Gå til innhold

Super date! Men gleder jeg meg for tildig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I går kveld hadde jeg en fantastisk date med en mann jeg matchet med på Tinder. Vi møttes på en cafe, og tilbrakte ca. tre timer sammen. Samtalen gikk veldig lett og han var interessant å høre på og snakke med meg, forhåpentligvis mente han det samme om meg. Når det hadde gått et par timer, berørte han håret mitt, og lente seg mot meg og kysset meg på munnen. Liker at han tok initiativet. Han merket at jeg likte det, og han kysset meg mer, flere ganger. Klining, men prøvde å roe det ned litt, det var tross alt andre gjester på cafeen... :) Han sa til meg at "du er jo så søt og lekker." Synes også at han er kjekk, og fortalte han det.

Han lurte på hva jeg skal gjøre i helgen, og om vi kan møtes på søndag. Jeg sa ja til det.

Da vi gikk ut av cafeen og ut på gata, han skulle følge meg til bilen min, så stoppet han meg et par ganger, holdt rundt meg og kysset meg intenst. Likte det veldig godt. Men igjen, jeg er usikker og aner ikke om han virkelig likte meg så godt som han gav uttrykk for.

Da jeg kom hjem, sendte han meg en melding og sa at han inviterte meg på middag, hjemme hos han, på søndag. Jeg skrev tilbake at det vil jeg gjerne, at det blir hyggelig. Og så har vi ikke skrevet mer siden det, skal sies at vi skrev minimalt før vi møttes også  -vi ble enige om at vi ikke ville bygge opp for store forventninger før daten.

Men altså, for meg, som stort sett har pleid å ha forhold til gifte BDSM-menn, er det nytt å møte en skilt/singel mann (er også singel selv), og er litt engstelig for om han a) virkelig liker meg 2) om jeg klarer å ha et forhold etter hvert med en mann som har så mye tid å potensielt bruke på meg

Og, så til et mer presserende spørsmål: Om han var/er seriøst med at han skal lage middag til oss på søndag hjemme hos han, så regner jeg med at han valgte å ha det hjemme fordi han ønsker å ha sex i løpet av kvelden.

Er det dumt å ha sex med han når jeg da møter han for andre gang? Kjenner jeg har lyst, finne ut om at han er like lidenskapelig og "grådig" i senga som kyssene hans er.... Hva burde jeg gjøre?

Anonymkode: 3fe09...30e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Si nei til middag hos ham så tidlig. Han er for frampå, det er tydelig at han kun vil ha sex, utifra det du skriver. Selvfølgelig sier han fine ting og gir deg oppmerksomhet fordi du vil høre det. 
 

Har dere noe til felles? Noe dere liker å snakke om eller liker å gjøre? Noe mer enn fysisk tiltrekning? 
 

Det kan tenkes jeg tar feil. Men knip igjen litt til. Bli kjent med ham. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, liljene skrev:

Si nei til middag hos ham så tidlig. Han er for frampå, det er tydelig at han kun vil ha sex, utifra det du skriver. Selvfølgelig sier han fine ting og gir deg oppmerksomhet fordi du vil høre det. 
 

Har dere noe til felles? Noe dere liker å snakke om eller liker å gjøre? Noe mer enn fysisk tiltrekning? 
 

Det kan tenkes jeg tar feil. Men knip igjen litt til. Bli kjent med ham. 

Vi har samme type jobb, og da litt samme utdanningsbakgrunn. Vi hadde masse å snakke om, vi har begge barn og vil ikke ha flere, vi kommer begge fra andre steder i landet enn der vi bor.

Men, siden jeg allerede har takket ja til invitasjonen hans, tror du da at han mener jeg er "billig", lett å få til sengs?

Anonymkode: 3fe09...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo aldri møtt ham, så det kan hende jeg tar feil. Men han er veldig frempå. Samtlige jeg har datet har respektert at jeg vil vente og bli bedre kjent før vi har sex. Og det kan du jo si også, at du gleder deg til middag, men at du vil vente med sex. Og da holder du det løftet av respekt for deg selv. 
 

Jeg vet at det ikke trenger å bli sex og så ikke noe mer. Men med tanke på firhistorien din, ville jeg blitt bedre kjent så du ikke blir såret. 
 

Flott at dere har mye felles. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, liljene skrev:

Jeg har jo aldri møtt ham, så det kan hende jeg tar feil. Men han er veldig frempå. Samtlige jeg har datet har respektert at jeg vil vente og bli bedre kjent før vi har sex. Og det kan du jo si også, at du gleder deg til middag, men at du vil vente med sex. Og da holder du det løftet av respekt for deg selv. 
 

Jeg vet at det ikke trenger å bli sex og så ikke noe mer. Men med tanke på firhistorien din, ville jeg blitt bedre kjent så du ikke blir såret. 
 

Flott at dere har mye felles. 

Ingen av oss har nevnt sex eksplisitt i forbindelse med middagen på søndag. Kan hende at han ikke vil det, men utfra hvor fysisk han ble i går, tror jeg han sannsynligvis har lyst på mer enn bare middag og prating. Jeg har lyst selv, må jeg innrømme. Han er veldig kjekk og kjemien var veldig bra mellom oss. Men vil jo ikke ødelegge noe heller. Dilemma.

Anonymkode: 3fe09...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, FrodeF skrev:

Alt må ikke overtenkes. Dra hjem til han og se hva som skjer. 

