Gå til innhold

Hvordan ser dere single ut, post gjerne bilde av deg selv!?


danbanan

Anbefalte innlegg

Gjest Sweet Ingrid

Kjekk eller ikke kjekk er ikke relevant for meg på tinder, men personen må ha et eller annet ved seg som trigger nysgjerrigheten min. Enten blikket, eller noe de gjør....noe som gjør at jeg tenker at det kan bli interessant. 
Jeg har funnet han jeg vil ha på tinder - han hadde noe ved seg som tiltalte meg, og magefølelsen viste seg å være riktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mye prat og lite bilder i denne tråden. Tydeligvis en selvhjelpstråd/sjekketråd for TS.  Ikke at jeg forstår at noen vil legge ut bilde av seg selv her, heller. 

Anonymkode: 78e32...135

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mye prat og lite bilder i denne tråden. Tydeligvis en selvhjelpstråd/sjekketråd for TS.  Ikke at jeg forstår at noen vil legge ut bilde av seg selv her, heller. 

Anonymkode: 78e32...135

Hvorfor er folk så redd for å bli gjenkjent eller lignende? Bør jeg begynne å dekke meg til ute på gata også? Forstår ikke hva som er så farlig med å legge ut bilde av seg selv eller skrive noe noen kan kjenne igjen. Opplys meg gjerne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Bunuel said:

Hvorfor er folk så redd for å bli gjenkjent eller lignende? Bør jeg begynne å dekke meg til ute på gata også? Forstår ikke hva som er så farlig med å legge ut bilde av seg selv eller skrive noe noen kan kjenne igjen. Opplys meg gjerne.

Ligger det bilde av deg i denne tråden?

Anonymkode: b4f28...8a0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ligger det bilde av deg i denne tråden?

Anonymkode: b4f28...8a0

Nei. Vil skåne dere for mareritt,  men har ingen problem med å legge ut. Er for snill og omtenksom bare.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha er jeg den eneste som sveiper til høyre på kjekke men ? Vil si at jeg er en 6’er (om jeg rater meg fra 1-10). Og jeg opplever at menn som er like kjekke som TS(jeg synes han er veldig kjekk) aldri matcher med meg. Eller møter jeg en sånn kjekkas på byen så er den tynnere og blonde venninda mi den som blir sjekka opp (jeg er litt chubby med brunt hår) Det er det eneste Problemet mitt. 😂 må som regel ta til takke med den creepy kompisen Om jeg får valgt noen 😂 

Anonymkode: 4fed4...e65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bilderesultat for gorilla

Anonymkode: a050c...2d7

Liker ikke håret menn, uansett hvor mye muskler de har eller hvor aktive de er.

Anonymkode: e4cf3...eec

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

2020-01-06 (2).png

Anonymkode: 44119...555

Liker håret ditt, er det bleket og farget? 

Anonymkode: e4cf3...eec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye spesiell logikk i denne tråden.

Det er kun de kjekke mennene som lykkes på Tinder. Du må være blant de 20 % kjekkeste og de tar for seg av 100% av damene. Ok.

TS og noen andre i tråden, de er derimot for kjekke til å lykkes på Tinder. Fordi damer (nå plutselig?) sveiper vekk menn som er veldig kjekke, da de anses som Fuckboys og er ikke interessante.

?

Jeg tviler ikke på at det er en skjev fordeling på Tinder, og som vanlig er det lettere for kvinner enn menn å få match/kontakt. Jeg tviler heller ikke på at en del menn får majoriteten av damene. Men sånn er vel virkeligheten? Og den gjelder vel på alle arenaer, så er det egentlig noe vits å bruke så mye tid å energi på akkurat det? Det må generelt sett for alle være bedre å bruke tiden (hvis du absolutt vil være på Tinder) til å heve nivået på bildene sine, profilteksten sin, og sitt eget utseende og sin personlighet.

 

 

 

 

Anonymkode: 00160...1e1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han laget en tråd tror jeg en tid tilbake, om hvor slemme norske kvinner er i forhold til ''snille , varme utenlandske er''. 😅

Anonymkode: fc875...805

Ja. Det jeg tenkte meg..er altfor mange av dem. Ulv i fåreklær.

