Gå til innhold

Super date! Men gleder jeg meg for tildig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det blir jo alltid mye analyse på KG. Men.. du vet ikke.. og ingen her vet. Liker du han, så treff han på søndag. Ha sex om du vil, men ikke pga du føler du bør, at han forventer det.

Ha litt is i magen også, selv om han virker veldig intressert og sier søte ord så trenger det ikke bety at han vil ha et seriøst forhold - med deg. 

 

Anonymkode: 91098...fe7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det greit og normalt å kline på café, spesielt om man er voksne?  Eh...Det hadde jeg aldri gjort, og hadde ikke likt det et sekund om han ikke respekterte meg mer enn det. For ja, jeg syns ikke man behandler dater sånn første gang de møtes. Da er det greit med blikk, smil og kanskje et kyss når en drar fra hverandre. Han virket veldig på, og jeg hadde funnet det enten irriterende eller umodent. At han ber deg hjem syns jeg også er for tidlig. Kan han ikke legge litt mer i datingen til å begynne med? Men han vil vel ha sex da. Om han vil noe mer er umulig å vite, men altfor på før at jeg ville stolt på det ihvertfall. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen av oss har nevnt sex eksplisitt i forbindelse med middagen på søndag. Kan hende at han ikke vil det, men utfra hvor fysisk han ble i går, tror jeg han sannsynligvis har lyst på mer enn bare middag og prating. Jeg har lyst selv, må jeg innrømme. Han er veldig kjekk og kjemien var veldig bra mellom oss. Men vil jo ikke ødelegge noe heller. Dilemma.

Anonymkode: 3fe09...30e

Du er jo klar for sex tydeligvis. Hva kan ødelegges? Tror du at en fyr som kun er ute etter sex vil sette deg høyere om du takker nei denne gangen? 

Anonymkode: 3c103...942

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han virker altfor intens.

Anonymkode: f43fc...cf2

Nja, ikke nødvendigvis. Viktig å eskalere, og han fulgte boka i åpningsinnlegget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, OnFire skrev:

Nja, ikke nødvendigvis. Viktig å eskalere, og han fulgte boka i åpningsinnlegget. 

Han virket ikke intens, men interessert i meg, og det likte jeg jo. Nå skal det sies at jeg er en vakker jente, og de fleste dater jeg er på har som regel et punkt hvor mannen prøver seg på meg. Men jeg godtar jo langt fra alle fysiske tilnærmelser, men denne mannen likte/liker jeg veldig godt. Håper han ikke tenker negative tanker om meg fordi jeg lot han kysse meg så mye på daten.

Anonymkode: 3fe09...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor spør du her om du allerede hat tenkt å ligge med han? 

Er så lei av disse trådene hvor ts spør om en ting, får ikke svaret hun vil ha og bare forsvarer og legger til mer underveis. 

Anonymkode: ddd3a...b4f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, SoWhat? skrev:

Er det greit og normalt å kline på café, spesielt om man er voksne?  Eh...Det hadde jeg aldri gjort, og hadde ikke likt det et sekund om han ikke respekterte meg mer enn det. For ja, jeg syns ikke man behandler dater sånn første gang de møtes. Da er det greit med blikk, smil og kanskje et kyss når en drar fra hverandre. Han virket veldig på, og jeg hadde funnet det enten irriterende eller umodent. At han ber deg hjem syns jeg også er for tidlig. Kan han ikke legge litt mer i datingen til å begynne med? Men han vil vel ha sex da. Om han vil noe mer er umulig å vite, men altfor på før at jeg ville stolt på det ihvertfall. 

Synes ikke det var respektløst av han å kysse meg, tvert imot. Jeg likte det og tok det som et kompliment. Ja, vi er voksne, men det var ikke ekstrem klining som ville sjenert andre i særlig grad.

Det med daten vår på søndag, skal jo være middag. Han har sagt at han vil lage middag til oss, og jeg synes det virker både søtt og romantisk. Men merket at det var seksuell spenning mellom oss på daten, og jeg tviler ikke på at han vil ha sex på søndag -som jeg også vil. Samtidig så er jeg redd for at om vi har sex da, så mister han interessen.

