Gå til innhold

Er det noen andre her som ikke liker Friends?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Djækklåsst skrev:

Ross har for øvrig helt rett. Han gjorde ikke noe galt. Pause er pause. Men Rachel hadde selvsagt all rett til å ikke bli sammen med ham igjen, det var jo helt opp til henne.

Pft. ligger man rundt med andre i pausen kan man ikke forvente å bli tatt inn i varmen igjen. Pause er der for å kunne kjenne etter om man savner hverandre, ikke for å ha sex med andre.

Anonymkode: c4279...569

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pft. ligger man rundt med andre i pausen kan man ikke forvente å bli tatt inn i varmen igjen. Pause er der for å kunne kjenne etter om man savner hverandre, ikke for å ha sex med andre.

Anonymkode: c4279...569

 Begge deler er på en måte rett. Man er ikke utro om man ligger med andre når man har «pause», men om den man har «pause» med finner ut av det kan vedkommende selvsagt bruke det som argument for ikke å bli sammen igjen om han/hun vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Serien har vokst på meg. Ross er absolutt min favoritt. Han har en utrolig timing for komedie. Den rullesko-episoden er episk (Ross må rekke forelesningene han skal holde og velger rullesko). Samt Ross med sekkepipe.

Joey er den kleineste. 

Anonymkode: c4279...569

Enig, legendariske sekvenser du nevner! Ross, less than three!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Djækklåsst skrev:

Enig, legendariske sekvenser du nevner! Ross, less than three!

Når han snakker britisk med den nye klassen sin🤣 Haha det er så random.

Anonymkode: 1688e...88d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når han snakker britisk med den nye klassen sin🤣 Haha det er så random.

Anonymkode: 1688e...88d

Jess! Likte også da han måtte innrømme overfor Joey at også han digget å ta en høneblund sammen med Joey, med hodet på Joeys bryst, på sofaen.. WTF, lizzm!

Endret av Djækklåsst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Djækklåsst skrev:

Jess! Likte også da han måtte innrømme overfor Joey at også han digget å ta en høneblund sammen med Joey, med hodet på Joeys bryst, på sofaen.. WTF, lizzm!

😂 «All right all right! It was the best nap ever!»

Anonymkode: 1688e...88d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker Friends! Ser det hver lørdag og søndag morgning da hele ukas episoder sendes. 

Liker Ross og Chandler best. Liker Phoebe minst, synes hun er ekstremt dum de første sesongene også blir hun mer og mer spydig etter som sesongene går.

Synes sesong 5 og 6 er aller best.

Anonymkode: 93f0e...c08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker Janice ihvertfall 😁 liker Phoebe og tvillingsøsteren Ursula godt også, og Chandler er morsom. Men allikevel synes jeg serien er utdatert nå. De ler og gjør narr av så mye som egentlig ikke er greit. Blant annet homofile, lesbiske og transpersoner. Synes ikke det er morsomt. 

Anonymkode: b026a...67d

Jeg syns serien er like bra nå, som den var for tjue år siden. Jeg er lesbisk selv, og lo godt av kommentarene og vitsene ang homofili, både den gangen og nå.  Såå krenkende var det da ikke. 

Anonymkode: 752c4...989

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke fordra Friends overhodet. Spar meg. Jeg klarer ikke tv serier av den sorten i det hele tatt. :bond:

Anonymkode: 22ab8...6f0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Friends er den beste situasjonskomedien som noensinne er laget 😄 Ingen serie i den sjangeren kommer noengang til å overgå Friends, dét er jeg sikker på! Elsker serien og sikkert sett hver episode 50 ganger 😂 Kan også mange av replikkene utenat. Bortsett fra Friends, er jeg ikke noe glad i situasjonskomedier. The Big Bang Theory er f.eks en som ikke traff meg i det hele tatt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker Friends! Ser det hver lørdag og søndag morgning da hele ukas episoder sendes. 

Liker Ross og Chandler best. Liker Phoebe minst, synes hun er ekstremt dum de første sesongene også blir hun mer og mer spydig etter som sesongene går.

Synes sesong 5 og 6 er aller best.

Anonymkode: 93f0e...c08

Hun er jo ikke dum, de får jo kjempegodt frem at hun ikke har gått på skole og derfor lager sine egne sannheter om verden😂 og alle disse rare vennene hun har, utstopper-Larry osv🤣 skulle ønske jeg hadde en Phoebe i livet mitt. Det nærmeste jeg har er en russer som elsker Putin.

Anonymkode: 56122...f16

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun er jo ikke dum, de får jo kjempegodt frem at hun ikke har gått på skole og derfor lager sine egne sannheter om verden😂 og alle disse rare vennene hun har, utstopper-Larry osv🤣 skulle ønske jeg hadde en Phoebe i livet mitt. Det nærmeste jeg har er en russer som elsker Putin.

Anonymkode: 56122...f16

Hun er herlig naiv! 😁 Haha, som de kjeksene de prøvde å lage, som visstnok kom fra «franske» Nestlé Toll House 🤪 

Anonymkode: 1688e...88d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vært noe stor fan av Friends, men nesten alle mine venner elsker den og mannen min også. Han liker også How I mer your mother og Two and a half men. Sistnevnte serie er desidert den dårligste komiserie jeg vet om. Ikke morsom i det hele tatt og har du sett en episode har du sett alle. Eneste amerikanske serier jeg liker er Seinfeld, Scrubs og My Name is Earl.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Interesserte meg aldri for det selv heller. Syns det var dumt.

Anonymkode: 7cb41...745

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker Friends! Ser det hver lørdag og søndag morgning da hele ukas episoder sendes. 

Liker Ross og Chandler best. Liker Phoebe minst, synes hun er ekstremt dum de første sesongene også blir hun mer og mer spydig etter som sesongene går.

Synes sesong 5 og 6 er aller best.

Anonymkode: 93f0e...c08

Enig, Phoebe ble etter hvert en overflødig karakter, forholdet Phoebe/Mike var f.eks gørrkjedelig.

Med ett unntak, nemlig episoden hvor Ross og Mike til stadighet måtte tilbringe tid sammen, og aldri greide å finne på noe å snakke om! Legendarisk Ross-øyeblikk, blant flere. 

De skulle ha satset på The Ross Show i stedet for Joey som spin-off, kunne blitt episk.

Endret av Djækklåsst
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...