Gå til innhold

Mannen snakker med en jente på 24!!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, Ts her med en liten oppdatering.

han kom akkurat hjem fra jobb og sa at han skal ut til «Kåre» i kveld, for en kopp kaffe. Jeg sendte melding til Kåre og latet som at jeg lurte på noe (Kåre og jeg er også gode venner), og slang på at det var hyggelig at samboer skulle til han i kveld for en kaffe. Kåre sa han ikke forstod hva jeg snakket om, og at han ikke kunne huske at de hadde noen avtale. Jeg sier til samboer at det var jo litt rart at Kåre hadde glemt avtalen. Samboer ble tydelig nervøs og sa at de hadde avtalt for lenge siden, og at Kåre sikkert bare har glemt det (det hører med til historien at Kåre er svart nøye og ryddig, og han er ikke typen til å glemme avtaler). 
 

igår kveld snakket jeg med en god venninne av meg om hele situasjon, så vi har avtalt nå at hun skal sitte her i kveld med ungene, og jeg kvinner meg opp til å følge etter samboer når han drar ut i kveld

Anonymkode: 99b55...dd3

Dette lukter troll laang vei..... desverre

Anonymkode: 93a1c...a37

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette lukter troll laang vei..... desverre

Anonymkode: 93a1c...a37

Det som lukter troll, er du. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette lukter troll laang vei..... desverre

Anonymkode: 93a1c...a37

Jeg skulle veldig gjerne ønske at dette var troll, men sorry for å skuffe deg - dette er livet mitt. Og det skjer akkurat nå

Anonymkode: 99b55...dd3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Utrolig bra! 

Du kan jo også pakke med deg en bag med hans ting også, så dersom han reiser til henne kan du ringe på og levere den. Si at her har han så han klarer seg noen dager, resten får dere avtale overlevering av når han har funnet ut om han blir boende der eller et annet sted. For du tar det som selvfølgelig at det er han som må ut til til dere gjør opp, siden det er han som har valgt å vrake ekteskapet.

Så kan du gå hjem til din venninne og gråte og rase. 

Lykke til! Og stor klem. ♥ 

Anonymkode: aa2bc...dda

Knallbra forslag! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic

Hva har alderen hennes med det å gjøre? 

Det hadde vel vært like ille om han var på flørtern med en jevngammel dame? Flørt er flørt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, theTitanic skrev:

Hva har alderen hennes med det å gjøre? 

Det hadde vel vært like ille om han var på flørtern med en jevngammel dame? Flørt er flørt. 

For meg føles det verre ut at hun er mye yngre. Det gjør at jeg føler alderen min har gjort meg stygg og ekkel, og at kroppen har forfalt etter tre barn. 
 

Uansett, en liten oppdatering. Venninna mi kom rett før han dro, og jeg fikk fulgt etter han. Han kjørte til en leilighet ingen felles venner bor i, og jeg så fra vinduet at han gikk inn og kysset en annen jente. Jeg har på forhånd pekt meg ut noen av hans nye jentevenner på Facebook som potensielle elskere, og fant fort ut hvem av de det var (så det fra vinduet). Jeg holdt på å feige ut, men ringte han mens jeg satt ute i bilen og spurte hvor han var. Han sa han var hos Kåre, men jeg fortalte ganske kjapt at jeg var utenfor der han var. Han fikk en mulighet til å fortelle sannheten, så han møtte meg ute. Han sa de har snakket sammen i omtrent 1 år, og har møttes siden sommeren, men ikke hatt sex siden nå nylig. De har da hatt sex flere ganger. Jeg ba han om å dra hjem og pakke en bag å dra, mens jeg gikk meg en tur for å få klarnet tankene. Han møtte venninnen min hjemme, noe jeg tror og håper var ekstremt ydmykende for han. Jeg er i hvertfall hjemme igjen nå, og jeg gråter og ler om hverandre av hele situasjonen. Så nå skal venninnen min og jeg nyte et (eller flere) glass vin før jeg legger meg ikveld, første natt som singel på flere år. Hva som skjer rent praktisk framover vet jeg ikke, nå må jeg bare ta en dag om gangen..

Anonymkode: 99b55...dd3

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff det knyter seg i magen på dine vegne :( lykke til videre! For en fjott. 

Anonymkode: b235e...1fc

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor møttes de da, siden de har skrevet sammen 1 år? Tenkte mtp alders forskjellen. Ønsker deg alt godt. 