Anonymkode: 3fe09...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor spør du her om du allerede hat tenkt å ligge med han? 

Er så lei av disse trådene hvor ts spør om en ting, får ikke svaret hun vil ha og bare forsvarer og legger til mer underveis. 

Anonymkode: ddd3a...b4f

Jeg har jo ikke bestemt meg

Anonymkode: 3fe09...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes ikke det var respektløst av han å kysse meg, tvert imot. Jeg likte det og tok det som et kompliment. Ja, vi er voksne, men det var ikke ekstrem klining som ville sjenert andre i særlig grad.

Det med daten vår på søndag, skal jo være middag. Han har sagt at han vil lage middag til oss, og jeg synes det virker både søtt og romantisk. Men merket at det var seksuell spenning mellom oss på daten, og jeg tviler ikke på at han vil ha sex på søndag -som jeg også vil. Samtidig så er jeg redd for at om vi har sex da, så mister han interessen.

Anonymkode: 3fe09...30e

Ikke respektløst med ett kyss nei, men flere som du kalte klining. Men greit, vi trenger jo ikke ha samme syn på det. Jeg tror ikke på det at  noen mister interessen om de har sex fort. Ikke hvis man liker hverandre godt. Men du fornemte det best. Umulig for noen her å si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, SoWhat? skrev:

Ikke respektløst med ett kyss nei, men flere som du kalte klining. Men greit, vi trenger jo ikke ha samme syn på det. Jeg tror ikke på det at  noen mister interessen om de har sex fort. Ikke hvis man liker hverandre godt. Men du fornemte det best. Umulig for noen her å si. 

Mulig jeg ikke er så vel bevandret i alle de sosiale kodene når det gjelder dating, men jeg syntes de kyssene (inkludert lett klining) var fint og gav meg bekreftelse på at vi har en gjensidig tiltrekning. Men sex, jeg aner ikke når det er riktig å gjøre det, siden målet mitt er å møte ham flere ganger og helst at det blir noe "mer."

Anonymkode: 3fe09...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å kline etter en tre timer lang kaffedate er veldig spesielt. Her kjører han på for å få deg fortest mulig i seng. Søndag kan være tilfeldig eller kalkulert - han slipper å ha deg sovende over. 

Men følelser kan selvfølgelig oppstå fra hans side likevel, så slaget er ikke tapt. 

Anonymkode: 0828b...1e9

Kommer vel litt an på situasjonen det. Jeg var på date med ei vakker og utrolig god jente i april 2018.  Vi hadde snakket sammen i 3 måneder før vi avtalte å treffes, og hadde hatt følelser for hverandre etter timesvis  med  prating på datingside, som så ble til at vi pratet på messenger + skype (videosamtale) og at vi pratet over tlf. 

Når jeg traff henne så kysset jeg henne, og hun kysset meg tilbake. Kysset mye på henne under daten, og ja, vi hadde til og med sex. Nå tror du sikkert at det var slutten på visen, men nei, vi er fortsatt sammen den dag idag.

Så at folk får helt fnatt og ber henne roe seg ned, vel, hvis det blir sex mellom dem så MÅ det ikke ende dårlig.

Anonymkode: d83c9...5ae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.11.2019 den 23.45, AnonymBruker skrev:

Vi har samme type jobb, og da litt samme utdanningsbakgrunn. Vi hadde masse å snakke om, vi har begge barn og vil ikke ha flere, vi kommer begge fra andre steder i landet enn der vi bor.

Men, siden jeg allerede har takket ja til invitasjonen hans, tror du da at han mener jeg er "billig", lett å få til sengs?

Anonymkode: 3fe09...30e

Han er nok vant til pulings på første eller senest andre date, så da er du jo lik de andre Tinderdamene hans og har ingenting å bekymre deg over.

Neinei, en dame er ikke billig bare fordi hun knuller ukjente menn.

