Gå til innhold

Mannen snakker med en jente på 24!!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Æsj. Så ekkel han er. Hun også. Blir lei meg på dine vegne :( 

Anonymkode: 15638...916

Føler egentlig ikke at hun er så veldig ekkel. Hun er jo singel, det er min mann som skal stå til ansvar for dette, om magefølelsen stemmer. Men at han er ekkel - ja!!!!

Anonymkode: 99b55...dd3

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde dødd av skam hvis mannen min hadde gjort noe slikt.

Anonymkode: 7829d...d00

Han og muligens elskerinnen(?) er vel de som bør skamme seg i en sånn situasjon. Det er aldri offeret som skal lide i skam. Jeg har aldri tenkt negativt på andre enn den som er utro og den medvirkende i utroskap. 

Anonymkode: e0294...710

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er like gammel og har møtt flere rundt 30-50 som er gift 😛 

Noen har vært jobb-kollegaer, det har vært kjedelig på jobb, og når noen flørter osv så blir det mer spennende, selv om man er på jobb. Ved tanke på alders-forskjellen og at jeg kan få noen som er singel og 10X hottere, så hadde jeg også kunne ha svart "haha" innimellom- på slike sexmeldinger (Selv om vi har hatt sex), å være litt utilgjengelig, det gjør til at mennene blir mer ivrig. 

Har hun vært hjemme hos han, drukket vin feks. Så har det sannsnligvis skjedd! Ikke fordi hun er forelska i han, men fordi det er litt lættis og morsomt å ha en som er gift som er interessert. Men er han fin i tillegg, og kanskje bra økonomi, så kan det hende hun er litt betatt, men hun kan ikke se for seg noe seriøst med han.. (Kun om han hadde vært kjendis, haha). Og hvis han i tillegg gir han i tillegg gaver/penger så sier man ofte ikke nei :P Men nsom er gift er eksperter på å skjule kontoer, de tar heller ut 200 kroner her og der, og sparer opp over tid.. Eller overfører over til annen konto, låner av en venn og sender tilbake ol.  

Pluss (noen) unge jenter liker faktisk tanken på at gutter eller menn som er i forhold prøver seg, for da føler man seg på en måte bedre enn kona, som gir litt spenning og selvtillitt-boost (dessverre).. 

Mitt tips til deg, les meldingene nøye, det er garantert mye drøyt og utroskap der. Og han kommer aldri til å innrømme det. Sannsynligvis kommer han til å slette alt veldig snart, eller slette enkelte meldinger slik at samtalen ikke ser så ille ut.. Mulig han har en hemmelig-snapchat-konto, eller mail også, det vet man ikke.. 

Anonymkode: 43505...8ec

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler egentlig ikke at hun er så veldig ekkel. Hun er jo singel, det er min mann som skal stå til ansvar for dette, om magefølelsen stemmer. Men at han er ekkel - ja!!!!

Anonymkode: 99b55...dd3

Jo det er ekkelt å gå etter dobbelt så gamle, og gifte menn eller kvinner!! Men han er selvsagt den ekleste.. 

Anonymkode: e0294...710

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og andre steder unge jenter møter eldre gifte menn er for eksmpel på nettdatinger, tinder osv. Eller på byen.

Anonymkode: 43505...8ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff deg mest mulig info fra tlf hans. Sjekk den mens han sover feks. Videresend meldinger til deg selv eller ta bilder med egen tlf. Når du har gjort det så undersøker du hva slags kontrakt dere har dere i mellom. Hvem eier hvor mye av bolig feks. Mange har gått i den fella at de ikke eier 50% feks. Så forhandler du deg frem til en god kontrakt med han og så kan du legge frem bevisene. 

Anonymkode: 6e6d8...186

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo det er ekkelt å gå etter dobbelt så gamle, og gifte menn eller kvinner!! Men han er selvsagt den ekleste.. 

Anonymkode: e0294...710

Beklager, dette er helt på siden, men jeg måtte le litt. Forestilte meg at jeg skulle skulle ha flørtet og tekstet med en 90-åring, som attpåtil sendte noe seksuelt ladede tekstmeldinger til meg 😂

Anonymkode: 0aea7...48b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns vi skal unne denne hverdagshelten dette lille eventyret. Ingen dør, ingen blør.

Anonymkode: bc23e...e1d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten er han utro, eller så driter han seg skikkelig ut. Ugreit uansett.

Anonymkode: db38f...418

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på mobilen i natt når han sover, ta bilder med din mobil av meldinger så du får lest de så mye du vil og konfronter han. 

Det der er bare å klippe av med rota før mange ender opp såret. 

Anonymkode: 3fdd8...bc8

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mitt tips til deg, les meldingene nøye, det er garantert mye drøyt og utroskap der. Og han kommer aldri til å innrømme det. Sannsynligvis kommer han til å slette alt veldig snart, eller slette enkelte meldinger slik at samtalen ikke ser så ille ut.. 

Anonymkode: 43505...8ec

Dette. Han kommer til å nekte for alt og slette bevisene så fort du viser mistanke. 