"Jeg er så snill mann jeg, vil bare ha en normal dame😊😊 sveiper kun på de peneste(som alle andre)og får ikke svar....hælvetes forbanna kravstore kvinnfolk😡 nei bedre å ta ei utenlandsk ei som trenger "nødhjelp". Jeg som er SÅ snill men samtidig så dømmende.forstår ikke hvorfor kvinner ikke vil ha meg!!!!"

Anonymkode: 2c650...836

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha er jeg den eneste som sveiper til høyre på kjekke men ? Vil si at jeg er en 6’er (om jeg rater meg fra 1-10). Og jeg opplever at menn som er like kjekke som TS(jeg synes han er veldig kjekk) aldri matcher med meg. Eller møter jeg en sånn kjekkas på byen så er den tynnere og blonde venninda mi den som blir sjekka opp (jeg er litt chubby med brunt hår) Det er det eneste Problemet mitt. 😂 må som regel ta til takke med den creepy kompisen Om jeg får valgt noen 😂 

Anonymkode: 4fed4...e65

Sånne som TS er rett og slett for kravstore. De går etter den pene vennina som alle de andre mennene går etter, og ignorerer de andre for så å klage på at ingen kvinner liker dem...

Anonymkode: 2c650...836

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mye spesiell logikk i denne tråden.

Det er kun de kjekke mennene som lykkes på Tinder. Du må være blant de 20 % kjekkeste og de tar for seg av 100% av damene. Ok.

TS og noen andre i tråden, de er derimot for kjekke til å lykkes på Tinder. Fordi damer (nå plutselig?) sveiper vekk menn som er veldig kjekke, da de anses som Fuckboys og er ikke interessante.

?

Jeg tviler ikke på at det er en skjev fordeling på Tinder, og som vanlig er det lettere for kvinner enn menn å få match/kontakt. Jeg tviler heller ikke på at en del menn får majoriteten av damene. Men sånn er vel virkeligheten? Og den gjelder vel på alle arenaer, så er det egentlig noe vits å bruke så mye tid å energi på akkurat det? Det må generelt sett for alle være bedre å bruke tiden (hvis du absolutt vil være på Tinder) til å heve nivået på bildene sine, profilteksten sin, og sitt eget utseende og sin personlighet.

 

 

 

 

Anonymkode: 00160...1e1

Nei nei.

Det er menn som ikke når opp som mener at kvinner går etter kjekkaser. Det stemmer ikke fordi de fleste av oss sveiper dem vekk fordi vi har "lært" at kjekk=drittsekk.

Disse mennene som ikke når opp er derimot for kravstore og med for liten selvinnsikt. De sveiper på et mindretall av kvinner og må konkurrere om de peneste og taper mot menn som er enda kjekkere.

Jeg tror at hvis en mann ikke lykkes på dating så er det fordi han ikke har bra personlighet(som vi vektlegger endel),sikter altfor høyt, prøver å være for kjekkas eller at han er et sosialt utskudd.

Anonymkode: 2c650...836

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sånne som TS er rett og slett for kravstore. De går etter den pene vennina som alle de andre mennene går etter, og ignorerer de andre for så å klage på at ingen kvinner liker dem...

Anonymkode: 2c650...836

Dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sånne som TS er rett og slett for kravstore. De går etter den pene vennina som alle de andre mennene går etter, og ignorerer de andre for så å klage på at ingen kvinner liker dem...

Anonymkode: 2c650...836

En sannhet med modifikasjon. 

Det er riktig at vi går etter dem som er "penest". Det er det dere også gjør. Alle gjør det også i dyreverden. Alltid den største, sterkeste og smarteste som vinner. Men vi mennesker vi er såpass smarte at vi tenker oss om og i et langt forhold så forandrer ting seg også utseende og dermed så teller ikke utseende like mye lenger som personligheten din. 

