Gå til innhold

Hvordan ser dere single ut, post gjerne bilde av deg selv!?


danbanan

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Durex er en bedrager og en sjarlatan, ikke tro på sånt piss. Og det er lett å se at bildene er fake

Anonymkode: 6693f...70e

Hvordan?

Anonymkode: b4f28...8a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 6.1.2020 den 12.37, AnonymBruker skrev:

Vel ja?

Når man ser noen er kjekk så antar man at de er sånn fordi man har forstått at de fleste kjekke menn er sånn?

Mange menn som sier at man ikke skal swipe på kjekke menn og heller gå for de mindre kjekke for da blir alt så mye bedre og de er ikke fuckboys så da tar man jo tipsene til seg og swiper ikke på dem, naturlig nok.

Hva jeg synes om deg? Utifra bildet du la ut ser du ut som en fyr som er ganske grei og snill og du har mer varme over deg. Kjekk er du og så det smarte hadde jo vært å ikke swipe på deg..

Vet det høres rart ut men vi blir stadig fortalt at vi går etter kjekkaser/feil menn så da prøver vi jo å ikke gjøre det da.

Anonymkode: 2c650...836

TS er en mann som jeg hadde tenkt var mindre kjekk som kanskje hadde bra personlighet og ikke en bad boy. Han fremstår dessverre ikke særlig sympatisk i tråden, og da hadde han havnet i bad boy kategorien likevel. Skulle han ha vært sympatisk er han ikke noe for meg da jeg ikke er så glad i friluftsliv. Seriøst, hva er det med menn og friluftsliv på Tinder?😅

Jeg sveiper til høyre på de jeg finner attraktive. Attraktivitet går også på personlighet og interesse, ikke kun utseendet.

Anonymkode: d3056...aef

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst, hva er det med menn og friluftsliv på Tinder?😅

Jeg sveiper til høyre på de jeg finner attraktive. Attraktivitet går også på personlighet og interesse, ikke kun utseendet.

Anonymkode: d3056...aef

Ifølge tinder så går "alle" menn på topptur 100 dager i uka. Og de liker fiske, bål og reising. Jeg er ikke så glad i friluftsliv, men hvis han vil gå på tur alene så må han gjerne gjøre det, men de som bare har friluftsbilder får et nei fra meg altså.

Anonymkode: 40ea7...02f

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ifølge tinder så går "alle" menn på topptur 100 dager i uka. Og de liker fiske, bål og reising. Jeg er ikke så glad i friluftsliv, men hvis han vil gå på tur alene så må han gjerne gjøre det, men de som bare har friluftsbilder får et nei fra meg altså.

Anonymkode: 40ea7...02f

De får et nei fra meg også😂 Vet ikke om alle friluftsmenn samles på Tinder eller om menn tror at det gjør dem mer attraktive dersom de sier at de liker det, og har masse friluftsbilder på profilen🤔

Anonymkode: d3056...aef

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sweet Ingrid
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De får et nei fra meg også😂 Vet ikke om alle friluftsmenn samles på Tinder eller om menn tror at det gjør dem mer attraktive dersom de sier at de liker det, og har masse friluftsbilder på profilen🤔

Anonymkode: d3056...aef

Samme her. Jeg elsker å dra på fisketur og overnatte i telt, går noen toppturer i året....men det er ikke en stor del av livet mitt så om en mann har mer enn ett friluftslivbilde så tenker jeg at livene våre er for forskjellige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, bloody said:

 

Det er retoucha modellbilder.

Ingen fotograf med respekt for seg selv ville levert det der, ikke engang en klønete amatør som meg selv. Bildene er på sett og vis retusjert, men av filtrene du får med et mobilkamera, og/eller Instagram. Fyren er helt klart fotogen (merker jeg svulmer litt av misunnelse), men både teknikken og utstyret er så som så.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å ha lest litt her inne hva folk sier og mener om meg basert på noen direkte svar jeg har gjort på andres folk tråder om hvordan jeg er som person osv og om mine erfaringer på tinder og hvorfor det er slik, så må jeg si at jeg er litt overrasket.

Virker som at mange her inne forventer at man skal si seg enig i hva de påstår om deg selv, og hvis ikke, så er man enten lite sympatisk eller uhøflig. Merkelig logikk syntes jeg da. Så klart man er litt mer direkte og svarer mer fra "levra" på et forum. Man har jo ett større "filter" i virkeligheten og det tror jeg da ikke bare gjelder meg? Men jeg har da aldri angrepet noen personlig her inne, så jeg kan da ikke fremstå som så dårlig person? Men i så fall så er det bare til å beklage, ikke noe ondt ment😅

Uansett, så bryr jeg meg ikke så mye om hva andre mener om meg her inne, men jeg må da få lov til å svare for meg selv. Godt mulig jeg ikke alltid gir det beste inntrykket,  men jeg har da ALDRI referert til noen her inne direkte eller kritisert dem, slik som mange tydeligvis gjør om meg og andre, Jeg prøver som regel å diskutere generelt, ikke direkte om hvordan en bruker er her inne. DET syntes jeg er er mer uhøflig da. Det kan jeg kun finne på å gjøre hvis noen "angriper" eller kritiserer meg først. Men godt mulig jeg er litt rar da og har ett annet syn på ting en mange andre. Godt mullig, siden jeg har såpass lav suksess rate på tinder, for eksempel. Mange er nok mye bedre en meg til å skrive og skape gode relasjoner.

