Gå til innhold

Mannen snakker med en jente på 24!!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på hvilke mann over 50 som hadde sagt nei til noen i 20 åra om de virkelig fikk sjansen.

En sjef på en tidligere arbeidsplass la seg etter meg. Han 52 og jeg 26. Jeg var ikke interessert! Han fortalte om tidligere elskerinner, la meg til på en falsk snap og lot meg ikke være før jeg slutta. Han ble intens altså!

Anonymkode: ec3e6...bd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på hvilke mann over 50 som hadde sagt nei til noen i 20 åra om de virkelig fikk sjansen.

En sjef på en tidligere arbeidsplass la seg etter meg. Han 52 og jeg 26. Jeg var ikke interessert! Han fortalte om tidligere elskerinner, la meg til på en falsk snap og lot meg ikke være før jeg slutta. Han ble intens altså!

Anonymkode: ec3e6...bd5

Alle menn er faktisk ikke sånn! Vet at min mann hadde avvist sånne tilbud glatt. 

 

Anonymkode: c81f0...33b

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste menn gjør noe lignende i løpet av et samliv. Dessverre.

Anonymkode: 04b1f...bb0

Nei, de fleste menn gjør ikke lignende i løpet av et samliv. Heldigvis. - Kunne aldri falt meg inn å gjøre noe sånt mot dama. 
Noen gjør det, men det gjelder jo både damer og menn. At slik utroskap forekommer er jo selvfølgelig veldig synd og kjipt, men folk som er utro er jo de svake i samfunnet. 😉

Anonymkode: 25466...678

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

men folk som er utro er jo de svake i samfunnet.

Du bør egentlig sende dem en takk, som får deg til å kjenne på din egen fortreffelighet, og bygger deg opp slik.  

Anonymkode: e56b2...67e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle menn er faktisk ikke sånn! Vet at min mann hadde avvist sånne tilbud glatt. 

 

Anonymkode: c81f0...33b

Det bør du ikke si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at menn over 50 er attraktive for 26 åringer. Det er så vidt damer på deres alder gidder å sex med de. 

Anonymkode: 7829d...d00

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samboeren min er 48, og jeg har oppdaget at han har snakket med en jente på 24!!! Vi har 3 barn sammen, og jeg mistenker også at hun har vært hjemme hos oss mens barna sov og jeg var bortreist. Jeg vet ikke om det har skjedd noe spesielt mellom de, men han snakker mye med henne og samtalene er ikke helt innafor. Jeg aner ikke hvor de har fått kontakt, men hun bor i byen. Så kanskje jobb eller liknende??

jeg vet ikke hva jeg skal gjøre i denne situasjonen, jeg er bare så sint og frustrert og trenger noen gode råd😥

Anonymkode: 99b55...dd3

Det er et tillitsbrudd. Hadde han vært 3barns far og 25 år ung hadde jeg kanskje hatt en forståelse for at han kunne blitt sliten av småbarnslivet og ønske litt spenning. Men han er snart 50 år og burde ha både livserfaring og bein nok i nesen til å snakke om samlivet deres. Når han bevisst fører deg bak lyset er det vanvittig respektløst. Det er ikke alle som er monogame eller klarer å leve med bare en sexual partner. Trenger ikke være at han ikke elsker deg... Men noen skiller mellom intemitet og sex. Han ligger kanskje i skje med deg... Men ikke med en 24åring. Du er mor til hans barn og han hadde sikkert kastet seg foran bussen for deg.... Og ikke en jentunge han sikkert knapt kjenner. Det er kanskje en måte å føle seg fortsatt attraktiv på. 

 

 

Anonymkode: caa4f...db0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ventet å si noe. Du har full mulighet til å ferske de. Jeg hadde lagt ut felle. Ikke la han få mistanke at du vet. Jeg har opplevd lignende. Sa ingenting på tre mnd. Og tok det opp, da slo han meg.. så skyldig var han!

Anonymkode: 9f5c4...9ef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ventet å si noe. Du har full mulighet til å ferske de. Jeg hadde lagt ut felle. Ikke la han få mistanke at du vet. Jeg har opplevd lignende. Sa ingenting på tre mnd. Og tok det opp, da slo han meg.. så skyldig var han!

Anonymkode: 9f5c4...9ef

Du kan jo ta ungene med på besøk hos foreldrene dine eller noe. Så får du se hva som skjer når han tror han skal være alene. Vanskelig å nekte for noe når buksene er nede..

Anonymkode: 00c42...d46

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man holder noe skjult for partneren sin som man ikke kan gjøre foran vedkommende, går det under som utroskap. 

Hvordan går det an å ikke fatte at amorøs tekst med en annen går som emosjonell utroskap? Det har vært SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ mye om det opp igjennom tiden, hvordan går det an å ikke få det med seg?! 

Anonymkode: 33819...3e8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tufsen burde aldri få lov til å komme inn i varmen igjen. 

Jeg fatter ikke hvorfor det finnes så mange tåpelige menn for øvrig. 

Anonymkode: 33819...3e8

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han tufsen burde aldri få lov til å komme inn i varmen igjen. 

Jeg fatter ikke hvorfor det finnes så mange tåpelige menn for øvrig. 

Anonymkode: 33819...3e8

Fordi det finnes for mange dumme kvinner som finner seg i veldig mye.

