Gå til innhold

Super date! Men gleder jeg meg for tildig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som jeg og andre har skrevet tidligere er han altfor intens veldig tidlig, dere klinte på første date, han var ikke nervøs også inviterer han deg hjem til seg på middag. Han vet hva han gjør. Han var ikke nervøs av en grunn.

Anonymkode: ce3e1...d39

Han var litt nervøs, når jeg tenker meg om. Han glemte nesten å betale da vi skulle gå ut fra cafeen, og han inviterte meg først på neste date på feil dag - og rettet seg selv og sa at han skulle være med barna på lørdagen. Og så bad han meg tilgi at han blandet sammen dagene, fordi han var jo ikke helt seg selv akkurat nå.... Syntes det var litt søtt.

Anonymkode: 3fe09...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva var det som gjorde at du oppdaget at han ikke var seriøs?

Anonymkode: 3fe09...30e

Fant en tannbørste på badet hans..

Anonymkode: 32ef7...40d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, det hele tok en uventet vending i går. Han sendte meg en melding om at han hadde blitt sammen med en dame som hadde avsluttet forholdet med han for en måned siden....Så vi skal ikke møtes i kveld likevel. Jeg skrev bare kort tilbake med "greit, det var jo litt trist."

Og det var det.

Han har imidlertid ikke fjernet meg som match på Tinder (eller kan man egentlig se det om noen fjerner deg som match? Har ikke så lang fartstid der inne). Ei heller har han fjernet eller blokkert meg på messenger.

Anonymkode: 3fe09...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så, det hele tok en uventet vending i går. Han sendte meg en melding om at han hadde blitt sammen med en dame som hadde avsluttet forholdet med han for en måned siden....Så vi skal ikke møtes i kveld likevel. Jeg skrev bare kort tilbake med "greit, det var jo litt trist."

Og det var det.

Han har imidlertid ikke fjernet meg som match på Tinder (eller kan man egentlig se det om noen fjerner deg som match? Har ikke så lang fartstid der inne). Ei heller har han fjernet eller blokkert meg på messenger.

Anonymkode: 3fe09...30e

Huff, kjedelig beskjed å få. Klem til deg.

Men ikke overanalyser nå. Han sa fra rett ut om hvordan det ligger an, så da er det ikke sånn at det nødvendigvis ligger mye baktanker i at han ikke umiddelbart har fjernet deg fra sosiale medier.

Anonymkode: ef0b4...fab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.11.2019 den 5.37, AnonymBruker skrev:

I går kveld hadde jeg en fantastisk date med en mann jeg matchet med på Tinder. Vi møttes på en cafe, og tilbrakte ca. tre timer sammen. Samtalen gikk veldig lett og han var interessant å høre på og snakke med meg, forhåpentligvis mente han det samme om meg. Når det hadde gått et par timer, berørte han håret mitt, og lente seg mot meg og kysset meg på munnen. Liker at han tok initiativet. Han merket at jeg likte det, og han kysset meg mer, flere ganger. Klining, men prøvde å roe det ned litt, det var tross alt andre gjester på cafeen... :) Han sa til meg at "du er jo så søt og lekker." Synes også at han er kjekk, og fortalte han det.

Han lurte på hva jeg skal gjøre i helgen, og om vi kan møtes på søndag. Jeg sa ja til det.

Da vi gikk ut av cafeen og ut på gata, han skulle følge meg til bilen min, så stoppet han meg et par ganger, holdt rundt meg og kysset meg intenst. Likte det veldig godt. Men igjen, jeg er usikker og aner ikke om han virkelig likte meg så godt som han gav uttrykk for.

Da jeg kom hjem, sendte han meg en melding og sa at han inviterte meg på middag, hjemme hos han, på søndag. Jeg skrev tilbake at det vil jeg gjerne, at det blir hyggelig. Og så har vi ikke skrevet mer siden det, skal sies at vi skrev minimalt før vi møttes også  -vi ble enige om at vi ikke ville bygge opp for store forventninger før daten.

