Gå til innhold

Hvordan ser dere single ut, post gjerne bilde av deg selv!?


danbanan

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja. 

Anonymkode: b5f93...50d

Da er det jo fint for han å se på tipsene fra deg. «Feil» som sikkert går igjen med de andre han chatter med. Så kanskje han ser at han gjør litt feil han og, ikke bare skylde på kvinnene. 

Anonymkode: 69771...7c9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kunne du ikke gitt den tilbakemeldingen på PM eller noe. Synes det blir i overkant mye "kritikk" her i tråden om danbanan. Greit nok at han selv har utlevert seg selv med bilder og svarer tilbake her, men er måte på.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frankie Teardrop skrev:

Kunne du ikke gitt den tilbakemeldingen på PM eller noe. Synes det blir i overkant mye "kritikk" her i tråden om danbanan. Greit nok at han selv har utlevert seg selv med bilder og svarer tilbake her, men er måte på.

Han har jo vært ganske krass mot kvinner og legger skylden på dem. Ikke bare i denne tråden, men generelt. Så tenker at det er helt greit å gi tilsvar på det. 

Anonymkode: 69771...7c9

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Frankie Teardrop skrev:

Kunne du ikke gitt den tilbakemeldingen på PM eller noe. Synes det blir i overkant mye "kritikk" her i tråden om danbanan. Greit nok at han selv har utlevert seg selv med bilder og svarer tilbake her, men er måte på.

Det er rett og slett fordi det ikke går an å sende en anonym melding her inne. Jeg vil ikke bli gjenkjent på dette forumet, så jeg holder brukernavnet mitt borte fra det som kan kobles direkte til meg. Man vet aldri hva slags mennesker som henger hverken her eller der. 

Anonymkode: b5f93...50d

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser poenget. Jeg kjenner ikke brukerhistorikken til Dan her inne. Synes uansett at man burde tenke over hva som skrives om andre og hvordan dette oppleves for personen. Uavhengig av hva de har sagt tidligere. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo egentlig et greit tips da. Enkelte er dårlige på skravling over nett, og da er det best om de har selvinnsikt nok til å se det, være åpen om det, og heller foreslå en kaffe eller en øl så fort som mulig.

Har en kamerat som er sånn. Hyggelig fyr, kjekk, smart og pålitelig, men når vi snakker på fjesbok virker han mutt og grinete, selv om jeg vet at han ikke er det. Han har mumlet noe om å mislykkes på Tinder, og jeg tipper det er litt det, og litt at han bruker håpløse bilder. :P

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.1.2020 den 12.03, Frankie Teardrop skrev:

Kunne du ikke gitt den tilbakemeldingen på PM eller noe. Synes det blir i overkant mye "kritikk" her i tråden om danbanan. Greit nok at han selv har utlevert seg selv med bilder og svarer tilbake her, men er måte på.

Han må jo tåle tilsvar? Han kan være ganske krass mot folk men tåler ikke det samme tilbake.

Man gir gode tips til han, men når man mangler selvinnsikt så går man bare inn i forsvarsposisjon og sier "Jeg er ikke sånn/kjenner meg ikke igjen i dette" istedenfor å ta kritikken og se på om det faktisk ligger noe der.

 

Anonymkode: 2c650...836

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.1.2020 den 21.08, Sweet Ingrid skrev:

Kjører samme stil som Hr. Aktiv jeg da, med bare et utsnitt. Vil ikke bli gjenkjent. 

B60ABED8-A1D4-4DBC-AABC-A605ECB497AA.jpeg

For en deilig kropp, passe store pupper og fin figur. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.11.2019 den 14.45, Bente1234 skrev:

Får vel avsløre meg da🙈

2B4050BD-772F-402D-8FFF-D9447BF77AE4.thumb.jpeg.5ed12975e5e3a4421f462bc5bbb840e3.jpeg

Søt ☺️

Anonymkode: 4a990...8c9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo bare vakker da @Cinnamondiva Nå passer innleggene dine som jeg har lest: hjertevarm og god, ingenting er ondt ment og du er også et godt medmenneske😉

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Bamseklemmer skrev:

Du er jo bare vakker da @Cinnamondiva Nå passer innleggene dine som jeg har lest: hjertevarm og god, ingenting er ondt ment og du er også et godt medmenneske😉

 

🙄

Anonymkode: 5e9c1...92b

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.1.2020 den 21.03, AnonymBruker skrev:

Han må jo tåle tilsvar? Han kan være ganske krass mot folk men tåler ikke det samme tilbake.

Man gir gode tips til han, men når man mangler selvinnsikt så går man bare inn i forsvarsposisjon og sier "Jeg er ikke sånn/kjenner meg ikke igjen i dette" istedenfor å ta kritikken og se på om det faktisk ligger noe der.

