Gå til innhold

Jullan & Mannens Store Dag 23.07.05

Jullan

Anbefalte innlegg

heisann :) kjekke lista du hadde der! stjal :evil: den eg :ler: du har jo kom kjempelangt,snart bryllup nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: Heihei, og gratulerer med dagbok!

Du gifter deg bare en uke før meg, så morsomt å se hvor langt du har kommet. Syns det ser bra ut jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei nurseBetty! Bare å stjele :wink: Selv har jeg også stjålet fra mange :sjenert:

Er utrolig mye å holde styr på så da er det jo greit å sammenligne litt med hva andre har gjort.

Hei tommeline!Takk for velkomst! Så gøy at vi gifter oss med med bare 1 ukes mellomrom! Ikke lenge igjen nå.....Det er så spennende! Hvordan går det med din planlegging,da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan det ligger an her? :klø:

Tror det er ganske bra, men har litt å ordne de siste to måndene også... Tenker det blir litt mer når vi får svar fra alle gjester. Da begynner ting å falle på plass. :danse:

Har en lignende liste i dagboken min som jeg tror skal være oppdatert (jeg må kanskje ta en titt på den snart..).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tar jeg meg nok en tur innom dagboken din og titter litt..... Så kan jeg se hva jeg har glemt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin forloverkjole! :tommelsmil:

Enkel og elegant, og IKKE gal i prisen! :wink:

Er dessuten så svak for halterneck jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei nurseBetty! Bare å stjele :wink: Selv har jeg også stjålet fra mange :sjenert:

Er utrolig mye å holde styr på så da er det jo greit å sammenligne litt med hva andre har gjort.

takk takk :-) gratulerer m dagbok forresten! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin forloverkjole! :tommelsmil:

Enkel og elegant, og IKKE gal i prisen! :wink:  

Er dessuten så svak for halterneck jeg da...

Jeg liker også halterneck veldig godt!! Skal i bryllup i november(da som konepone :danse: he,he) og lurer på å bestille den kjolen selv. Det er jo en stund til så vi får se.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

Hei, likte forlover-kjolen kjempegodt! Min forlover har bestilt dette mønsteret (den røde i midten). Men hun skal ha den i chiffon og i fargen sjøgrønn. Tror det også blir fint! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her og lurer på hva jeg skal gi min kjære i morgen gave :klø:

Vil gi noe personlig,den gaven er mer eller mindre klar...

Han er også skikkelig Liverpool-fan så jeg tenkte kanskje en reise dit for å se en kamp.....hmmmm

tenke,tenke

Om noen har noen tips om Liverpool-turer så kom gjerne med dem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YES!!! da var de frysetørkede rosebladene kommet som vi skal bruke til pynt rundt kubbelysene! Enda en ok på listen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der med morgengaver er ikke så enkelt, men han blir garantert fornøyd med Liverpooltur hvis han er fotballinteressert. :rosasmil:

Hva for gave er det du har klar da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal lage en kjærlighetsbok til han. Mao en kjærlighetserklæring over flere sider med bilder,dikt og selvfølgelig mine egne ord om hvor høyt jeg elsker han. Vet han kommer til å sette pris på det.

Dessuten har jeg "kjøpt" en stjerne som er vår. :roll: Litt klisjè ,men veldig romantisk.... :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en kjempekoselig gave! :)

Er ikke bryllup tiden for romantiske klisjeer da? :hjerter::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Liten stund siden jeg har vært virksom,men har endelig fått bestilt prøvetime hos frisør 23.06,akkurat 1 mnd før den store dagen og levert inn kjolen til innsying....

Nå gjenstår det å bestemme hårfrisyre,da. Ikke lett,men tror jeg vil ha noe enkelt. Skal ha både slør og tiara så jeg vil ikke at håret skal være alfor voldsomt :)

Har også fått underskjørtet mitt i posten og det var helt ok. Trenger bare å dampe tyllen litt for den var veldig krøllete....

Har vært inne på de nygiftes dagbøker og tittet litt og håper vi får en like fantastisk dag! Jeg gleder meg så!!!! :hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann, det går framover med planleggingen ser jeg :hoppe:

Og det er jo bra, for nå går jo tiden så fort, snart er det juli :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Ja,da! her går det framover! I dag har jeg laget kirkeprogram og laget ferdig all pynt til kubbelysene.

Phu! For en jobb! Tok et glass vin samtidig så det hjalp litt.. :ler:

Skulle også lime på strass-stener på hælene på skoene (monogrammet),men fikk det ikke til.... Brukte superlim... Kanskje noen vet hvordan jeg kan få det til?

Hvordan går det med din planlegging,da,Tommeline?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søt morgengaveidé! :wink:

Tusen takk for tilbakemeldingen, blir litt tryggere å kjøpe ringer da - høre jo helt topp ut! Må jeg få spørre om hvilke ringer dere bestemte dere for!??

Ha en finfin torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke å linke til den siden hvor ringene er avbildet (ikke så flink på data-greier :ler: ),men de befinner seg i midten på siden "viser nr.27 til 36" på vigselringer. Bestillte de i januar allerde,da var de kr 500,- billigere....

Utvalget har også blitt mye bedre siden da. Masse fine,men det kan jeg ikke tenke på nå! Våre er gravert allerede så nå blir det de. Har også fikset på min sånn at den blir lik kjæresten sin,dvs. at den dype stripen fortsetter helt rundt.

Lykke til med deres valg av ringer!

Ha en fortsatt god dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...