Gå til innhold

Er det noen andre her som ikke liker Friends?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bryter opp i kranglinga med å nevne talen til Joey i Monica og Chandlers bryllup, der han prøver å imponere en teaterfyr😂😂 classic!

Anonymkode: 56122...f16

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 7.11.2019 den 15.08, AnonymBruker skrev:

Teit, forutsigbar humor. Har absolutt ikke tålt tidens tann. Likevel elsket av mange!

Jeg syntes det var umorsomt allerede på 90-tallet.

Anonymkode: 2ff67...cfc

 

På 7.11.2019 den 15.10, Thjelp skrev:

Har heller aldri skjønt greia med Friends, så du er ikke alene

 

På 7.11.2019 den 15.15, AnonymBruker skrev:

Synes ikke det var noe morsomt. Like kjedelig som spin off serien Joey.

Anonymkode: ff04b...583

Kanskje humoren ble for dyp?😜

Endret av Fornuftig-mann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker serien, og har sett alle episodene mange ganger, og kan vel så og si alle replikkene utenat. Jeg ler ikke så ofte, men synes den er koselig. 

Jeg har aldri skjønt kritikken mot serien, for jeg ser ikke at den er verken homofobisk, rasistisk eller kjønnsdiskriminerende. 

Anonymkode: fb68c...e36

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror grunnen til at jeg ikke liker Friends er fordi karakterene er så endimensjonale. Du VET hvordan de alle kommer til å reagere. Og hvem er slik i virkeligheten? 

Jeg heller mot team Seinfeld. Ok, kanskje ikke så realistiske de heller. Men jeg synes de får frem sider av mennesker som vi ellers prøver å legge bånd på. Og det er morsomt! 

Anonymkode: 8dacb...8ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.11.2019 den 19.27, AnonymBruker skrev:

Ooh, men ser du, da den ble laget var det politisk korrekt med all-white crew, det var ‘ingen’ som tenkte på alternativet. ‘Rase’blanding var fortsatt tabu. Det var først i den siste sesongen at Ross fikk en farget kjæreste, blant annet. Så det tok noen år fra oppstart.

Anonymkode: c4279...569

Ross var da sammen med Julie i sesong 1 eller 2? Hun asiateren. Så det du sier, blir rett og slett feil

Anonymkode: 0b7d1...14a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.11.2019 den 18.54, Djækklåsst skrev:

«Varmen» var den store svakheten til Friends. Og til de fleste andre sitcoms. Seinfeld var unntaket, null moral overhodet, herlig befriende. Teit moral gjør ikke storylines mer «ordentlig», bare mer politisk korrekt.

JA, dette! Elsker Seinfeld for sine usympatiske karakterer. Helt enig i at det er «varmen» og det «gode» som ødelegger for Friends. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...