Anonymkode: 76fbd...3b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en drittmann og dame. Det blir kult å være bonus mor for 3 barn når man er 24 og ha en gammmel gubbe på snart 50 som vedheng. 

Anonymkode: 7829d...d00

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager ts, men jeg tror ikke på historien din 🙂

Anonymkode: f7260...d82

Fatter ikke at så mange her lar seg lure. Mannen går altså fra mobilen i et sett mens trådstarter leser meldingene for å skrive de her. Greier å forfølge bilen og mannen går inn i en leilighet i første etasje som ts står utenfor og ser inn i. Hun har samtidig funnet potensielle kandidater på face, selv om hun har tilgang til nummeret via meldinger og har derfor fra starten kunne visst hvem det var. Mannen har lagt henne til på face men chatter likevel på sms. Slår opp med typen og istedenfor å snakke med veninna som er der skriver et langt innlegg på Kvinneguiden. 

Anonymkode: 40398...cb4

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endret for svar til avsporing.

Ang hvor de møttes som en spurte om, han hadde visst opprettet seg en tinder-konto og funnet henne der, men slettet den da de utvekslet telefonnummer. Hvorfor det tok så langt tid før de møttes fysisk aner jeg ikke, men antar de stort sett har holdt seg hjemme hos henne siden sommer.

og til dere som ikke tror dette er sant: det er helt ok. Jeg har egentlig ikke et behov for å prøve å overbevise dere om at dette er sant, det burde det egentlig være for trist til å være også!! 
 

jeg har veldig lyst til å finne ut hvorfor han følte behovet for å opprette denne tinder-kontoen, men vet ikke om jeg er helt klar for svaret...

Anonymkode: 99b55...dd3

Endret av Søgni
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fatter ikke at så mange her lar seg lure. Mannen går altså fra mobilen i et sett mens trådstarter leser meldingene for å skrive de her. Greier å forfølge bilen og mannen går inn i en leilighet i første etasje som ts står utenfor og ser inn i. Hun har samtidig funnet potensielle kandidater på face, selv om hun har tilgang til nummeret via meldinger og har derfor fra starten kunne visst hvem det var. Mannen har lagt henne til på face men chatter likevel på sms. Slår opp med typen og istedenfor å snakke med veninna som er der skriver et langt innlegg på Kvinneguiden. 

Anonymkode: 40398...cb4

Tror du ikke jeg har prøvd å søke opp nummeret, virkelig? Hun har skjult nummer på 1881 osv, så hvordan i alle dager skulle jeg klart å luke ut hvem av disse ungjentene han snakker med, mener du? Og hvorfor de har snakket på SMS vet jeg ikke, men syns da ikke akkurat at det er så merkelig å gjøre. 
 

Og hvorfor jeg skriver et langt innlegg her for å oppdatere er av den enkle grunn at venninnen min måtte ta en telefon hjem, så jeg hadde litt tid til overs. Så vær så snill slutt og tro du vet alt om hva som skjer hos meg, for det gjør du åpenbart ikke. 
 

og nå skriver jeg her igjen fordi venninnen har dratt, om du skulle begynne å spekulere i det også!!! 

Anonymkode: 99b55...dd3

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror du ikke jeg har prøvd å søke opp nummeret, virkelig? Hun har skjult nummer på 1881 osv, så hvordan i alle dager skulle jeg klart å luke ut hvem av disse ungjentene han snakker med, mener du? Og hvorfor de har snakket på SMS vet jeg ikke, men syns da ikke akkurat at det er så merkelig å gjøre. 
 

Og hvorfor jeg skriver et langt innlegg her for å oppdatere er av den enkle grunn at venninnen min måtte ta en telefon hjem, så jeg hadde litt tid til overs. Så vær så snill slutt og tro du vet alt om hva som skjer hos meg, for det gjør du åpenbart ikke. 
 

og nå skriver jeg her igjen fordi venninnen har dratt, om du skulle begynne å spekulere i det også!!! 

Anonymkode: 99b55...dd3

Men hvordan visste du at hun var 24 da du oppretter tråden da?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, riesling skrev:

Men hvordan visste du at hun var 24 da du oppretter tråden da?

Ikke ødelegg en god story nå da. I tråden er det røyket ut mangt et menneske som burde hatt advarselsskilt rundt halsen...

Anonymkode: bc23e...e1d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, riesling skrev:

Men hvordan visste du at hun var 24 da du oppretter tråden da?

Ja, hvordan visste du det?

Anonymkode: 69eb3...caa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...