Gå til innhold

Er det noen andre her som ikke liker Friends?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Teit, forutsigbar humor. Har absolutt ikke tålt tidens tann. Likevel elsket av mange!

Jeg syntes det var umorsomt allerede på 90-tallet.

Anonymkode: 2ff67...cfc

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle kan ikke like alt 😛 jeg elsker å ha et friends maraton 😎

Anonymkode: efb8f...4a5

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det var noe morsomt. Like kjedelig som spin off serien Joey.

Anonymkode: ff04b...583

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg sterkt misliker friends. Men må hater jeg sit coms generelt. Rett og slett kleint å se på.

Anonymkode: 0926d...d17

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Teit, forutsigbar humor. Har absolutt ikke tålt tidens tann. Likevel elsket av mange!

Jeg syntes det var umorsomt allerede på 90-tallet.

Anonymkode: 2ff67...cfc

Jeg elsker friends! Liker how i met your Mother og big bang theory også. 

 

Anonymkode: 6669c...1ac

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Jeg likte det aldri da det gikk på tv2, og jeg liker det fortsatt ikke, selv med nostalgiske 90-talls briller. Du har helt rett i forutsigbar, teit humor. Hverken fugl eller fisk, liksom. Ikke tullete og tøysete, men heller ikke intelligent og skarp humor.

Anonymkode: 2b992...756

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke se det nå, men likte det da det gikk. Husker det var dårlig i begynnelsen og så tok det seg opp. Man blir jo knyttet til karakterene også, derfor fortsetter man å se på det.

Anonymkode: 018d8...744

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"How I met Your mother" var hakket verre. Etter min mening...             

Anonymkode: dfa17...92c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri likt det. Tror ikke jeg har sett en hel episode før.
 

Anonymkode: b0d7e...845

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hatet det lenge, men som voksen syns jeg det er utrolig bra. Blir faktisk inspirert av vennskapene, de er så omsorgsfulle overfor hverandre, og Aniston er undervurdert som faen. Folk kaller hu plain, men hun er utrolig i denne serien. Hun er ikke mor i virkeligheten, men det hun spiller når Rachel finner ut hun er gravid er noe av det beste jeg har sett.

Seff er mye av humoren utdatert og fæl, spesielt feite-Monica og latter hver gang noen sier ordet gay eller lesbian😓 heldigvis er det langt mellom hver gang. 

Phoebe er min favoritt, hun har den beste bakgrunnshistorien og er tidløs, fniser mye av henne. 

Anonymkode: 56122...f16

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker Phoebe, og det er langt fra det verste som går på tv. Hender det står på i bakgrunnen mens jeg lager middag, hvis jeg er alene hjemme og ønsker litt lyd og liv, men jeg ville aldri funnet på å sette meg ned for å se på det. Forstår vell ikke humoren helt?

Anonymkode: c2ca6...8f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går det ann da? 
Men liker du ikke situasjonskomedie så er vel ikke dette noe. 

Personlig så liker jeg Friends godt, har alle sesongene på dvd, pluss nå ser jeg dem på netflix, har sett hver episode hundre ganger, kan til og med replikkene utenat :) 
 

Friends er jo like populært i dag, er en grunn for at netflix blar opp millioner for å beholde den, og yngre generasjoner oppdager også friends i dag :) 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tortillas skrev:

Går det ann da? 
Men liker du ikke situasjonskomedie så er vel ikke dette noe. 

Personlig så liker jeg Friends godt, har alle sesongene på dvd, pluss nå ser jeg dem på netflix, har sett hver episode hundre ganger, kan til og med replikkene utenat :) 
 

Friends er jo like populært i dag, er en grunn for at netflix blar opp millioner for å beholde den, og yngre generasjoner oppdager også friends i dag :) 

I tillegg har det gått hver dag på TV2 eller er det TV Norge i åresvis.  Jeg liker det veldig godt men merker jeg begynner å bli litt smålei.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SupaWoman skrev:

I tillegg har det gått hver dag på TV2 eller er det TV Norge i åresvis.  Jeg liker det veldig godt men merker jeg begynner å bli litt smålei.  

Ja... kan også bli litt lei visse episoder... har litt pause nå og ser andre komedier som jeg liker :) F.eks That 70s show er en annen favoritt, som og ligger på netflix :) 

Og virker ikke som det blir noen "reboot" av serien Friends, men det er kanskje like greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var helt greit i sin tid. TV har aldri fått meg i sitt grep, er bokmenneske og kan leve veldig greit uten TV. Har nok ikke sett alle episoder, men noen oppigjennom årene. Og kan flire av den.

Anonymkode: 8fd01...8e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

"How I met Your mother" var hakket verre. Etter min mening...             

Anonymkode: dfa17...92c

Ja, det var virkelig elendig. Friends var helt greit. Hadde sine øyeblikk, men også i overkant mye kjedelig moral.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater det ikke, men elsker det heller ikke. Er ganske nøytral. Alle vennene mine har sett alle episoder hundre ganger og vet hvilke replikker som kommer når. Jeg kan noen av disse replikkene fordi de har gjentatt dem så mange ganger, og ikke fordi jeg husker å ha sett det selv på Friends. 

Anonymkode: 89d7a...3fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...