Gå til innhold

Murmelheimen


murmeldyret

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Madden

:kyss:

Må dytte litt jeg også...liker ikke at murmelen min ligger på side 2...bortgjemt!!! :riste:

Håper dere har fått litt mer sommervær dere også nå...og hvis dere har det så holdt godt på det...for jeg har store planer om å være littegrann brun etter denne ferien! :sjarmor::ler: Det passer heller dårlig med mannens planer om at han skal snekre på taket mens jeg skal panelkle alle rommene på loftet.... :roll: Der blir man jo ikke brun!!! :ler:

jaja...den som lever får se!

Ha en flott torsdagskveld murmelvennen!! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 3 uker senere...
Gjest Hulderjenta

Hei Murmel! :)

Her var ny dagbok og greier! På tide med et besøk hos deg! :klem: Har du hatt en fin sommer? Håper det! Jeg er på flyttefot og stresser veldig for tiden... Huldermannen og jeg skal bli østlendinger for en stund!

Håper du har det veldig bra!! Du stikker vel innom en gang du har tid og forteller om hvordan du har det..? :sjenert:

Stor klem, Huldra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Er littegranne flau over at jeg aldri somlet meg til i det minste å melde deg om at jeg ikke fikk tid til noe treff i byen i år.... :sjenert:

Vi jobbet som arbeidshester hele ferien...fikk såvidt tid til å kjøre til Saltdalen og tilbake en lørdag for å feire onkels 60-års dag!.... Blir siste året at vi tar så mye jobbing på en gang! Neste år vil jeg ha ferie også! Jeg som hadde store planer om å treffe Murmelen min..og å ta meg en tur tilbake til Kjerringøy... :roll: Sånn gikk det ikke...

Håper du koser deg i ferien med gullongan, og at du snart legger igjen noen ord til oss!!

Goooood :klem: fra Maddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

SIDE 3?!!?!?!?! :overrasket:

Det kan vi ikke ha noe av!!! Hvordan går det med murmelvennen min i nordlysets rike?

Her er det ikke mye som minner om raskt forestående november værmessig...det er KJEMPEvarmt...og så blåser det varm fønvind...Jeg som har lyst til å komme julestemning!!! :ler: Ikke mye som vitner om at jeg snart skal frem med adventslys og snøkuler her nei!! :grine2:

Håper du snart stikker innom igjen med oppdatering..savner å høre om lillpia.veslebrumm og den herlige murmeljenta!!

God :klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann murmel. er godt å se at det ikke bare er jeg som er blitt en fremmed her inne. men det er ikke så lett å få tid til alt heller.

håper du har fått strammet opp legen din ortlig nå så det blir no ordning på ting.

ellers håper jeg at dere har det kjempe fint også der oppe i nord.

vi sees nok her inne igjen, om ikke så ofte som før. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Så enig, så enig.

Strever selv med å få dette til for tiden.... Kommer med noen krampetrekninger her på KG innimellom, men det blir ikke helt som før.

Godt å høre at det går bra. Samme her. Gleder meg veldig til den første julen med Sara.

:klem:

Si fra hvis du har en ny graviditet på gang..... Vi må synkronisere......

:ironi::ironi::ironi::ironi::ironi::ironi::ironi::ironi:

(legg merke til ironi-flaggene.... :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Innom for å ønske Murmelvennen og familien en riktig GOD JUL!! håper at alt står bra til med dere...kunne godt ha tenkt meg en oppdatering nå ja!! ;)

Gooooo - :klem: fra Madden :nissekonekyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Oi oi oi som tiden går :overrasket:

Her er det jammen lenge siden jeg har vært.

I midten av februar begynner jeg å jobbe igjen. Frem til 1. mai bilr det halv stilling natt, og da burde jeg ha masse tid til KG og sånn ;)

Siden sist har Brum rukket å bli 10 måneder. Nå krabber han som en rakett bortetter gulvet, og reiser seg etter alt han får tak i. Han tror han er supermann som klarer alt, men fakta er at han er veldig ustødig ennå. Det blir noen knall og fall :ler2: Det er jammen stor forskjell på gutt og jente her i huset. Mens Storepia var veldig forsiktig som baby, er Brum alt annet. Men stort sett er han en blid og fornøyd unge. Storepia er fortsatt en fantastisk storesøster. Men hun driver spesielt meg til vanvidd enkelte ganger. Sta som et esel og vil ikke høre etter ;)

Rekker ikke mer nå.

Tusen takk for hilsner alle sammen!

Godt at jeg ikke er helt glemt her ennå :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har vært innom her. Koselig å høre fra deg igjen. Jeg har også en storesøster her i huset som er nokså sta for tiden. Tøyer grenser til det uendelige....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...