Gå til innhold

Jeg veier for mye, men ser ikke tjukk ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 hours ago, AnonymBruker said:

Som tidligere bekreftet er altså dette en myte.

Anonymkode: 3498a...fb1

Tung benbygning er en myte ja. Men det er forskjell i bredden på skjelettet til folk, de som er bredere bygget må ha mer fyllmasse (altså høyere vekt) for å fylle ut avstanden mellom beina enn de som er smalere bygget.

Knoklene på hoftene mine stikker ut selv om jeg egentlig veier 10-15 kg for mye, det er fordi jeg har brede hofter og da mer fyllmasse, noe som gir høyere vekt. Går jeg ned til normalvekt blir jeg hjulbeint og får såpass synlige hoftekammer at det blir stygt. 

Anonymkode: 2f56e...209

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 6.11.2019 den 12.41, AnonymBruker skrev:

I dag veide jeg meg, 73 kg på mine 168 cm. Ble helt satt ut, og litt kvalm av meg selv, fordi 73 høres helt forjævlig mye ut.

Jeg ser da ikke så stor ut som 73 kg høres ut som? Jeg har flat mage, små pupper (75 b), tydelig midje, ikke unormalt store overarmer. Bruker small i overdeler. Har imidlertid brede hofter, litt fett på rumpa og lårene, men heller ikke urovekkende mye (slik jeg ser det). Bruker small eller medium i bukser.

Er det synet mitt som er forvrengt, og jeg tror jeg er tynnere enn det jeg er, eller kan 73 kg se ulikt ut fra person til person. Jeg er forresten 18 år og trener styrke og utholdenhet ca. 2 ganger i uka

Anonymkode: f9cf1...5ba

Mest sannsynlig ser du feil..

Det er mulig veie mer på grunn av mye muskler men er ikke styrketrening noe du bedriver flere ganger i uka så vil ikke dette gi store utslaget. Jeg er 168 og 57kg, og jeg er både normalvektig og ser normalvektig ut. Jeg bruker XS - S i klær..Bmi kalkulatoren lyver ikke.

Anonymkode: 2e69d...3ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi trenger et bilde av kroppen. 

Anonymkode: 5d46f...daf

Endelig noen som sa det! 

Anonymkode: 28ccc...fe1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tung benbygning er en myte ja. Men det er forskjell i bredden på skjelettet til folk, de som er bredere bygget må ha mer fyllmasse (altså høyere vekt) for å fylle ut avstanden mellom beina enn de som er smalere bygget.

Knoklene på hoftene mine stikker ut selv om jeg egentlig veier 10-15 kg for mye, det er fordi jeg har brede hofter og da mer fyllmasse, noe som gir høyere vekt. Går jeg ned til normalvekt blir jeg hjulbeint og får såpass synlige hoftekammer at det blir stygt. 

Anonymkode: 2f56e...209

Uansett veier dette ubetydelig lite.

Anonymkode: 3498a...fb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...