Hvor ofte har jeg ikke opplevd at denne skjønnheten på byen bare var et glandsbilde? Det gikk jo nesten ikke å prate med henne mens den litt forsiktige vennina med sine 4kg for mye stod der å ikke turte å prate var den dronninga i forhold?

Jo da jeg har opplevd det også og det er nettopp de jeg går etter. Desverre har jeg bommet stygt de gangene jeg har prøvd. 

For å bli lagt merke til må dere gjøre noen grep for å bli lagt merke til. Kle dere sprekt, men ikke vulgært. Frisyre og ikke minst vær nøye med det dere har i fjeset. Altså det går så masse damer rundt med så mye sminke at det ser nesten ut som en parodi. Sikkert kjempefine damer, men de har oversminket seg med påmalte overdrevne ting. Det ser bare helt teit ut. Vær naturlig.

Husk, ihvertfall jeg ser etter deg. Det gjør mange andre menn også ikke bare på byen, men ellers. På butikken, på jobb, på fritidsaktiviteter. ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 6.1.2020 den 13.06, AnonymBruker skrev:

Jeg synes heller ikke TS er attraktiv. Føler at det må være lov å si det, uten å være slem. Det er jo litt dumt hvis han tror at alle synes han er kjekk og ikke skjønner hvorfor han ikke får napp. Noen synes han er kjekk, og andre ikke. 

Anonymkode: 69771...7c9

Jeg er enig. Jeg synes heller ikke at Ts er særlig kjekk. Ikke stygg, men ikke kjekk. Helt normal, hverken mer eller mindre. 

Anonymkode: b5f93...50d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.1.2020 den 14.11, O.G. skrev:

Ser sånn ut.

IMAG0662.jpg

En hot islending:-)

Anonymkode: 96dfe...7ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Hr. Aktiv said:

En sannhet med modifikasjon. 

Det er riktig at vi går etter dem som er "penest". Det er det dere også gjør. Alle gjør det også i dyreverden. Alltid den største, sterkeste og smarteste som vinner. Men vi mennesker vi er såpass smarte at vi tenker oss om og i et langt forhold så forandrer ting seg også utseende og dermed så teller ikke utseende like mye lenger som personligheten din. 

Hvor ofte har jeg ikke opplevd at denne skjønnheten på byen bare var et glandsbilde? Det gikk jo nesten ikke å prate med henne mens den litt forsiktige vennina med sine 4kg for mye stod der å ikke turte å prate var den dronninga i forhold?

Jo da jeg har opplevd det også og det er nettopp de jeg går etter. Desverre har jeg bommet stygt de gangene jeg har prøvd. 

For å bli lagt merke til må dere gjøre noen grep for å bli lagt merke til. Kle dere sprekt, men ikke vulgært. Frisyre og ikke minst vær nøye med det dere har i fjeset. Altså det går så masse damer rundt med så mye sminke at det ser nesten ut som en parodi. Sikkert kjempefine damer, men de har oversminket seg med påmalte overdrevne ting. Det ser bare helt teit ut. Vær naturlig.

Husk, ihvertfall jeg ser etter deg. Det gjør mange andre menn også ikke bare på byen, men ellers. På butikken, på jobb, på fritidsaktiviteter. ;)

Har du noen gode råd til oss kvinner som er så attraktiv og i tillegg smarte, at ingen menn tør å nærme seg, fordi de tror vi er helt uoppnåelige?!😔

Når sånne som oss bare ønsker en helt alminnelig, trofast og snill mann, og ikke playeren som er en 10er?!

 

 

Anonymkode: 9d0cc...ad7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Har du noen gode råd til oss kvinner som er så attraktiv og i tillegg smarte, at ingen menn tør å nærme seg, fordi de tror vi er helt uoppnåelige?!😔

Når sånne som oss bare ønsker en helt alminnelig, trofast og snill mann, og ikke playeren som er en 10er?!

 

 

Anonymkode: 9d0cc...ad7

Og som er snille og omsorgsfulle kvinner, burde jeg absolutt tilføyd i siste innlegg..

Anonymkode: 9d0cc...ad7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...