Anonymkode: 42b56...115

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kommer vel litt an på situasjonen det. Jeg var på date med ei vakker og utrolig god jente i april 2018.  Vi hadde snakket sammen i 3 måneder før vi avtalte å treffes, og hadde hatt følelser for hverandre etter timesvis  med  prating på datingside, som så ble til at vi pratet på messenger + skype (videosamtale) og at vi pratet over tlf. 

Når jeg traff henne så kysset jeg henne, og hun kysset meg tilbake. Kysset mye på henne under daten, og ja, vi hadde til og med sex. Nå tror du sikkert at det var slutten på visen, men nei, vi er fortsatt sammen den dag idag.

Så at folk får helt fnatt og ber henne roe seg ned, vel, hvis det blir sex mellom dem så MÅ det ikke ende dårlig.

Anonymkode: d83c9...5ae

Vil vel si det er en "ørliten" forskjell på scenarioet ditt - hvor dere allerede har etablert en relasjon over flere måneder før dere møtes - kontra en random ukjent person man har delt 10 tekstlinjer med, møtes og 1 time senere puler. Forskjellen har nok en "ørliten" påvirkning på oddsen for hvordan det hele ender.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Jr.Garcon skrev:

Vil vel si det er en "ørliten" forskjell på scenarioet ditt - hvor dere allerede har etablert en relasjon over flere måneder før dere møtes - kontra en random ukjent person man har delt 10 tekstlinjer med, møtes og 1 time senere puler. Forskjellen har nok en "ørliten" påvirkning på oddsen for hvordan det hele ender.

Han er ikke en "random ukjent person." Vi har allerede møttes en gang, og når vi møtes igjen blir det date nr 2.

Anonymkode: 3fe09...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel vel, ts.. det virker som om du har bestemt deg for hva du vil gjøre. Jeg synes du har fått mange gode råd om å vente og se ting litt an. Personlig tror jeg ikke han er ute etter noe seriøst, men du gjør som du selv føler for..

 

Anonymkode: ce3e1...d39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han er ikke en "random ukjent person." Vi har allerede møttes en gang, og når vi møtes igjen blir det date nr 2.

Anonymkode: 3fe09...30e

Svaret mitt var til det innlegget jeg siterte - og poenget mitt der  var at hvor lang relasjon man har hatt før 1.date (sex på 1.date) vil nok ha betydning for oddsen når det gjelder hva 1.date sexen fører til. 

I din situasjon, så hadde jeg gått ut fra at han kun var ute etter sex siden han avtalte hjemmedate "1 min" etter første daten - og begynte å kysse på deg etter en time eller to inn i første date.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel vel, ts.. det virker som om du har bestemt deg for hva du vil gjøre. Jeg synes du har fått mange gode råd om å vente og se ting litt an. Personlig tror jeg ikke han er ute etter noe seriøst, men du gjør som du selv føler for..

 

Anonymkode: ce3e1...d39

Hvorfor tror du det, at han ikke er ute etter noe seriøst?

Anonymkode: 3fe09...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tror du det, at han ikke er ute etter noe seriøst?

Anonymkode: 3fe09...30e

Som jeg og andre har skrevet tidligere er han altfor intens veldig tidlig, dere klinte på første date, han var ikke nervøs også inviterer han deg hjem til seg på middag. Han vet hva han gjør. Han var ikke nervøs av en grunn.

Anonymkode: ce3e1...d39

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har ikke snakket om målet med datingen nei. Er ikke det litt rart å gjøre sånn helt i starten? Vi har begge skrevet i profilene våre at vi ønsker å møte noen som er seriøse.

Anonymkode: 3fe09...30e

Nå mener jeg ikke målet ditt med å date han, men på generelt grunnlag. Som for eksempel å si at familie er viktig for deg og du ønsker å finne en med like verdier og mål i livet som deg. Jeg er veldig tradisjonell da, så gjorde det klart at jeg ikke dater bare for å date og at jeg ikke ligger rundt. Mannen min så etter det samme, så da var det jo enkelt. Om han ikke hadde sett etter det samme hadde han jo uansett ikke passet for meg, samme hvor godt vi kom overens :)

Anonymkode: 68001...3eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville dratt. Hold oss oppdatert da ts og lykke til :)❤️ 

Anonymkode: b4cd0...694

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...