: 897e7...d7a

Det kan ikke være så bra i lengden. Det er jo ikke ment for å stikke noe opp der, men hvis folk vil ødelegge lukkemuskelen så vær så god. Bare hold meg unna det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Motbevis meg gjerne.. Vaginal sex har og vil aldri bli det optimale i forhold til sex. De som tror det henger så langt etter og er lite opplyste. Alle sexologer er klare på at kvinnens nytelse kommer fra klitoris og ikke vagina. Hvorfor er det så vanskelig å endre gamle vaner og biologi?

Anonymkode: 578f7...05b

Så vi som liker vaginal sex "henger så langt etter og er lite opplyste"?

Jeg har vaginalorgasmer og det er mye bedre en klitorisorgasme.

Jeg vil gjerne fortsette og henge langt etter og være lite opplyst hvis jeg kan beholde de orgasmene!

Anonymkode: cdcdd...c25

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tissemanmen må jo inn i tissekona for at det skal bli baby i magen..

Derfor gir det allverdens mening ;)

Anonymkode: 35662...5a1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vagina er jo konstruert for å føde barn og har jo ingen nerveender. Hvorfor har folk vaginal sex??

Anonymkode: 578f7...05b

Hvorfor er det så vanvittig smertefullt å føde hvis det ikke er nerver i vagina?

Min vagina har nerver, og de er i hele lengden. Ja, jeg får vaginale orgasmer. Jeg får også klitorisorgasmer. Noe jeg ikke får er orgasmer ved analt samleie, så det holder jeg meg unna.

Endret av Hulderen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det dummeste jeg har hørt. Vaginal sex er herlig og jeg elsker hvert minutt det varer. Kjenner penisen gjennom hele samleiet. Det er deilig og jeg har tydeligvis nerver der. Gir meg masse nytelse både med og uten orgasme som resultat. Analsex er helt uaktuelt. Nei PIV er det som gjelder

Anonymkode: 890ef...a77

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spiller det noen rolle? Poenget er at det gir kun mannen nytelse i 85% av tilfellene. De 15% som får det, kan jeg forstå er et poeng å ha det. Men resten får jo nada ut av det. 

Anonymkode: 578f7...05b

Det finnes mye mellom orgasme og "nada". Noen får ikke orgasme i det hele tatt, men kan likevel nyte sex. Mange stimulerer klitoris samtidig som de har samleie, og kommer på den måten. 

Anonymkode: 92872...61b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Motbevis meg gjerne.. Vaginal sex har og vil aldri bli det optimale i forhold til sex. De som tror det henger så langt etter og er lite opplyste. Alle sexologer er klare på at kvinnens nytelse kommer fra klitoris og ikke vagina. Hvorfor er det så vanskelig å endre gamle vaner og biologi?

Anonymkode: 578f7...05b

Tror du er lite opplyst. Klitoris går innover også. Er ikke bare det du ser som er en del av klitoris. Derfor får mange damer også nytelse av innvendig stimulering. 

Jeg får både såkalt klitoris orgasme og vaginal orgasme. Den vaginale er uten tvil best. 

Og jeg synes oppriktig synd på kvinner som aldri får oppleve det. 

Anonymkode: 722e8...25c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Motbevis meg gjerne.. Vaginal sex har og vil aldri bli det optimale i forhold til sex. De som tror det henger så langt etter og er lite opplyste. Alle sexologer er klare på at kvinnens nytelse kommer fra klitoris og ikke vagina. Hvorfor er det så vanskelig å endre gamle vaner og biologi?

Anonymkode: 578f7...05b

"G-punktet" er undersiden av klitoris, det er klitoris som blir stimulert fra innsiden under vaginal orgasme. Synd å høre du ikke får oppleve det samme. Det er helt fantastisk deilig - tar innvendig klitorisstimuli hver dag fremfor gnikke på utsiden orgasme.

Anonymkode: 64db1...ff6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vagina er jo konstruert for å føde barn og har jo ingen nerveender. Hvorfor har folk vaginal sex??

Anonymkode: 578f7...05b

Tror du gikk glipp av timen hvor man skulle lære hvordan dette barnet kom inni der til å begynne med....

Anonymkode: 5bb4a...c97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste har glede av vaginal sex. Man har forskjellige fysiologiske utgangspunkt og noen kjenne mer/mindre enn andre. Ellers kan forskjellige sykdommer(MS, diabetes etc), fødsel eller alderdom føre til redusert følelse i vagina. 

Jeg for min del liker vaginal sex mye bedre enn berøring av klitoris. Sannsynligvis for klitorishodet mitt er veldig lite, og jeg får stimulert det bedre fra innsiden. 

Anonymkode: c0711...1fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vagina er jo konstruert for å føde barn og har jo ingen nerveender. Hvorfor har folk vaginal sex??

Det er vel meningen at kuken skal inni der for å lage barn, skjønner du ikke det?

Gud hadde til og med tenkt på at det skal være godt, takk gud for at han skapte kvinnen slik❤️❤️❤️😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du gikk glipp av timen hvor man skulle lære hvordan dette barnet kom inni der til å begynne med....

Anonymkode: 5bb4a...c97

Som jeg sa er eneste poenget med å ha vaginal sex å lage barn. Men de fleste har ikke sex for å lage barn. I 99% av samleiene er ikke formålet å "lage" barn, så da er det jo lite poeng med å ha vanlig samleie.

Anonymkode: 578f7...05b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

"G-punktet" er undersiden av klitoris, det er klitoris som blir stimulert fra innsiden under vaginal orgasme. Synd å høre du ikke får oppleve det samme. Det er helt fantastisk deilig - tar innvendig klitorisstimuli hver dag fremfor gnikke på utsiden orgasme.

Anonymkode: 64db1...ff6

Nå er det vel bare 15% som får noen nytelse av å stimulere klitoris fra innsiden. Hva da med de resterende 85%?

Anonymkode: 578f7...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke orgasme av bare piv, men det er ikke helt følelsesløst der. Kjenner mye i spesielt åpningen. Ellers er det jo hele opplevelsen og. Må ikke ha orgasme for at samleiet skal være «verd» noe. 

Anonymkode: ff8fd...f0a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...