Forhold er bare tull når halvparten skiller seg uansett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, Ts her med en liten oppdatering.

han kom akkurat hjem fra jobb og sa at han skal ut til «Kåre» i kveld, for en kopp kaffe. Jeg sendte melding til Kåre og latet som at jeg lurte på noe (Kåre og jeg er også gode venner), og slang på at det var hyggelig at samboer skulle til han i kveld for en kaffe. Kåre sa han ikke forstod hva jeg snakket om, og at han ikke kunne huske at de hadde noen avtale. Jeg sier til samboer at det var jo litt rart at Kåre hadde glemt avtalen. Samboer ble tydelig nervøs og sa at de hadde avtalt for lenge siden, og at Kåre sikkert bare har glemt det (det hører med til historien at Kåre er svart nøye og ryddig, og han er ikke typen til å glemme avtaler). 
 

igår kveld snakket jeg med en god venninne av meg om hele situasjon, så vi har avtalt nå at hun skal sitte her i kveld med ungene, og jeg kvinner meg opp til å følge etter samboer når han drar ut i kveld

Anonymkode: 99b55...dd3

Ååå! Fantastisk sterk kvinne er du!! Gleder meg (selv om dette så klart er trist) til oppdateringen!!! Superwoman!

Endret av Kim123
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, Ts her med en liten oppdatering.

han kom akkurat hjem fra jobb og sa at han skal ut til «Kåre» i kveld, for en kopp kaffe. Jeg sendte melding til Kåre og latet som at jeg lurte på noe (Kåre og jeg er også gode venner), og slang på at det var hyggelig at samboer skulle til han i kveld for en kaffe. Kåre sa han ikke forstod hva jeg snakket om, og at han ikke kunne huske at de hadde noen avtale. Jeg sier til samboer at det var jo litt rart at Kåre hadde glemt avtalen. Samboer ble tydelig nervøs og sa at de hadde avtalt for lenge siden, og at Kåre sikkert bare har glemt det (det hører med til historien at Kåre er svart nøye og ryddig, og han er ikke typen til å glemme avtaler). 
 

igår kveld snakket jeg med en god venninne av meg om hele situasjon, så vi har avtalt nå at hun skal sitte her i kveld med ungene, og jeg kvinner meg opp til å følge etter samboer når han drar ut i kveld

Anonymkode: 99b55...dd3

Bra jobba. Men dersom han gjennomfører etter at du har stilt spørsmål på denne måten er han jo unormalt dum også. En kvinne hadde vært smartere og avlyst hele greia, og vær obs på at det kan han også gjøre.Så at han ikke gjør noe i kveld betyr ikke at han er uskyldig. 

Anonymkode: db38f...418

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bra jobba. Men dersom han gjennomfører etter at du har stilt spørsmål på denne måten er han jo unormalt dum også. En kvinne hadde vært smartere og avlyst hele greia, og vær obs på at det kan han også gjøre.Så at han ikke gjør noe i kveld betyr ikke at han er uskyldig. 

Anonymkode: db38f...418

Uskyldig er han ikke uansett. Jeg kjenner at jeg bare blir sintere og sintere over det her, og tanken på at han har hatt hun her hjemme får meg til å eksplodere. Jeg prøver å holde meg behersket foran barna, men jeg gleder meg til å ta han på fersken i kveld og klikke i vinkel. Jeg har ikke en eneste tvil om at han skal dit i kveld, for han sa «har snakket med Kåre nå, og vi har avtale i kveld, men du trenger ikke spørre han noe mer om det». Han er jo så dum at jeg blir flau.

jeg ser også at jeg har omtalt han som «mannen», det er litt misvisende, for vi er heldigvis ikke gift, og har hatt 100% delt økonomi. Kjenner det gjør situasjonen litt lettere 

Anonymkode: 99b55...dd3

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på! Du er sterk og tøff og fortjener bedre enn dette!!

Anonymkode: b235e...1fc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, Ts her med en liten oppdatering.

han kom akkurat hjem fra jobb og sa at han skal ut til «Kåre» i kveld, for en kopp kaffe. Jeg sendte melding til Kåre og latet som at jeg lurte på noe (Kåre og jeg er også gode venner), og slang på at det var hyggelig at samboer skulle til han i kveld for en kaffe. Kåre sa han ikke forstod hva jeg snakket om, og at han ikke kunne huske at de hadde noen avtale. Jeg sier til samboer at det var jo litt rart at Kåre hadde glemt avtalen. Samboer ble tydelig nervøs og sa at de hadde avtalt for lenge siden, og at Kåre sikkert bare har glemt det (det hører med til historien at Kåre er svart nøye og ryddig, og han er ikke typen til å glemme avtaler). 
 

igår kveld snakket jeg med en god venninne av meg om hele situasjon, så vi har avtalt nå at hun skal sitte her i kveld med ungene, og jeg kvinner meg opp til å følge etter samboer når han drar ut i kveld

Anonymkode: 99b55...dd3

Utrolig bra! 

Du kan jo også pakke med deg en bag med hans ting også, så dersom han reiser til henne kan du ringe på og levere den. Si at her har han så han klarer seg noen dager, resten får dere avtale overlevering av når han har funnet ut om han blir boende der eller et annet sted. For du tar det som selvfølgelig at det er han som må ut til til dere gjør opp, siden det er han som har valgt å vrake ekteskapet.

Så kan du gå hjem til din venninne og gråte og rase. 

Lykke til! Og stor klem. ♥ 

Anonymkode: aa2bc...dda

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er helt rå TS! 

Denne tråden er den mest spennende på lenge!:popcorn:

Anonymkode: 53fe4...0fd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...