Gå til innhold

Super date! Men gleder jeg meg for tildig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes det var rart med søndag jeg da, hvorfor ikke lørdag.? Har han noe(n) andre å gjøre på lørdag? 

Han vil nok ha sex, og meget mulig ikke noe mer enn det.  Han har vært på date før og kan triksene.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klining/kyssing på første date (på café) var rimelig spesielt syns jeg. Når han går så fort fram så ligger sex i kortene. 

Anonymkode: 4ab18...3bc

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han virket ikke spesielt nervøs nei. Dette er en mann som er klassisk høy og kjekk, høy utdanning, god selvtillit. Men altså, er det ikke vanlig at man kysser på første date? Synes det var søtt at han kysset meg. Det var jo et prøvende, mykt kyss først. Først da han merket at jeg likte det, at han kysset meg mer og mer intenst. 

Magefølelsen min sier at jeg ikke kun vil brukes for sex, at jeg håper han vil noe mer.

Anonymkode: 3fe09...30e

Relativt vanlig med kyss på første date, men da mer et uskyldig type kyss. At han ikke var nervøs er også et dårlig tegn, hvor mer investert en mann er, hvor mer nervøs er han. Men igjen, min mann var skikkelig nervøs da vi først møttes, men han han skjulte det 100% (han er trent gjennom jobben til å ikke vise slike følelser, yrkesmilitær), så selv om han ikke virket nervøs kan han jo ha vært. 

Andre date hjemme er greit nok i seg selv, men jeg ville nok ha sagt at jeg ønsker å bli bedre kjent før noe mer skjer mellom dere. For min del er dette noe jeg sier før første møtet, og da også at jeg ønsker at man blir kjent i det offentlige, og venter med hjemmedater. Men nå er jeg kanskje litt vel gammeldags og det raskeste jeg har hatt sex er etter 2 måneder med dating/kjærester - har ikke sex utenfor forhold. 

Uansett, om du vet du kommer til å bli såret om du har sex med han og det ikle blir noe mer, så burde du vente til du er tryggere. Du kan fremdeles komme hjem til middag hos han. Men med litt kyssing/klining og klåing på sofaen kan du stoppe det med å si at du blir veldig tent av han, men at du trenger litt mer tid på å ta steget videre med han og at du trenger å føle deg tryggere på han. Har dere snakket om hva deres mål med datingen er?

Lykke til hvert fall! Høres jo ut som han liker deg :)

Anonymkode: 68001...3eb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MiniMjau skrev:

Synes det var rart med søndag jeg da, hvorfor ikke lørdag.? Har han noe(n) andre å gjøre på lørdag? 

Han vil nok ha sex, og meget mulig ikke noe mer enn det.  Han har vært på date før og kan triksene.

Synes ikke søndag er rart jeg. Han har barn for øvrig, og som skal delta på noe på lørdag.

Anonymkode: 3fe09...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Relativt vanlig med kyss på første date, men da mer et uskyldig type kyss. At han ikke var nervøs er også et dårlig tegn, hvor mer investert en mann er, hvor mer nervøs er han. Men igjen, min mann var skikkelig nervøs da vi først møttes, men han han skjulte det 100% (han er trent gjennom jobben til å ikke vise slike følelser, yrkesmilitær), så selv om han ikke virket nervøs kan han jo ha vært. 

Andre date hjemme er greit nok i seg selv, men jeg ville nok ha sagt at jeg ønsker å bli bedre kjent før noe mer skjer mellom dere. For min del er dette noe jeg sier før første møtet, og da også at jeg ønsker at man blir kjent i det offentlige, og venter med hjemmedater. Men nå er jeg kanskje litt vel gammeldags og det raskeste jeg har hatt sex er etter 2 måneder med dating/kjærester - har ikke sex utenfor forhold. 

Uansett, om du vet du kommer til å bli såret om du har sex med han og det ikle blir noe mer, så burde du vente til du er tryggere. Du kan fremdeles komme hjem til middag hos han. Men med litt kyssing/klining og klåing på sofaen kan du stoppe det med å si at du blir veldig tent av han, men at du trenger litt mer tid på å ta steget videre med han og at du trenger å føle deg tryggere på han. Har dere snakket om hva deres mål med datingen er?

Lykke til hvert fall! Høres jo ut som han liker deg :)

Anonymkode: 68001...3eb

Vi har ikke snakket om målet med datingen nei. Er ikke det litt rart å gjøre sånn helt i starten? Vi har begge skrevet i profilene våre at vi ønsker å møte noen som er seriøse.

Anonymkode: 3fe09...30e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg nok ventet og sett det litt an. Det handler jo ikke om hvem man går til sengs med, men hvem man våkner med. Det virker som du ønsker noe varig med ham, og da er det lurt å vente. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du høres jo ikke akkurat så seriøs ut selv .. « pleier å ha forhold til gifte BDSM- menn», så dere passer nok fint sammen.

