Gå til innhold

Mannen snakker med en jente på 24!!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis hun behersker seg nå, kan hun ha kontrollen litt lenger og planlegge bruddet bedre for seg og barna.

Anonymkode: d0d7b...8b4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør være sikker på at det økonomiske er ok, sånn at du ikke sitter igjen med 0.. Har dere inngått en egen avtale om hvem som skal sitte igjen med hva dersom dere blir skilt?  Det er ofte slik at det man kommer inn med, går man ut med, men det man har skapt sammen deles likt, eller hvis det for eksempel er ditt hus, så kan du risikere at han får halvparten, til tross for at det kanskje er du som betalt alt, ved mindre annet er avtalt.

Anonymkode: 43505...8ec

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som inngår en utro-kontrakt, undertegnet av advokat. Dersom partner er utro så får du beholde alt.

Anonymkode: 43505...8ec

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det er en test for å se om du snoker.

Anonymkode: e4b06...d2c

Øhhh. Neppe! 

Han ønsker helt klart å være utro. Det virker som om han er den som pusher på.  Undersøk hvordan du står økonomisk før du sier noe. Når du har fått klarhet i dette tar du det opp med han. Skaff barnevakt og ta han med deg et sted hvor barna ikke er og snakk med han da. Ville åpnet med å spørre om han har noe han vil fortelle deg. Det han svarer da sier alt om hva han vil videre. Legger han seg flat og forteller alt, eller spiller han først dum og så snakker det bort etterpå. Et alternativ er å få han til å signere på en utroskapskontrakt. Eller en kontrakt signert av vitner som sier at du skal ha slik og sånn ved et brudd. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Syns vi skal unne denne hverdagshelten dette lille eventyret. Ingen dør, ingen blør.

Anonymkode: bc23e...e1d

Det tenker jeg også. Hvis ts er storsinnet, så kan hun gjøre det. Neppe så mange sjanser en mann får til å ha seg med en ungjente. Inviter henne hjem, og bli kjent med henne?  

Anonymkode: e56b2...67e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tenker jeg også. Hvis ts er storsinnet, så kan hun gjøre det. Neppe så mange sjanser en mann får til å ha seg med en ungjente. Inviter henne hjem, og bli kjent med henne?  

Anonymkode: e56b2...67e

???????? Har litt respekt for ts kanskje?

Anonymkode: c16dd...f76

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde dødd av skam hvis mannen min hadde gjort noe slikt.

Anonymkode: 7829d...d00

Er jo HAN som skal dø av skam, ikke TS!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper jo det.. men hvorfor har han ikke fortalt noe da

Anonymkode: 99b55...dd3

Du skriver at du håper de er gode venner.. Du sier det var samtaler omtrent hele dagen. "Han hintet også til sex, men hun responderte ikke veldig på det." Hallo kunne det vært skrevet tydeligere foran deg egentlig? Uansett hva denne dama vil med mannen din så er han interessert i henne. Se for deg at du sms-et en dag med en mann som er over 20 år yngre enn deg. Du hinter til sex. Hadde mannen din reagert på det? 

Anonymkode: 3f8bd...9e1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Josefine5
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk, det hjalp (not)! Det er ikke jeg som skal skamme meg, det er han.... 

Anonymkode: 99b55...dd3

Så rett. Eksen min er 47 og lå med en kollega på 25. Ikke bare en, men to ganger. Mens jeg var hjemme med barna våre på 4 år og 3 mnd. Han ble kastet ut. Nå prøver han alt for å bli tatt inn i varmen igjen. Han "har gått i seg selv og vet at det er meg han vil ha"🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver at du håper de er gode venner.. Du sier det var samtaler omtrent hele dagen. "Han hintet også til sex, men hun responderte ikke veldig på det." Hallo kunne det vært skrevet tydeligere foran deg egentlig? Uansett hva denne dama vil med mannen din så er han interessert i henne. Se for deg at du sms-et en dag med en mann som er over 20 år yngre enn deg. Du hinter til sex. Hadde mannen din reagert på det? 

Anonymkode: 3f8bd...9e1

Jeg skal ikke forsvare det faktum at bevisene tydelig lå foran meg, men jeg føler et behov for å forsvare meg ovenfor framtoningen. Det kalles «blind av kjærlighet» av en grunn. Man fornekter det man så tydelig ser, fordi ønsket om at jeg tar feil er så stort. Jeg trengte helt enkelt noen andre til å vekke meg og gi meg en realitetssjekk.

