Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
20 minutter siden, Ti.09 skrev:

Navnet til den stakkars gutten er offentliggjort på VG. Jeg fant han på FB, og det er helt forferdelig å tenke på hva han har gått gjennom...

Jeg fant faren også på Facebook. Faen kvalmt 

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Kendra1985 skrev:

Jeg fant faren også på Facebook. Faen kvalmt 

Ja, jeg også. Ble kvalm når jeg så bildet av han. Faren fortjener å råtne på en viss plass..

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, Ti.09 skrev:

Ja, jeg også. Ble kvalm når jeg så bildet av han. Faren fortjener å råtne på en viss plass..

Ja fy søren. Æsj. Og det er så ekkelt å tenke på , at man kan aldri vite. 
Er så sykt å se ett bilde, av en person, som kunne vært hvem som helst , som har gjort noe sånt

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, NoMore skrev:

Hvilkenavn er dette?

Bare søk på det ene etternavnet til gutten. Så får du opp noe han har skrevet , hvor navnet til sønnen står.  😢

Skrevet (endret)
1 time siden, liljene skrev:

I VGs artikkel sto det at gutten betrodde seg til en kamerat, som hadde fått han til å fortelle om overgrep til moren. Tenk på skyldfølelsen han må sitte igjen med, nå som gutten er død. 

Håper han får den hjelpen han trenger. Helt ærlig hadde jeg selv sittet med følelsen av skyld hvis jeg var kompisen. Nå sitter jeg utenfor og ser jo at han selvfølgelig ikke har noen skyld overhode, men jeg hadde følt det selv. Helt grusomt!!!

Og hvorfor drepe sønnen? Hva var vitsen? Sannheten ville jo komme frem uansett og nå i tillegg drap? Hva faen har du gjort som gjør at drap er bedre enn sannheten???

Endret av loveli
Skrevet
Akkurat nå, loveli skrev:

Håper han får den hjelpen han trenger. Helt ærlig hadde jeg selv sittet med følelsen av skyld hvis jeg var kompisen. Nå sitter jeg utenfor og ser jo at han selvfølgelig ikke har noen skyld overhode, men jeg hadde følt det selv. Helt grusomt!!!

Og hvorfor drepe sønnen? Hva var vitsen? Sannheten ville jo komme frem uansett og nå i tillegg drap?

Han må jo være gal. Det er vel eneste forklaringen

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Bing1
Ikke relevant
  • Liker 2
Skrevet

Faren så skremmende normal ut på Facebook. Creepy. 

• Liker 5
Skrevet
22 minutter siden, Bing1 skrev:

Ubegripelig og forferdelig hva som er gjort, en tragedie for familien. Uansett, det som skrives på vedkommendes offentlige FB er ikke så greit. Folk bør virkelig tenke seg om to ganger før man hauser av seg på SoMe. 

Og der kom kommentarene ja. Fant profilen på Flashback og da jeg sjekket så var jeg egentlig litt overrasket over at det ikke var kommet noe. Men dette var vel i forrige uke. Folk bør tenke over hva de skriver, er flere mennesker involvert her. 

• Liker 6
Skrevet
57 minutter siden, loveli said:

Og hvorfor drepe sønnen? Hva var vitsen? Sannheten ville jo komme frem uansett og nå i tillegg drap? Hva faen har du gjort som gjør at drap er bedre enn sannheten???

Vennen (venninnen?) har ingen skyld men gjorde det eneste rette. Å dvele hva du hadde følt er kanskje ikke så bra dersom vennen dumper over tråden. Det er riktig å få ofre til å si fra! Ser at denne gutten hadde mindre søsken, desto viktigere - da handler det også om å forebygge fremtidige overgrep. INGEN kunne ane at faren skulle kunne gjøre noe slikt. 

• Liker 14
Skrevet

Spiller vel ingen rolle om han er adoptivfar. Gutten var adoptert fra Colombia og faren var faren hans. Dobbelt svik. Dette er et barn som fikk nye foreldre som skulle gi han beskyttelse, kjærlighet og omsorg. Slik gikk det dessverre ikke. 

• Liker 24
Skrevet

Har ikke ord for hvor forferdelig jeg synes denne saken er og hvor lei meg jeg er på denne guttens vegne. 

• Liker 10
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Skrevet
2 timer siden, lillesnøfnugg skrev:

Var faren ikke etnisk Norsk? 

Jo

• Liker 1
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
10 minutter siden, Mounira76 skrev:

Jo

Ok.

Skrevet (endret)
4 timer siden, Summer lady skrev:

Spiller det noen rolle? 

Det er en del av situasjonen, så greit å informere om det. En forferdelig trist sak. 

Endret av Sakdebatt
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...