Anonymkode: f43fc...cf2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du høres jo ikke akkurat så seriøs ut selv .. « pleier å ha forhold til gifte BDSM- menn», så dere passer nok fint sammen.

Anonymkode: f43fc...cf2

Ganske fordomsfullt sagt. Jeg er seriøs.

Anonymkode: 3fe09...30e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener absolutt ikke å virke negativ. Men been there, done that. Trodde han var kjempe interessert. Vi holdt hender og kysset offentlig. Han fikk ikke nok av meg. Men var bare sex fra hans side. For han var det en useriøs greie, og han traff flere i tillegg til meg. Jeg ble knust, og trodde han var seriøs. Så jeg er er lit skeptisk til men som er så mye, så fort

Anonymkode: 32ef7...40d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kline etter en tre timer lang kaffedate er veldig spesielt. Her kjører han på for å få deg fortest mulig i seng. Søndag kan være tilfeldig eller kalkulert - han slipper å ha deg sovende over. 

Men følelser kan selvfølgelig oppstå fra hans side likevel, så slaget er ikke tapt. 

Anonymkode: 0828b...1e9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

I går kveld hadde jeg en fantastisk date med en mann jeg matchet med på Tinder. Vi møttes på en cafe, og tilbrakte ca. tre timer sammen. Samtalen gikk veldig lett og han var interessant å høre på og snakke med meg, forhåpentligvis mente han det samme om meg. Når det hadde gått et par timer, berørte han håret mitt, og lente seg mot meg og kysset meg på munnen. Liker at han tok initiativet. Han merket at jeg likte det, og han kysset meg mer, flere ganger. Klining, men prøvde å roe det ned litt, det var tross alt andre gjester på cafeen... :) Han sa til meg at "du er jo så søt og lekker." Synes også at han er kjekk, og fortalte han det.

Han lurte på hva jeg skal gjøre i helgen, og om vi kan møtes på søndag. Jeg sa ja til det.

Da vi gikk ut av cafeen og ut på gata, han skulle følge meg til bilen min, så stoppet han meg et par ganger, holdt rundt meg og kysset meg intenst. Likte det veldig godt. Men igjen, jeg er usikker og aner ikke om han virkelig likte meg så godt som han gav uttrykk for.

Da jeg kom hjem, sendte han meg en melding og sa at han inviterte meg på middag, hjemme hos han, på søndag. Jeg skrev tilbake at det vil jeg gjerne, at det blir hyggelig. Og så har vi ikke skrevet mer siden det, skal sies at vi skrev minimalt før vi møttes også  -vi ble enige om at vi ikke ville bygge opp for store forventninger før daten.

Men altså, for meg, som stort sett har pleid å ha forhold til gifte BDSM-menn, er det nytt å møte en skilt/singel mann (er også singel selv), og er litt engstelig for om han a) virkelig liker meg 2) om jeg klarer å ha et forhold etter hvert med en mann som har så mye tid å potensielt bruke på meg

Og, så til et mer presserende spørsmål: Om han var/er seriøst med at han skal lage middag til oss på søndag hjemme hos han, så regner jeg med at han valgte å ha det hjemme fordi han ønsker å ha sex i løpet av kvelden.

Er det dumt å ha sex med han når jeg da møter han for andre gang? Kjenner jeg har lyst, finne ut om at han er like lidenskapelig og "grådig" i senga som kyssene hans er.... Hva burde jeg gjøre?

Anonymkode: 3fe09...30e

Ahh, damer altså.

Dette er slike dater jeg selv fører... 

Han merker at du syns han er flott (dette er sjelden vanskelig), hører på hva du har å si, stiller oppfølgingsspørsmål mens hans ser på deg når du snakker ("åh, pleier aldri å dele så mye, men.."). Deretter flytter han seg litt nærmere, følger med på hvordan du reagerer og tar så et lite skritt av gangen. Avslutter med å kysse, noe nesten alle damer faktisk vil dersom de blir litt betatt.

Veien er så kort til å be om date #2 hvorpå han med stor sannsynlighet håper på sex, men neppe vil presse frem dette, men heller se hvordan du reagerer der og da samtidig som han vil komme til å ta initiativ. Hva er galt med dette? Bare å si nei hvis du ikke er klar?

Selv om det kan ligne en oppskrift er det jo bare dumt å ikke gjøre daten så hyggelig som mulig og det gir deg ingen svar på om han faktisk vil ha deg eller bare sex, han kan finne ut at han liker deg og sexen, investere mer i dere og til slutt bli et par, eller han kan like å ha sex med deg, men ikke ønske å gå inn i et forhold for et hav av andre grunner...

