Gå til innhold

Hvordan ser dere single ut, post gjerne bilde av deg selv!?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 timer siden, danbanan skrev:

Hvilke gode tips har jeg fått som jeg ikke har tatt til meg? Jeg er ikke krass  mot noen her inne, bare direkte innimellom. Feks hvis noen kritiserer meg for noe som jeg vet ikke stemmer med  min virkelighets oppfatning, så må jeg svare tilbake og si at det ikke stemmer. Jeg har selvinnsikt, fult klar over mine gode og dårlige sider. Litt usikker på om det gjelder alle andre her inne da.(nå får jeg vell kritikk for at jeg sa det også nå da)😅

feks tips som "du er for tynn" derfor får du ikke damer på tinder. Eller " du matcher bare med damer over ditt nivå". Dette stemmer Ikke. Jeg ikke er tynn eller "pingle"(90kg) og matcher med mange damer som er på mitt nivå(og lavere også faktisk). Og hvis dette stemmer, så er det i hvert fall tydelig bevis på ta mange damer faktisk er ekstremt kresne på tinder. Men jeg får mye match, problemet er at det er vanskelig å holde samtalene gående. Jeg er hyggelig mot alle som er hyggelig mot meg, både her inne og på tinder ;)

Men jeg kunne egentlig ikke brydd meg mindre om folk kritiserer meg her, for jeg tar ikke slikt så høytidelig. Både på godt og ondt. 

 

Men du er ikke en det er lett å holde en samtale med heller uten at du blir sint. Man leser det lett gjennom det du skriver og selvfølgelig skyr jo jenter agressive menn. Det er bare sunn fornuft.

Du kan ikke ha så stor selvinnsikt når du konsekvent mener at det andre sier ikke stemmer fordi det ikke er DIN virkelighetsoppfatning..kanskje du burde se hvordan andre oppfatter deg så ser du at det ikke samsvarer med hvordan du oppfatter deg selv. Kritikk er tøft å ta men hvis du klarer å ta den uten å bli passiv aggressiv så løser ting seg.

Når du skriver i flere tråder at norske kvinner er kravstore osv så viser du at du ikke har et bra kvinnesyn og ikke er en hyggelig fyr. Du får mange matcher så kravstore er de da ihvertfall ikke men sikkert ikke så lett å holde en samtale med deg som en annen i tråden skriver (som har matchet med deg)....

Ta det til deg, vurder deg selv og se litt på hva du kan forandre fremfor å sette armene i kors og nesa i sky og si at DET ER IKKE MEG, DERE ER DUMME!!!!

Anonymkode: 2c650...836

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Jeg tør jo ikke skrive så ærlig jeg vil lengre, noen tror jo med en gang jeg flørter😊

Pingle 😆

Anonymkode: c5192...a3f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Pingle 😆

Pingler du liksom... @SpringYard jeg synes du er tøff, moden og voksen som viser bildet av deg, uten tvil ser jeg ei velstelt vakker dame som kler seg pent.

Jeg er egentlig dårlig på i gi komplimenter til ei som er uoppnåelig for min alder, men jeg er ikke redd for din fremtid 💛

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.1.2020 den 9.25, AnonymBruker skrev:

Hei @danbanan
 

jeg skal gi deg et tips: det er veldig slitsomt å holde en monolog gående. 
Du skriver mye: Det er fint!, Ok!, Ja!. 
Altså, hvordan skal man holde en samtale gående med deg? Det er ingen spørsmål, ingenting. 
Det er ikke rart at du ikke kommer noen vei med datingen. Det er helt umulig å bli kjent med deg. 
 

Og ja, jeg har matchet med deg på Tinder. 

Anonymkode: b5f93...50d

 

6 timer siden, danbanan skrev:

Men jeg får mye match, problemet er at det er vanskelig å holde samtalene gående. Jeg er hyggelig mot alle som er hyggelig mot meg, både her inne og på tinder ;)

Hvis du leser innlegget jeg siterte over her så har du jo fått tilbakemelding på at det er vanskelig å holde en samtale gående med deg. 
Det er veldig vanskelig å holde en samtale gående dersom man ikke får noen respons annet enn, "ja, jaha, ok, nei, vet ikke, hva med deg da?" hele tiden. 
Her er det jo et konkret tips til deg, som det virker som du har oversett.

Veldig mange sliter med å holde samtaler gående, og det er fryktelig slitsomt. 

Anonymkode: 40ea7...02f

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Hvis du leser innlegget jeg siterte over her så har du jo fått tilbakemelding på at det er vanskelig å holde en samtale gående med deg. 
Det er veldig vanskelig å holde en samtale gående dersom man ikke får noen respons annet enn, "ja, jaha, ok, nei, vet ikke, hva med deg da?" hele tiden. 
Her er det jo et konkret tips til deg, som det virker som du har oversett.

Veldig mange sliter med å holde samtaler gående, og det er fryktelig slitsomt. 

Anonymkode: 40ea7...02f

Han tar det ikke til seg uansett.

Anonymkode: 00160...1e1

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
På 29.10.2019 den 23.02, Fornuftig-mann skrev:

I tillegg er det ikke så motiverende når åpenbart kjekke menn som @danbanan sliter med å få seg kjæreste. Da er det bekmørkt for mange av oss andre.

Vel, jeg går aldri etter utseendet hos menn, kun personlighet. Har også hatt et par dårlige erfaringer med såkalt åpenbart kjekke menn, de ble ganske kjedelige etter to uker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

2C889402-9523-42BE-88C4-3043510DBC38.jpeg

Anonymkode: b00c3...22b

Ei venninne fra en frisør salong ordnet denne frisyren på meg. Alle sjalu kvinner slutt å skriv

Anonymkode: b00c3...22b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er internett og folk i alle aldre her. Man må ta høyde for at ikke alle har normal folkeskikk og ha litt tykk hud om man frivillig legger ut et bilde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

@Cinnamondiva Du har et lurt smil, og er helt klart en søt dame :) :blomst:Jeg har også lagt ut bilde av meg selv i tråden her noen sider tilbake, og før jeg gjorde det, så tenkte jeg på om jeg tålte tilbakemeldinger, for til en viss grad må vi forvente det når vi frivillig søker oppmerksomhet rundt vårt eget utseende (for å sette det på spissen) ved å delta her i tråden. Det passer ikke for alle, å legge ut bilder her.  

Anonymkode: f0983...08a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, brukerangrep, latterliggjøring og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Endret av Elaine Marley
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...