 

Anonymkode: 2c650...836

Hvilke gode tips har jeg fått som jeg ikke har tatt til meg? Jeg er ikke krass  mot noen her inne, bare direkte innimellom. Feks hvis noen kritiserer meg for noe som jeg vet ikke stemmer med  min virkelighets oppfatning, så må jeg svare tilbake og si at det ikke stemmer. Jeg har selvinnsikt, fult klar over mine gode og dårlige sider. Litt usikker på om det gjelder alle andre her inne da.(nå får jeg vell kritikk for at jeg sa det også nå da)😅

feks tips som "du er for tynn" derfor får du ikke damer på tinder. Eller " du matcher bare med damer over ditt nivå". Dette stemmer Ikke. Jeg ikke er tynn eller "pingle"(90kg) og matcher med mange damer som er på mitt nivå(og lavere også faktisk). Og hvis dette stemmer, så er det i hvert fall tydelig bevis på ta mange damer faktisk er ekstremt kresne på tinder. Men jeg får mye match, problemet er at det er vanskelig å holde samtalene gående. Jeg er hyggelig mot alle som er hyggelig mot meg, både her inne og på tinder ;)

Men jeg kunne egentlig ikke brydd meg mindre om folk kritiserer meg her, for jeg tar ikke slikt så høytidelig. Både på godt og ondt. 

 

Endret av danbanan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, danbanan skrev:

Hvilke gode tips har jeg fått som jeg ikke har tatt til meg? Jeg er ikke krass  mot noen her inne, bare direkte innimellom. Feks hvis noen kritiserer meg for noe som jeg vet ikke stemmer med  min virkelighets oppfatning, så må jeg svare tilbake og si at det ikke stemmer. Jeg har selvinnsikt, fult klar over mine gode og dårlige sider. Litt usikker på om det gjelder alle andre her inne da.(nå får jeg vell kritikk for at jeg sa det også nå da)😅

feks tips som "du er for tynn" derfor får du ikke damer på tinder. Eller " du matcher bare med damer over ditt nivå". Dette stemmer Ikke. Jeg ikke er tynn eller "pingle"(90kg) og matcher med mange damer som er på mitt nivå(og lavere også faktisk). Og hvis dette stemmer, så er det i hvert fall tydelig bevis på ta mange damer faktisk er ekstremt kresne på tinder. Men jeg får mye match, problemet er at det er vanskelig å holde samtalene gående. Jeg er hyggelig mot alle som er hyggelig mot meg, både her inne og på tinder ;)

Men jeg kunne egentlig ikke brydd meg mindre om folk kritiserer meg her, for jeg tar ikke slikt så høytidelig. Både på godt og ondt. 

 

Du har konsekvent avvist hvert eneste tips/forslag. Din respons er uten unntak å gå rett i forsvar. 

Ja, men da kan vi konkludere med at det er noe galt med absolutt alle de damene du matcher med på Tinder, og ikke med deg. Det er som kjent oftest alle andre det er noe feil med, sjelden en selv :ironi:

Du fremstår som en person det hadde vært utrolig vanskelig å være i en relasjon med,på grunn av personligheten din. 

Anonymkode: 00160...1e1

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

38 minutter siden, AnonymBruker said:

Du har konsekvent avvist hvert eneste tips/forslag. Din respons er uten unntak å gå rett i forsvar. 

Ja, men da kan vi konkludere med at det er noe galt med absolutt alle de damene du matcher med på Tinder, og ikke med deg. Det er som kjent oftest alle andre det er noe feil med, sjelden en selv :ironi:

Du fremstår som en person det hadde vært utrolig vanskelig å være i en relasjon med,på grunn av personligheten din. 

Anonymkode: 00160...1e1

Det må jo være lov å avvise forslag man ikke synes det gode, selv om det er alle sammen. Mange av dem er jo også motstridende, når han blir fortalt at både er for stor og for liten, for kjekk og ikke kjekk nok. Greit, han har stilt seg litt lagelig til, men føler noe av kritikken også er litt urimelig (samt litt avsporing, sånn trådtema tatt i betraktning).

Han har jo heller ikke sagt at det er noe galt med alle damene han matcher med, annet enn at det ikke har blitt noe mer med dem. Må jo være lov å vise litt frustrasjon over at folk ikke svarer når man kontakter dem, uten at det skal lese som en anklage om noe annet enn akkurat det. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Okapi skrev:

Det må jo være lov å avvise forslag man ikke synes det gode, selv om det er alle sammen. Mange av dem er jo også motstridende, når han blir fortalt at både er for stor og for liten, for kjekk og ikke kjekk nok. Greit, han har stilt seg litt lagelig til, men føler noe av kritikken også er litt urimelig (samt litt avsporing, sånn trådtema tatt i betraktning).

Han har jo heller ikke sagt at det er noe galt med alle damene han matcher med, annet enn at det ikke har blitt noe mer med dem. Må jo være lov å vise litt frustrasjon over at folk ikke svarer når man kontakter dem, uten at det skal lese som en anklage om noe annet enn akkurat det. 

De fleste tipsene både på utseende og ikle minst hvordan han fremstår har vært relativt enstemmige. 

Ikke? Han har jo klagd over at alle damene han matcher med er kjipe/bidrar ikke i samtalen og så koker det hele bort. 

Ja folk er forskjellige, hvis jeg kjenner frustrasjon overfor alle menn eller alle damer, så er det naturlig å gå littegrann i seg selv.

Anonymkode: 00160...1e1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, SpringYard skrev:

Jeg får ta en som noen andre her da :) 

Jeg tør jo ikke skrive så ærlig jeg vil lengre, noen tror jo med en gang jeg flørter😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...