Men som mann, hva ville du tenkt om det var så lett å ha sex med en kvinne du datet, at dere hadde sex på andre date? ville du tenkt at du ville lete etter noen annen for noe seriøst, og bare "brukt" henne til sex?

Anonymkode: 3fe09...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, liljene skrev:

Vel. Vil du ha sex en eller mange ganger? 

Mange, helst. :) Men altså, om vi har sex på søndag, og det blir så lidenskapelig som jeg har forestilt meg, da vil han vel fortsette?

Anonymkode: 3fe09...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gamble egentlig. Det er litt opp til deg. Kan du ha sex uten å få følelser, og du ikke blir lei deg om det ikke blir noe mer, tar du med deg kondomer og har en fin stund uten å forvente noe mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå overtenker du!! Jeg syns han virker interessert i noe mer❤️ Dra dit og se hva som skjer, det kan jo også fort hende at han roer litt ned, det vet du ikke før du drar (selv om jeg forstår at du tenker det ettersom hvor fysisk han ble sist). Og blir det sex: nyt det og kos deg, men for meg høres han uansett interessert ut i noe mer❤️ Lykke til!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, liljene skrev:

Du må gamble egentlig. Det er litt opp til deg. Kan du ha sex uten å få følelser, og du ikke blir lei deg om det ikke blir noe mer, tar du med deg kondomer og har en fin stund uten å forvente noe mer. 

Vel, nei, jeg pleier stort sett å knytte sex og følelser. Dessverre, eller heldigvis.

Anonymkode: 3fe09...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han virker altfor intens.

Anonymkode: f43fc...cf2

Men hva er vanlig da? Som sagt er jeg kanskje litt blasert siden jeg stort pleier å date BDSM-menn....

Anonymkode: 3fe09...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes han er altfor intens veldig kjapt. Virket han nervøs på daten? Hvis ikke hadde jeg vært veldig på vakt. Hadde aldri dratt så kjapt hjem til en kar. Tenk, selv om du planlegger å vente med sex er du i løvens hule. Det er en grunn til at du er skeptisk. Magefølelsen din prøver å advare deg om noe. 

Anonymkode: ce3e1...d39

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes han er altfor intens veldig kjapt. Virket han nervøs på daten? Hvis ikke hadde jeg vært veldig på vakt. Hadde aldri dratt så kjapt hjem til en kar. Tenk, selv om du planlegger å vente med sex er du i løvens hule. Det er en grunn til at du er skeptisk. Magefølelsen din prøver å advare deg om noe. 

Anonymkode: ce3e1...d39

Han virket ikke spesielt nervøs nei. Dette er en mann som er klassisk høy og kjekk, høy utdanning, god selvtillit. Men altså, er det ikke vanlig at man kysser på første date? Synes det var søtt at han kysset meg. Det var jo et prøvende, mykt kyss først. Først da han merket at jeg likte det, at han kysset meg mer og mer intenst. 

Magefølelsen min sier at jeg ikke kun vil brukes for sex, at jeg håper han vil noe mer.

Anonymkode: 3fe09...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han virket ikke spesielt nervøs nei. Dette er en mann som er klassisk høy og kjekk, høy utdanning, god selvtillit. Men altså, er det ikke vanlig at man kysser på første date? Synes det var søtt at han kysset meg. Det var jo et prøvende, mykt kyss først. Først da han merket at jeg likte det, at han kysset meg mer og mer intenst. 

Magefølelsen min sier at jeg ikke kun vil brukes for sex, at jeg håper han vil noe mer.

Anonymkode: 3fe09...30e

🚨🚨🚨🚨

Han er ikke nervøs fordi dette er noe han har gjort mange, mange ganger før. Han kan alle triksene i boka. Nei, her må du bare knipe igjen. Please.

Anonymkode: ce3e1...d39

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du virkelig vil noe så er du kalkulert og tilbakeholden. Har du lyst på noe, tar du sjanser og håper det går din vei.

Klining på cafe og hjemmedate er ikke kalkulert eller tilbakeholden. 

Jeg kan så godt som garantere at han ikke vil noe mer med deg enn å ha deg i senga.

Anonymkode: 5de84...061

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du virkelig vil noe så er du kalkulert og tilbakeholden. Har du lyst på noe, tar du sjanser og håper det går din vei.

Klining på cafe og hjemmedate er ikke kalkulert eller tilbakeholden. 

Jeg kan så godt som garantere at han ikke vil noe mer med deg enn å ha deg i senga.

Anonymkode: 5de84...061

Så impulsiv klining (initiert av han) betyr at han forventer sex? Å kysse noen på første date om man kjenner en gjensidig sterk tiltrekning er da ikke galt 

Anonymkode: 3fe09...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så impulsiv klining (initiert av han) betyr at han forventer sex? Å kysse noen på første date om man kjenner en gjensidig sterk tiltrekning er da ikke galt 

Anonymkode: 3fe09...30e

Det er aldri galt å kysse noen om kjemien og tiltrekningen er der. Om det er lurt er en annen sak. Du må bare passe på hvordan ting eskalerer deretter. Dere sitter og kliner på første møte og på andre date inviterer han deg hjem til han? Dette går veeldig fort i svingene, spør du meg :bond: Jeg mener ikke å virke pessimistisk, men sett foten på bremsen her. Og om det faktisk er slik at han genuint liker deg, så klarer han å vente.

Anonymkode: ce3e1...d39

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...