Anonymkode: 5ed4e...9e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener absolutt ikke å virke negativ. Men been there, done that. Trodde han var kjempe interessert. Vi holdt hender og kysset offentlig. Han fikk ikke nok av meg. Men var bare sex fra hans side. For han var det en useriøs greie, og han traff flere i tillegg til meg. Jeg ble knust, og trodde han var seriøs. Så jeg er er lit skeptisk til men som er så mye, så fort

Anonymkode: 32ef7...40d

Hvor lenge holdt dere på før du skjønte at han ikke var seriøs?

Anonymkode: b662e...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å kline etter en tre timer lang kaffedate er veldig spesielt. Her kjører han på for å få deg fortest mulig i seng. Søndag kan være tilfeldig eller kalkulert - han slipper å ha deg sovende over. 

Men følelser kan selvfølgelig oppstå fra hans side likevel, så slaget er ikke tapt. 

Anonymkode: 0828b...1e9

Hvorfor er det spesielt å kline/kysse på første date? Det er vel ikke en spesielt vellykket date om ingen tar noe initiativ til noe fysisk som viser at det er en tiltrekning der?

Anonymkode: 3fe09...30e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det spesielt å kline/kysse på første date? Det er vel ikke en spesielt vellykket date om ingen tar noe initiativ til noe fysisk som viser at det er en tiltrekning der?

Anonymkode: 3fe09...30e

En ting er å gi et kyss, men her er det jo snakk om klining etter en kaffedate, midt i blant folk. Kan ikke helt se for meg at det var den helt rette stemningen for det, og da virker det veldig forhastet. Kunne ha forstått det dersom det var en middagsdate med kanskje litt alkohol inne i bildet, da det gjør en del med stemningen. 

Anonymkode: 0828b...1e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En ting er å gi et kyss, men her er det jo snakk om klining etter en kaffedate, midt i blant folk. Kan ikke helt se for meg at det var den helt rette stemningen for det, og da virker det veldig forhastet. Kunne ha forstått det dersom det var en middagsdate med kanskje litt alkohol inne i bildet, da det gjør en del med stemningen. 

Anonymkode: 0828b...1e9

Det var rett stemning for det, og vi klinte jo ikke helt ekstremt heller. Trakk meg litt unna når folk gikk forbi etc. Og han drakk et glass vin.

Anonymkode: 3fe09...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk ikke alle menn som bare prøver å få deg til sengs så fort som mulig for deretter å avslutte relasjonen, men man vet jo ikke helt på forhånd hvem det er. Det kan være lurt å vente litt dersom man vil finne ut det, på den annen side er noen skrudd sammen slik at det naturlige for dem er en raskere progresjon. Kanskje ikke så mye hjelp i dette svaret, men poenget er at, ja, du kan bli såret, men det gjelder nesten uansett hvordan man går frem. Ønsker man en partner må man ta en risiko uansett, som da også innebærer risikoen for å bli såret. Om det blir avsluttet etter første date eller etter flere år sammen vet man ikke på forhånd. Det eneste som er sikkert at man før eller siden nesten alltid vil miste sin partner, enten det skjer etter kort dating, etter 10 år sammen der man har vokst fra hverandre eller etter et langt samliv (der den ene som regel dør før den andre). Det er selvfølgelig trist å miste sin date eller partner, og jo tristere blir det gjerne jo lenger tid man har hatt en relasjon. Men det å satse, elske og til slutt miste partneren er en del av livet det! Man lever bare en gang, så jeg ville ha satset om andre ting føles rett, og så bare se hva som skjer. 

Anonymkode: 83c71...f95

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge holdt dere på før du skjønte at han ikke var seriøs?

Anonymkode: b662e...1aa

To første mnd skjønte jeg ingen ting. Så begynte noen små mistanker å komme snikende. Konfronterte han, og Joda. Han var en skikkelig player..

Anonymkode: 32ef7...40d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

To første mnd skjønte jeg ingen ting. Så begynte noen små mistanker å komme snikende. Konfronterte han, og Joda. Han var en skikkelig player..

Anonymkode: 32ef7...40d

Hva var det som gjorde at du oppdaget at han ikke var seriøs?

Anonymkode: 3fe09...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, liljene skrev:

Da hadde jeg nok ventet og sett det litt an. Det handler jo ikke om hvem man går til sengs med, men hvem man våkner med. Det virker som du ønsker noe varig med ham, og da er det lurt å vente. 

Men det finnes jo mange eksempler på forhold som har vart i årevis, hvor man ble fysiske helt i starten? Forstår ikke helt hvorfor jeg burde vente, om stemningen og tiltrekningen mellom oss er like sterk og deilig som på cafedaten….

Anonymkode: 3fe09...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg sa tidligere, så kan jeg ta feil. Det er ditt liv og ditt valg, så gjør det du mener er best for deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...