Endret av danbanan
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.1.2020 den 9.28, Trøndermann skrev:

Fin dame 😊👍

Veldig søt👍

Anonymkode: d753f...c20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.1.2020 den 14.44, snoren skrev:

Du var utrolig kjekk! 😍

Veldig kjekk, typisk herrefrisør:)

Anonymkode: d753f...c20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.1.2020 den 20.12, AnonymBruker skrev:

En hot islending:-)

Anonymkode: 96dfe...7ac

Veldig fin !

Anonymkode: d753f...c20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.1.2020 den 21.06, Roseglose skrev:

Oh dayum, jeg hadde lett spist deg til frokost 

Du ser ut som en typisk snill og koselig gutt:)

Anonymkode: d753f...c20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.10.2019 den 18.36, danbanan skrev:

Hei,

for mange år siden startet jeg en tråd her hvor folk kunne dele bilder av seg selv, men det ser ikke ut til være aktiv mer. Så tenkte å starte en ny her i singel forumet, så kan jo alle dere single dele litt bilder med hverandre. Kanskje noen til og med ønsker å møtes etter hvert.😀

Er jo så mye krangling her inne, om hvilke kjønn som er "best" osv osv, så kanskje på tide med noe mer positivt

(tråden blir sikkert flyttet etter hver, men verdt ett forsøk)

Har du tinder gold danbanan? Så deg nettopp der. Kanskje vi matcher ;) 

Anonymkode: b5f93...50d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er så tragi-komisk når folk slenger ut og hyler om fake bilder fordi man ikke har «in this moment» bilder. Har et bilde jeg sitter på trappa etter å ha skrudd bil, småsvart i ansiktet og sminkefri der jeg fikk kommentar fra en jeg avviste på pm på fb at jeg så ut som en gutt og på disse (vedlagt i collage) har jeg fått kommentarer fra ukjente om at jeg må slutte å stjele bilder fra Google (enda disse bildene ikke er så forbanna bra)... 🙄😂 nå kan jo for all del modellbildene til han som jobber for dressfirmaet være hentet fra noe annet, men de kan likeså være «sanne» og av han folkens... 😉 (igjen, er ikke singel men irriterer meg litt for mye over folk som er piss sure for at de er veldig pene, men andre er penere enn dem og dermed hyyyyler at noe er fake... face the fucking truth, there is ALWAYS someone prettier out there😅)  

 

E1D8DF54-3FBF-425E-85F4-252FCE5C2DC0.jpeg

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Modige folk som tør legge ut bilder. Men det er så mange psychos her (og generelt) at jeg ikke ønsker å utsette meg for det.

Endret av jabx
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/8/2019 at 3:42 PM, AnonymBruker said:

Bildet er tatt for å vise musklene på magen, bildet tok jeg for å vise fremgang. Derfor jeg står sånn med beina også, får frem mer av musklene. 

Og ja er såklart litt mer sexy bilde å legge ut, men jeg gikk ikke rundt sånn på senteret 💪

Anonymkode: e885b...07b

bedre å bruke målbånd for fremgang? hehe... ellers så er det tung knebøy som gjelder for mer sprettrumpe :) ellers "greit nok" / "work in progress"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 1/10/2020 at 8:06 AM, AnonymBruker said:

 


jeg får også endel likes men mange av de er ikke i min liga om man kan kalle det det. 
 

kanskje 40% av de er på mitt nivå utsende messig men jeg matcher heller ikke med de som ikke er det. Er også en del jenter som liker folk «over sitt nivå» om man kan kalle det det. 
 

og det er feil å si over sitt nivå, de som liker meg som jeg ikke matcher med er fordi jeg sliter med å finne de attraktive eller de har feildømt personligheten min så jeg vet at det ikke blir noe mer. 
 

ei heller forventer jeg en supermodell men nokenlunde samme type gener, noe man ser med en gang om man ikke er desp. 
 

merker på tinder at noen på samme nivå liker men flertallet (30/70) ish gjør ikke det. Ikke sviper jeg mange til høyere heller, sånn 20% og får 1-3 likes pr dag. 
 

tror nok de fleste i begge kjønn sikter for høyt ofte og feilvurderer seg selv for enkelte av de jentene som liker meg burde heller gått for noen av de mennene som aldri får en match i uken uten å måtte betale for det og tror endel jenter som gutter får ekstremt mange, bare at den andelen som får mange er dobbelt så stor hos jenter en gutter. 
 

forøvrig så burde alle som har postet bilde her klare å finne en bra partner. 

Anonymkode: 18f81...a38

Hjerne og personlighet har ingen betydning kan en trygt konkludere med....noe som nok er gode nyheter for 90% ish ;)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei @danbanan
 

jeg skal gi deg et tips: det er veldig slitsomt å holde en monolog gående. 
Du skriver mye: Det er fint!, Ok!, Ja!. 
Altså, hvordan skal man holde en samtale gående med deg? Det er ingen spørsmål, ingenting. 
Det er ikke rart at du ikke kommer noen vei med datingen. Det er helt umulig å bli kjent med deg. 
 

Og ja, jeg har matchet med deg på Tinder. 

Anonymkode: b5f93...50d

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei @danbanan
 

jeg skal gi deg et tips: det er veldig slitsomt å holde en monolog gående. 
Du skriver mye: Det er fint!, Ok!, Ja!. 
Altså, hvordan skal man holde en samtale gående med deg? Det er ingen spørsmål, ingenting. 
Det er ikke rart at du ikke kommer noen vei med datingen. Det er helt umulig å bli kjent med deg. 
 

Og ja, jeg har matchet med deg på Tinder. 

Anonymkode: b5f93...50d

Har dere chattet på tinder? 

Anonymkode: 69771...7c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har dere chattet på tinder? 

Anonymkode: 69771...7c9

Ja. 

Anonymkode: b5f93...50d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...