Anonymkode: 99b55...dd3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offff!! Vet ikke hva jeg skal si! Så forjævlig sårende situasjon å oppleve / være i ! 😕 

ønsker å sende deg mange gode klemmer, å håper at ting skal ordne seg for deg!
Masse lykke til! 

vil bare råde deg at, ikke la deg selv bli behandlet på denne måten! Ikke godta et så stort svik, med mindre dere begge blir enige om åpent forhold og begge trives med det!?

Det finnes gode menn der ute, og det vil du en dag finne, om du velger å gå videre! Du er verdt så mye mer enn dette her! Ingen skal godta et sånnet svik ovenfor seg selv! 

jeg selv var gift i 8 år, vi har en sønn sammen på 7! Jeg valgte tilslutt å gå! Det beste valget jeg har tatt! Eneste jeg angra på, var at jeg ikke dro før å lot dt gå så langt som dt gjorde, for vår sønn sin del og mine løfter til han! 
 

jeg har nå møtt en ny mann, som er helt fantastisk! Kunne ikke hatt det bedre! Så våg å gå, om det er det du selv ønsker å føler er riktig for deg og din situasjon! Men aldri bli igjen ulykkelig , kun for barnas skyld osv, de har dt bra når mor har dt bra! 
 

han vil mest sannsynlig gjøre dette igjen! Hvis han er i stand til å gjøre dette over lengre tid, da har han ikke mye empati for deg og deres barn , desverre! Da var det ingen feiltrinn fra hans side, men et rent klart egoistisk valg for hans egen tilfredstillelse! 😕 

Anonymkode: 71f3b...542

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må finne ut hva du vil  og hva han vil, videre. Gi deg noen dager å tenke å kjenne etter på, så ta det derfra. Håper det ordner seg til det beste for dere.

Anonymkode: 109bf...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje de bare er gode venner?

Anonymkode: c5fcd...b26

Ja sikkert🙄

Anonymkode: c81f0...33b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det stemmer det du føler, at han har hatt henne i hus mens du har vært bortreis... Så er det jævla usselt. En ting er utroskap, men å være utro i hjemmet, det er jævlig det! 

Håper du konfronterer han og at du lar han forstå alvoret i det han holder på med. 

Anonymkode: 25466...678

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde dødd av skam hvis mannen min hadde gjort noe slikt.

Anonymkode: 7829d...d00

De fleste menn gjør noe lignende i løpet av et samliv. Dessverre.

Anonymkode: 04b1f...bb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor rakk du ikke å ta bildet når han gikk i dusjen?

Anonymkode: 43505...8ec

Fordi hun måtte oppdatere historien her 

Anonymkode: 40398...cb4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endret for svar til slettet innhold.

Fy faen for en drittsekk 😔

Det er ikke så mange råd å gi deg, annet enn at du bør oppsøke noen du stoler på, som du kan lesse utav deg til. Dette er vondt å bære alene. 

Jeg syns også du bør konfrontere han, selv om du mest sannsynlig må kaste bort tiden din på å høre bortforklaringer før han tør å være mann nok til å stå for det han har gjort. Gjør deg selv klar..tenk gjennom hva du vil gjøre med det du har funnet ut. Hva var ditt syn på utroskap FØR du fant ut dette? Har dere to noengang snakket om utroskap, hvordan dere ser på utroskap..hva dere ville ha gjort om en av dere var utro osv? 

Det er vanskelig å agere rasjonelt i en slik situasjon..det er mye skuffelse, sinne, sårhet og sorg i slike situasjoner. Man får et av sine verste mareritt klasket i fleisen. 

Føler skikkelig med deg nå ❤️

Du virker forøvrig som en utrolig reflektert og avbalansert person..jeg kan garantere deg at du kommer til å komme deg gjennom dette. Det tar tid, og krever vanvittig energi..men du klarer det. 

Endret av Søgni
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, O.G. skrev:

Han liker henne, men ikke omvendt. Du skal se han bruker penger på denne dama.

Ja det er nok det jeg også tror, typisk sugardaddy, de betaler med cash, så ingen elekstrisk spor, endrer brukenavnet på snappen... sett opp wifikamera neste gang, så ser du hva som skjer når du er borte👌

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...