Anonymkode: 00c42...d46

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, Ts her.

han gikk akkurat i dusjen, så sa jeg måtte låne mobiltelefonen hans for å søke opp noe info om et hotell vi skal på neste helg. Han nølte litt men sa ja. Jeg fikk lest en del av meldingene og det er ingen tvil om at hun var her for to helger siden.  Han skriver at han syns det var dumt at de ikke «gikk lenger enn de gjorde», hvor hun svarer at de kanskje kan gjøre det neste gang. Det virker som de også har møttes etter dette. Jeg fikk ikke tatt bilder av det, og vet egentlig ikke om jeg klarer å beherske meg uten å si noe 

Anonymkode: 99b55...dd3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei, Ts her.

han gikk akkurat i dusjen, så sa jeg måtte låne mobiltelefonen hans for å søke opp noe info om et hotell vi skal på neste helg. Han nølte litt men sa ja. Jeg fikk lest en del av meldingene og det er ingen tvil om at hun var her for to helger siden.  Han skriver at han syns det var dumt at de ikke «gikk lenger enn de gjorde», hvor hun svarer at de kanskje kan gjøre det neste gang. Det virker som de også har møttes etter dette. Jeg fikk ikke tatt bilder av det, og vet egentlig ikke om jeg klarer å beherske meg uten å si noe 

Anonymkode: 99b55...dd3

Det er lov å miste beherskelsen for å si det sånn. Han er gift, har familie og er dobbelt så gammel som henne 🤢

Anonymkode: 76fbd...3b6

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei, Ts her.

han gikk akkurat i dusjen, så sa jeg måtte låne mobiltelefonen hans for å søke opp noe info om et hotell vi skal på neste helg. Han nølte litt men sa ja. Jeg fikk lest en del av meldingene og det er ingen tvil om at hun var her for to helger siden.  Han skriver at han syns det var dumt at de ikke «gikk lenger enn de gjorde», hvor hun svarer at de kanskje kan gjøre det neste gang. Det virker som de også har møttes etter dette. Jeg fikk ikke tatt bilder av det, og vet egentlig ikke om jeg klarer å beherske meg uten å si noe 

Anonymkode: 99b55...dd3

Hvorfor skal du ikke si noe? 

Anonymkode: aa2bc...dda

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en kvalming. Om jeg hadde vært deg ville jeg lagret nr hennes, sendt henne en melding hvor du sier hvem du er og spør om dere to kunne pratet sammen - ikke vær truende eller "skummel", bare si at du vil ha hjelp til å forstå situasjonen bedre. Så kan dere sette opp et møte mellom de to. Lat som at du er bortreist da. Så tar du de på fersken, med hjelp av 24-åringen. Da kan han umulig prate seg bort! 

Anonymkode: 85f71...752

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke skjønne hvorfor du skal beherske deg. Jeg oppdaget noe lignende på min manns telefon, krevde der og da at jeg fikk lese gjennom meldingene umiddelbart og fikk jeg ikke det kunne han pakke sakene umiddelbart. Sjekket samtidig Snapchat for å se om en lignende person kom frem der som bestevenn feks

Er man gift, har barn sammen og et liv sammen gjør ikke den ene noe galt når man etter en solid mistanke krever å få umiddelbart innsyn. 

Anonymkode: 98947...4aa

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei, Ts her.

han gikk akkurat i dusjen, så sa jeg måtte låne mobiltelefonen hans for å søke opp noe info om et hotell vi skal på neste helg. Han nølte litt men sa ja. Jeg fikk lest en del av meldingene og det er ingen tvil om at hun var her for to helger siden.  Han skriver at han syns det var dumt at de ikke «gikk lenger enn de gjorde», hvor hun svarer at de kanskje kan gjøre det neste gang. Det virker som de også har møttes etter dette. Jeg fikk ikke tatt bilder av det, og vet egentlig ikke om jeg klarer å beherske meg uten å si noe 

Anonymkode: 99b55...dd3

Hvorfor rakk du ikke å ta bildet når han gikk i dusjen?

Du bør ta kontakt med jenta fra din egen mobil, fortell at du er kona og still et spørsmål (sånn at hun svarer), men vær høflig.

Kanskje du bør vurdere å beholde telefonen hans, si til han at han ikke får den tilbake før du har fått undersøkt den grundig. Hvis dere går igjennom den sammen så kan han nappe telefonen ut av hendene dine

Anonymkode: 43505...8ec

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville konfrontert ham nå. Du trenger ikke bevis. Meldingene sier sitt. Tror neppe den unge damen vil ha ham på sin dør. Stopp det før det går lengre. Dersom han ikke kutter kontakt og snakker sant nå, så går du en tøff tid i møte( det gjør du nok uansett), Men bedre uten ham da, en med en som løper etter unge damer. En litt sen midtlivskrise han går igjennom kanskje 

Anonymkode: 109bf...f25

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier som de andre, hvorfor skal du beherske deg? Du har vel all infoen du trenger? Om det var penis i vagina spiller vel ingen rolle, han har vært like fordømt utro enten det var det eller ikke. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig er det ikke nødvendlig med bevis, dette er allerede utroskap og du vet det.

Anonymkode: 43505...8ec

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...