Gå til innhold

Far- drapsforsøk på sønn på Kapp (Toten)


Hummingbird2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det blir bare spekulering, at det ikke er mer som ligger ute er det nok en grunn til. At offeret er mindreårig f.eks. Denne saken har ingenting som sladretråd på KG å gjøre.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Marissa skrev:

Det blir bare spekulering, at det ikke er mer som ligger ute er det nok en grunn til. At offeret er mindreårig f.eks. Denne saken har ingenting som sladretråd på KG å gjøre.

Kanskje du er på feil forum; her diskuteres det «aktuelle saker og politikk». 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seksuell omgang. Som om ikke det holdt å drepe sønnen i tillegg. Ord blir for små her. Jeg gir mine tanker til sønnen i dag og håper han overlever.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet holder kortene tett til brystet for en grunn folkens. Man vet ennå ikke om gutten engang overlever dette. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Hummingbird2 skrev:

Kanskje du er på feil forum; her diskuteres det «aktuelle saker og politikk». 

Tror kanskje hun mente det fremstår i hovedinnlegget ditt at du lurer på om noen her vet noe mer. 
 

Ingen med litt vett mellom øra vil si hva de evt vet om denne saken på et diskusjonsforum før det kommer ut offentlig. 
 

Men faren har tydeligvis ikke vært den kjernekaren folk trodde han var. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nobile skrev:

Tror kanskje hun mente det fremstår i hovedinnlegget ditt at du lurer på om noen her vet noe mer. 
 

Ingen med litt vett mellom øra vil si hva de evt vet om denne saken på et diskusjonsforum før det kommer ut offentlig. 
 

Men faren har tydeligvis ikke vært den kjernekaren folk trodde han var. 

Da har du allerede sagt mer i siste setningen enn det som ligger ute på VG, Dagbladet etc. Lurte vel egentlig på om det har kommet ut mer enn det som ligger i de største nettavisene. Kanskje jeg burde vært tydeligere. Ofte kommer lokalavisene ut med mer info. Som feks 13 åringen som døde på Beitostølen. Er da virkelig ikke ute etter lokal-sladder som første her oppe antyder. Men gjerne linker til saken, den plager meg enormt. Uten at jeg egentlig skjønner hvorfor med så lite detaljer.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hummingbird2 skrev:

Da har du allerede sagt mer i siste setningen enn det som ligger ute på VG, Dagbladet etc. Lurte vel egentlig på om det har kommet ut mer enn det som ligger i de største nettavisene. Kanskje jeg burde vært tydeligere. Ofte kommer lokalavisene ut med mer info. Som feks 13 åringen som døde på Beitostølen. Er da virkelig ikke ute etter lokal-sladder som første her oppe antyder. Men gjerne linker til saken, den plager meg enormt. Uten at jeg egentlig skjønner hvorfor med så lite detaljer.

Ok, da misforstod jeg intensjonen din 👍🏻 Har kun lest de største nettavisene for å holde meg oppdatert. 
 

stygg sak. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk inn på oa.no, og der står det om seksuell omgang med 15-åringen. Fy faen, for en grusom mann!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt meg bekjent opplyser politiet lite når et offer er mindreårig, og avisene følger den linjen.

Riktig, spør du meg....men det gjør du nok ikke.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Såvidt meg bekjent opplyser politiet lite når et offer er mindreårig, og avisene følger den linjen.

Riktig, spør du meg....men det gjør du nok ikke.

Ikke sant. Måtte svare her men fremdeles få til et lite spydig stikk! 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hummingbird2 skrev:

Ikke sant. Måtte svare her men fremdeles få til et lite spydig stikk! 

Spydig stikk?   Hva mener du?   Det jeg sa var ikke spydig ment, kun en opplysning om hva jeg har hørt og lest.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Spydig stikk?   Hva mener du?   Det jeg sa var ikke spydig ment, kun en opplysning om hva jeg har hørt og lest.

Les siste setningen du skrev på nytt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

29 minutter siden, Hummingbird2 skrev:

Les siste setningen du skrev på nytt.

Vet hva jeg skrev...men det var altså ikke spydig ment.

Beklager at du oppfattet det slik.             Ferdig nå.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor denne saken er interresant for offentligheten er for meg en gåte. Og journalistene bør vite nå at politiet ikke går ut med info så tidlig. Skal de rapportere om krimsaker bør de jo gjøre det etter at dom foreligger. Det er først da man alle fakta på bordet og rapporteringen har en hensikt. Å jage slike saker nå viser bare at media ikke er interessert i opplyse, men kun stille sensasjonslysten.

Skulle gjerne høre ett eneste godt argument for å rapportere om slike saker så tidlig.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Hvem er dette? skrev:

Seksuell omgang. Som om ikke det holdt å drepe sønnen i tillegg. Ord blir for små her. Jeg gir mine tanker til sønnen i dag og håper han overlever.

Jeg tenker faktisk at i visse tilfeller er det bedre for folk å få slippe å leve videre med helt horrible traumer. ❤️❤️😭😭

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...