lillesky Skrevet 20. juni 2005 #201 Del Skrevet 20. juni 2005 Synes de ligner litt på oci! Jeg vil ha bengal! Jeg har også sett på Home and Away siden ungdomsskolen! Jeg må innrømme at jeg synes det er fint at det ikke bare er nye skuespillerei serien, jeg liker de gamle best jeg! Irene f.eks. Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. juni 2005 #202 Del Skrevet 20. juni 2005 Jeg også har fulgt med siden da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 20. juni 2005 #203 Del Skrevet 20. juni 2005 Jeg også har fulgt med siden da! Så morsomt!! Ååå, stakkars Leah i dag da.... :-( Nå: Middag og så trening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. juni 2005 #204 Del Skrevet 20. juni 2005 Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 20. juni 2005 #205 Del Skrevet 20. juni 2005 fnis!:D Jeg digger anda di!! Og puuusene!! ååååh, du har herlige dyr rundt deg!! Og ja, du er veldig pen forresten! (husker ikke om jeg har sagt det før, men ingen har vondt av å høre det igjen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 21. juni 2005 #206 Del Skrevet 21. juni 2005 I tilfelle du ikke har sett det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 21. juni 2005 #207 Del Skrevet 21. juni 2005 I tilfelle du ikke har sett det... Jo! Det så jeg! Gleder meg som en liten unge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 21. juni 2005 #208 Del Skrevet 21. juni 2005 Heiduh!! :D Nå fikk jeg nesten ikke lagt inn noe innlegg her i dagboka di pga. alle feilmld på KG i det siste. Tenkte jeg bare skulle hoppe innom og si jeg håper du får en fin dag i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 21. juni 2005 #209 Del Skrevet 21. juni 2005 Innom med en :klem2: bare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 22. juni 2005 #210 Del Skrevet 22. juni 2005 Coco: koooselig med besøk fra deg Lillesky: Ja, nå ligger Ninakanin her og ruller rundt på sofaen og fjoller. Koselig med besøk, lenge siden jeg har sett henne nå! Åja!! Så fikk jeg blomst også av henne! En kjempefin hvit langstilket rose, også et kort! haha! Hun hadde skrevet kortet samtidig som hun gikk, så det så ut som om en 3 åring hadde skrevet det. Det sto: Eg e dridglae i deg, Sniglå! Koselige Ninakanineeeeen... Nå er det snart Tacotid! Tenkte å kose oss med god mat i dag siden det er siste episodene av LOST! Ohohooo!! Gleder meg! Årh! Har malt soverommet! Har mast lenge nå om å få lov til male. Det er ikke så lenge siden vi pusset opp og malte, men jeg ble aldri fornøyd med fargen, så NÅ er jeg endelig det :rosasmil: Nå er det lyyyse lyse blått, så skal sambo male taket i helga, da blir det så bra så. (taket skal være hvitt, da...ikke blått....*duh*) NÅ! MAT! SNART! OG SNOP! (Fikk en kvikklunshj av Ninakanin...) oooog LOST! (snart)! Okaidokai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 22. juni 2005 #211 Del Skrevet 22. juni 2005 Til Ninakanin Sånn siden du ikke har internett, så når du først sjekker, så håper og tror jeg at du hvertfall stikker innom her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 22. juni 2005 #212 Del Skrevet 22. juni 2005 Hey, jeg er undercover... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 22. juni 2005 #213 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg skrev som Sniglå for det var hun som var logget på!!! Det jeg skulle skrive egentlig, var: TACO TACO TACOOOO!!!! Taaaacooooo tacccccoooooo tacoo...plakko...smakko...smaaaa...smi... svupp. Jeg gleder meg! har kjøpt masse godt også. Namnam. :o Katten til Sniglå sa "mor" nede i doen. Kuul lyd!! "Mmmmooor" Du sneglefant, takk for roseeeen i dagensrose-tråden I love youuuuuuuuuuuuu!!!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. juni 2005 #214 Del Skrevet 22. juni 2005 Kose dere! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 22. juni 2005 #215 Del Skrevet 22. juni 2005 Vi skal også kose oss med god mat til LOST! Er jo siste episodene... Så fint at du og Ninakanin har hverandre! Så søt hun er, ei hvit rose og kort. Dere må kose dere årntli i kveld da! Fint at du ble fornøyd med soveromsfargen! Hva hadde dere før? Vårt soverom ser ikke ut... Ikke rart jeg ikke får sove der! Vi har delvis rivd av tapeten, som sitter dor godt fast, for samboer er sånn derre perfeksjonist. Men det er jo bra da, at alt er i orden til den dagen vi skal selge huset. Hils kattene! Ciao! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 22. juni 2005 #216 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg koser meg og du din snegle rydder inn etter maten, og snart er det lost! Og jeg fikk A!! Livet er deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. juni 2005 #217 Del Skrevet 22. juni 2005 Ninakanin er fliiiink! Ninakanin er fliiiink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 22. juni 2005 #218 Del Skrevet 22. juni 2005 Sitter å leser dagbladet mens vi venter på at siste episode av LOST kommer...så ser jeg dette, må bare le!!! Kålhode Og dette sitatet var ubetalelig! Kål i hatten er fra nå av ulovlig i koreansk baseball. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. juni 2005 #219 Del Skrevet 22. juni 2005 :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 23. juni 2005 #220 Del Skrevet 23. juni 2005 Ok, here's the deal.... I går kveld etter at Ninakanin gikk, fikk jeg plutselig ryddeånden over meg. Det er ikke alltid at den ånden er så kraftig, og hvertfall ikke så langvarig. Tenkte at dette måtte jeg utnytte, så jeg ryddet og styrte og stelte... Det ble seint før jeg la meg, men tenkte at pytt! Kan jo sove lenge i morgen! NOT! Rett utenfor soverromsvinduet vårt er det en liten skog. Den finner noen ut at den, ja AKKURAT DEN SKOGEN AV ALLE SKOGER SKAL VI STELLE I DAG!!! Motorsag, eller gressklipping, eller whatever. En bråkete ting hvertfall...Og ikke er det en jevn dur heller...Nei, nei, vi trykker inn knappen bare litt og litt..sånn...br br br br... Hadde det enda vært en jevn dur kunne jeg nok a sovet fint jeg...Nå blir det mer som om de prøver å si: Ståhåhåhåhåoooop! Våhåhåhåkneeee! Måtte bare få det ut. Det hjalp. :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg