Gå til innhold

Hvordan ser dere single ut, post gjerne bilde av deg selv!?


danbanan

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du noen gode råd til oss kvinner som er så attraktiv og i tillegg smarte, at ingen menn tør å nærme seg, fordi de tror vi er helt uoppnåelige?!😔

Når sånne som oss bare ønsker en helt alminnelig, trofast og snill mann, og ikke playeren som er en 10er?!

 

 

Anonymkode: 9d0cc...ad7

Ja for deg er det veldig enkelt. Du går bort til han nr. 7 eller 8 og snakker med ham. Finner du noe interesse fra en kansje overluplet stakkars fyr som ikke tror sine egne øyne og gnir dem så spør ham ut da vel. Tipper du får positivt svar. 

Han er nesten garantert ingen player heller. Jeg er ihvertfall ikke det og jeg vet det er flere i denne båten.

P.s. snakk til ham på en slik måte at han ikke vil tro at dette er en kødd da. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Hr. Aktiv said:

Ja for deg er det veldig enkelt. Du går bort til han nr. 7 eller 8 og snakker med ham. Finner du noe interesse fra en kansje overluplet stakkars fyr som ikke tror sine egne øyne og gnir dem så spør ham ut da vel. Tipper du får positivt svar. 

Han er nesten garantert ingen player heller. Jeg er ihvertfall ikke det og jeg vet det er flere i denne båten.

P.s. snakk til ham på en slik måte at han ikke vil tro at dette er en kødd da. ;)

Takk for svar! Skal prøves ut..

Anonymkode: 9d0cc...ad7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.1.2020 den 18.53, danbanan skrev:

Hyggelig å se at bildene jeg la ut her har fått så mye likes. Bruker også noen av dem på tinder nå, men fortsatt ganske lav suksess rate. Så så selv kritisk som jeg er, så tviler jeg på at jeg er "kjekk nok" for å konkurrere med de kjekkeste karene på tinder, som drar alle damene🤣

«Suksess rate» ??? Så du får ikke pene nok kvinner eller nok ligg? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor MÅ folk på liv og død kommentere at noen ikke er kjekke da? Har man ikke noe hyggelig å si synes jeg man skal holde kjeft. For hver negative kommentar man får må man få ti positive for å glemme dritten. Slutt med det tullet der a.

Anonymkode: 5db85...f02

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.1.2020 den 20.28, danbanan skrev:

hmm...forstår ikke hvorfor dere kvinner(og sikkert menn) skal være så fordomsfulle hele tiden? Hva er greia med det?

Syntes ikke jeg ser ut som en typisk player i det hele tatt og jeg er det heller ikke.Ikke det at jeg hadde hatt muligheten heller,for har som sagt, relativt lav suksess rate på tinder.

Mitt inntrykk er at veldig mange kvinner der inne har mye å velge mellom og det blir derfor meget hard konkurranse, også for mange menn som ser bra ut. Det skal med andre ord veldig lite til for at man blir valgt bort! Ting blir veldig halvhjertet og man får lite tilbake.

Synd ikke vi matchet 😉:p

Anonymkode: 494f9...b1e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Har du noen gode råd til oss kvinner som er så attraktiv og i tillegg smarte, at ingen menn tør å nærme seg, fordi de tror vi er helt uoppnåelige?!😔

Når sånne som oss bare ønsker en helt alminnelig, trofast og snill mann, og ikke playeren som er en 10er?!

 

 

Anonymkode: 9d0cc...ad7

Damnit. Alltid denne trofastheten! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

En sannhet med modifikasjon. 

Det er riktig at vi går etter dem som er "penest". Det er det dere også gjør. Alle gjør det også i dyreverden. Alltid den største, sterkeste og smarteste som vinner. Men vi mennesker vi er såpass smarte at vi tenker oss om og i et langt forhold så forandrer ting seg også utseende og dermed så teller ikke utseende like mye lenger som personligheten din. 

Hvor ofte har jeg ikke opplevd at denne skjønnheten på byen bare var et glandsbilde? Det gikk jo nesten ikke å prate med henne mens den litt forsiktige vennina med sine 4kg for mye stod der å ikke turte å prate var den dronninga i forhold?

Jo da jeg har opplevd det også og det er nettopp de jeg går etter. Desverre har jeg bommet stygt de gangene jeg har prøvd. 

For å bli lagt merke til må dere gjøre noen grep for å bli lagt merke til. Kle dere sprekt, men ikke vulgært. Frisyre og ikke minst vær nøye med det dere har i fjeset. Altså det går så masse damer rundt med så mye sminke at det ser nesten ut som en parodi. Sikkert kjempefine damer, men de har oversminket seg med påmalte overdrevne ting. Det ser bare helt teit ut. Vær naturlig.

Husk, ihvertfall jeg ser etter deg. Det gjør mange andre menn også ikke bare på byen, men ellers. På butikken, på jobb, på fritidsaktiviteter. ;)

4 kg for mye og du tror du skraper bunn i bøtta? Haha, damer med 4 kg for mye kan være dritdeilige de også, så bare fordi midjen hennes er litt større enn venninna sitt, så går du fortsatt etter et dritlekker dame! Top 10%. Klart du har mye konkurranse da!

Prøv deg heller på venninna med 20kg for mye og som burde fått regulering i tenårene. Da kanskje du har sjans.

Anonymkode: 58b20...d92

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

4 kg for mye og du tror du skraper bunn i bøtta? Haha, damer med 4 kg for mye kan være dritdeilige de også, så bare fordi midjen hennes er litt større enn venninna sitt, så går du fortsatt etter et dritlekker dame! Top 10%. Klart du har mye konkurranse da!

Prøv deg heller på venninna med 20kg for mye og som burde fått regulering i tenårene. Da kanskje du har sjans.

Anonymkode: 58b20...d92

Bommet stygt mener jeg at de har ikke vært bra for meg. De har hatt en ille oppførsel som utro og kyniske egoister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malika
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har du noen gode råd til oss kvinner som er så attraktiv og i tillegg smarte, at ingen menn tør å nærme seg, fordi de tror vi er helt uoppnåelige?!😔

Når sånne som oss bare ønsker en helt alminnelig, trofast og snill mann, og ikke playeren som er en 10er?!

 

 

Anonymkode: 9d0cc...ad7

Men herregud det kan da ikke være så vanskelig. Kle deg normalt. Sminke deg som du vil. Vær åpen og prat med de du er interresert i. Slik fant iallefall jeg min trygge havn. Og smarte havn. For jeg behøver intellektuell stimuli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

4 kg for mye og du tror du skraper bunn i bøtta? Haha, damer med 4 kg for mye kan være dritdeilige de også, så bare fordi midjen hennes er litt større enn venninna sitt, så går du fortsatt etter et dritlekker dame! Top 10%. Klart du har mye konkurranse da!

Prøv deg heller på venninna med 20kg for mye og som burde fått regulering i tenårene. Da kanskje du har sjans.

Anonymkode: 58b20...d92

Haha. Ja, hva i all verden er 4 kg liksom? Nada niks, og ingenting som vises med mindre man jakter damer som er sykelig undervektig. 4 kg gjør ikke at en 10'er-dame blir 9'er eller 8'er!

Anonymkode: 6a697...5d3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du noen gode råd til oss kvinner som er så attraktiv og i tillegg smarte, at ingen menn tør å nærme seg, fordi de tror vi er helt uoppnåelige?!😔

Når sånne som oss bare ønsker en helt alminnelig, trofast og snill mann, og ikke playeren som er en 10er?!

 

 

Anonymkode: 9d0cc...ad7

Mitt tips: Gjør deg selv tilgjengelig, og vis at disse har sjanse. Se dem, og la dem se deg. 

Kvinner som er så attraktive at dem ikke får napp, har gjerne også gjort seg selv utilgjengelig ved å ikke være mottakelig for "bermen", ettersom dem vet at dem er så attraktive. 

Anonymkode: 6a697...5d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.1.2020 den 7.50, AnonymBruker skrev:

Om de mennene som har postet bilde av seg i tråden er så kjekke som dere påstår, hvorfor er de fremdeles single? 
(Utseende har virkelig ikke alt å si.)

 

Anonymkode: c8524...0f4

Litt tiss? Eller usmakelig personlighet?Eller rett å slett bare kjedelig kanskje?

Anonymkode: 4ea74...879

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
På 6.1.2020 den 12.39, AnonymBruker skrev:

Enig der. Da jeg så hvordan han har svart folk i denne og tidligere tråder så skjønner jeg jo at jentene stikker. Han virker ikke spesielt hyggelig og da hjelper det ikke at man er kjekk. Men det at han skal gå opp/ned i vekt osv støtter jeg ikke.

Anonymkode: 2c650...836

Synes du at den persondebatten du med andre har deltatt i her over mange sider, i en tråd som strengt tatt ikke handler om @danbanan er spesielt attraktivt eller tiltalende? 

Jeg synes ikke det heller virker så hyggelig jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@danbanan 

Tips til tinderprofilen din. Det lønner seg ikke med løgn i bio. Ved å åpne med at "er ny her så må se hva dette dreier seg om" så gir man uttrykk for at man nettopp har lastet ned appen. Det har ikke du. Og det hadde jeg visst uten å lese denne tråden først. HSN byttet til USN for snart et år siden. 

Annet enn det er det en grei profil med ok bilder, men teksten er intetsigende og kjedelig. Som du skriver her mangler du jo ikke matcher, men samtaler som flyter. Jeg tror, basert på det jeg har lest av innlegg fra deg her inne, at det lyser litt bitterhet igjennom når du kommuniserer på tinder også. Og at det er det som får damene til å slutte og respondere.

Anonymkode: 40ea7...02f

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Men hvorfor MÅ folk på liv og død kommentere at noen ikke er kjekke da? Har man ikke noe hyggelig å si synes jeg man skal holde kjeft. For hver negative kommentar man får må man få ti positive for å glemme dritten. Slutt med det tullet der a.

Anonymkode: 5db85...f02

Jeg synes egentlig det er greit, jeg. Fint å få litt tilbakemelding på hvor man egentlig står, både for en realitetsorientering, og for å se hva man kan fikse litt på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, O.G. skrev:

Islending????

Ja, er ikke du islending? Mener du la ut noen lydklipp eller videoer der du snakket islandsk en gang?

Anonymkode: 96dfe...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@O.G. er kjempepen 🤗 Husker de bildene du la ut før, jeg elsket å se på deg fordi jeg synes du var «it». 
 

(- en av de andre damene her inne)

Anonymkode: c8524...0f4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, er ikke du islending? Mener du la ut noen lydklipp eller videoer der du snakket islandsk en gang?

Anonymkode: 96dfe...7ac

Nei, jeg er ikke islending nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, O.G. skrev:

Nei, jeg er ikke islending nei. 

Ok, da har jeg tatt grundig feil😂. Men fortsatt hot, da😉

Anonymkode: 96dfe...7ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...