Gå til innhold

Hvordan ser dere single ut, post gjerne bilde av deg selv!?


danbanan

Anbefalte innlegg

9 hours ago, AnonymBruker said:

Det er mange rare folk på KG. Alle hvite menn er populære i Asia, da de blir sett på som eksotiske, mystiske og velbemidlet. Skjønner ikke hvorfor de er så opphengt i at du blir populær i Asia, da du ser ut som en helt vanlig nordmann som også er ettertraktet her i Norge. Du virker også god og snill ut fra hva jeg har sett deg skrive rundtomkring. Masse lykke til med kjærligheten. 

Anonymkode: 96279...4cb

Det er litt digresjon, men jeg var totalt uinteressant for de lokale da jeg bodde i Asia, og det så ikke ut som de andre nordmennene ble nedrent heller akkurat. Derimot har jeg alltid blitt kontaktet av en hel masse latinamerikanere på datingsider, uten å helt fatte hvorfor.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er mange rare folk på KG. Alle hvite menn er populære i Asia, da de blir sett på som eksotiske, mystiske og velbemidlet. Skjønner ikke hvorfor de er så opphengt i at du blir populær i Asia, da du ser ut som en helt vanlig nordmann som også er ettertraktet her i Norge. Du virker også god og snill ut fra hva jeg har sett deg skrive rundtomkring. Masse lykke til med kjærligheten. 

Anonymkode: 96279...4cb

Folk skriver for å provosere. Men hva er så galt med det ? Tror du ikke at det er forelskelse eller ekte kjærlighet involvert når det er partnere fra Asia ? Jeg har både en onkel og fetter som er gifte med damer fra Østen. Og de har verken penger eller rikdom å tilby sine damer. Likevel så er de blitt gifte og har fått familie.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Okapi skrev:

Det er litt digresjon, men jeg var totalt uinteressant for de lokale da jeg bodde i Asia, og det så ikke ut som de andre nordmennene ble nedrent heller akkurat. Derimot har jeg alltid blitt kontaktet av en hel masse latinamerikanere på datingsider, uten å helt fatte hvorfor.

Det er vel noe i at motsetninger tiltrekker hverandre. Får en del oppmerksomhet i Iberia (som jeg ferierer en del i) men mye av dette skyldes nok at de selv er mørkere i huden enn vi er her i Skandinavia, de har mørkt hår osv. 

Anonymkode: b2a0b...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, krenkende innlegg, latterliggjøring, avsporinger og svar til dette. Elaine Marley, mod.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.1.2020 den 22.06, Cinnamondiva skrev:

4255059B-982B-4DB3-A8A9-539E372C6563.jpeg

Synes du ser veldig fin og søt ut jeg☺️ Men, og det her er bare hyggelig ment, sminken din er litt feil for hudtonen din. Et litt lysere og mindre gult mineralpudder som matcher hudtonen din, blush i kinnene og litt enklere øyesminke (ble litt mye), så er du en knockout😘

Anonymkode: 5f0e0...351

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, wintergirl skrev:

Jeg har ikke lagt ut noe her. Dessuten så er jeg ikke singel😊

har du noe annet sted som jeg kan få se deg. 

Anonymkode: 1618e...927

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

har du noe annet sted som jeg kan få se deg. 

Anonymkode: 1618e...927

Jeg har ingen bilder av ansiktet mitt i noen tråder 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.4.2020 den 17.56, AnonymBruker skrev:

god helg :) 

 

784_926303944.jpg

Anonymkode: ff9a0...2fe

B E A Utiful GIFs | Tenor

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk at man ikke er singel, jeg vil også ha komplimenter😂😂 kjæresten har gitt meg mange i dag da, men jeg er så vant med det...

Anonymkode: 96279...4cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Typisk at man ikke er singel, jeg vil også ha komplimenter😂😂 kjæresten har gitt meg mange i dag da, men jeg er så vant med det...

Anonymkode: 96279...4cb

Der finnes en annen tråd du kan poste bilde av kroppen din. Komplimentene der er av varierende grad. 😊

Anonymkode: 6a697...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der finnes en annen tråd du kan poste bilde av kroppen din. Komplimentene der er av varierende grad. 😊

Anonymkode: 6a697...5d3

Nææ, det er kjedelig.

Anonymkode: 96279...4cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes du ser veldig fin og søt ut jeg☺️ Men, og det her er bare hyggelig ment, sminken din er litt feil for hudtonen din. Et litt lysere og mindre gult mineralpudder som matcher hudtonen din, blush i kinnene og litt enklere øyesminke (ble litt mye), så er du en knockout😘

Anonymkode: 5f0e0...351

Det ser ut som hun er klar over at det er "too mutch" og slurvete selv, det er nok meningen at hun skal ha den looken. Du ser jo på håret hennes at det er klippet ujevnt og skeivt og sminken er likedan, så det er nok en personlig stil. 

Anonymkode: 2d056...cba

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.4.2020 den 18.12, AnonymBruker skrev:

Tror nok det er extensions ja 😉

Anonymkode: d7d31...147

Ja, mitt og 🙄😂 ikke alle med langt og noenlunde tykt eller bra tykt og fyldig hår har extensions vet du? 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, Nuka skrev:

Ja, mitt og 🙄😂 ikke alle med langt og noenlunde tykt eller bra tykt og fyldig hår har extensions vet du? 😉

Man ser det pga hakket i håret. 

Anonymkode: 2d056...cba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører ikke denne tråden til under sosialt prat? Sammen med de andre gamle trådene av selvdigging?

Anonymkode: 4a722...ec0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Man ser det pga hakket i håret. 

Anonymkode: 2d056...cba

For alle med noen som helst form for gradering på hårklippen sin har extention. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Hører ikke denne tråden til under sosialt prat? Sammen med de andre gamle trådene av selvdigging?

Anonymkode: 4a722...ec0

Jeg tenker mer i retning "UFO og alternativt" eller hva det heter. Evt. "ris og ros" 

Anonymkode: cdbc8...922

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Man ser det pga hakket i håret. 

Anonymkode: 2d056...cba

Ofte vises det på sånt, men det er ikke alltid det er entydig med at det er extensions :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, padawan skrev:

For alle med noen som helst form for gradering på hårklippen sin har extention. 

Det er jo ikke gradering. 

Anonymkode: 2d056...cba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nuka skrev:

Ofte vises det på sånt, men det er ikke alltid det er entydig med at det er extensions :)

Nei, men her var det ganske markant da. 

Anonymkode: 2d056...cba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...