Men altså, for meg, som stort sett har pleid å ha forhold til gifte BDSM-menn, er det nytt å møte en skilt/singel mann (er også singel selv), og er litt engstelig for om han a) virkelig liker meg 2) om jeg klarer å ha et forhold etter hvert med en mann som har så mye tid å potensielt bruke på meg

Og, så til et mer presserende spørsmål: Om han var/er seriøst med at han skal lage middag til oss på søndag hjemme hos han, så regner jeg med at han valgte å ha det hjemme fordi han ønsker å ha sex i løpet av kvelden.

Er det dumt å ha sex med han når jeg da møter han for andre gang? Kjenner jeg har lyst, finne ut om at han er like lidenskapelig og "grådig" i senga som kyssene hans er.... Hva burde jeg gjøre?

Anonymkode: 3fe09...30e

God start på en sexnovelle, dette.  😀

Anonymkode: e77fe...d59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så, det hele tok en uventet vending i går. Han sendte meg en melding om at han hadde blitt sammen med en dame som hadde avsluttet forholdet med han for en måned siden....Så vi skal ikke møtes i kveld likevel. Jeg skrev bare kort tilbake med "greit, det var jo litt trist."

Og det var det.

Han har imidlertid ikke fjernet meg som match på Tinder (eller kan man egentlig se det om noen fjerner deg som match? Har ikke så lang fartstid der inne). Ei heller har han fjernet eller blokkert meg på messenger.

Anonymkode: 3fe09...30e

Det var vel derfor han ikke kunne møte deg før lørdagen, da. Klassisk drittsekk, som spiller på flere hester samtidig.

Anonymkode: 96d6c...bc1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.11.2019 den 23.43, liljene skrev:

Si nei til middag hos ham så tidlig. Han er for frampå, det er tydelig at han kun vil ha sex, utifra det du skriver. Selvfølgelig sier han fine ting og gir deg oppmerksomhet fordi du vil høre det. 
 

Selvfølgelig er den første kommentaren om at hun bør holde seg unna fordi han tydeligvis kun er ute etter sex siden han inviterer henne på middag så tidlig. Jeg kan invitere en dame hjem til meg tidlig i datingfasen uten en intensjon om å ha sex med henne, men fordi jeg er interessert i henne og ikke alltid liker å være ute blant masse mennesker. Trives best å ha folk hjemme hos meg, både når det gjelder venner og dater. 

Hater disse holdningene mange kvinner har ovenfor menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det var vel derfor han ikke kunne møte deg før lørdagen, da. Klassisk drittsekk, som spiller på flere hester samtidig.

Anonymkode: 96d6c...bc1

Kan dessverre virke sånn ja. Han hadde kanskje avtale et møte med hun andre på lørdag, om det gikk dårlig, skulle jeg være plan på søndag.

Anonymkode: 3fe09...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kenpet skrev:

Selvfølgelig er den første kommentaren om at hun bør holde seg unna fordi han tydeligvis kun er ute etter sex siden han inviterer henne på middag så tidlig. Jeg kan invitere en dame hjem til meg tidlig i datingfasen uten en intensjon om å ha sex med henne, men fordi jeg er interessert i henne og ikke alltid liker å være ute blant masse mennesker. Trives best å ha folk hjemme hos meg, både når det gjelder venner og dater. 

Hater disse holdningene mange kvinner har ovenfor menn.

😂😂😂😂😂

Vel. Legg merke til alt hun skrev om møtet og kontakten hun har hatt med denne mannen. 
 

Det er også en grunn til at vi er skeptiske, og det er jo fordi mange menn oppfører seg dårlig. Vi må jo se etter tegn for å vite intensjonene til mannen. Og her virker det som han er for frempå. 
 

Nå får vi nå se hvordan det gikk. Middag ++, hvor det blir noe mer. Kun middag. Eller middag ++ og ikke noe mer. 
 

Det viktigste er vel at ts ikke blir såret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...