Gjest Seleena Skrevet 2. juni 2005 #141 Del Skrevet 2. juni 2005 Kopr har du hytta henn nursebetty? Du e heldig! E hyttegalen eg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 2. juni 2005 Forfatter #142 Del Skrevet 2. juni 2005 Kopr har du hytta henn nursebetty? Du e heldig! E hyttegalen eg og svigers har hytta ,men ikkje så langt unna...åkra... ikkje akkurat verdens navle,men passe vekke om me vil ha ein natt aleina elske hytta når me blir rike ska me ha oss ei på hovden men først bryllup,leilighet,så får me sjå om 20 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 2. juni 2005 #143 Del Skrevet 2. juni 2005 Blir ofta sånn.. Største drøm som unge e å bli voksen og rik. Men en skjønne fort realiteten i da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 2. juni 2005 Forfatter #144 Del Skrevet 2. juni 2005 Blir ofta sånn.. Største drøm som unge e å bli voksen og rik. Men en skjønne fort realiteten i da jepp leve i drømmen ennå eg trur fjortis faktoren spire og gror ennå eg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 2. juni 2005 #145 Del Skrevet 2. juni 2005 ÅÅÅÅ hytte er gøy.. Elsker å vær på hytta! Håper dere får fint vær da Jeg skal sitter varnevakt for elste broren sine unger i morgen.. På lørdag skal jeg ut på jente fest Det gleder jeg meg veldig til På sønddag skal jeg slappe av.. Jepp det bli helgen min.. Er jo allerede torsdag i dag.. hadde glemt det jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. juni 2005 #146 Del Skrevet 3. juni 2005 Fjortis-faktor kan vere bra det... Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 3. juni 2005 #147 Del Skrevet 3. juni 2005 Skal si det går unna i dagboken her Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. juni 2005 #148 Del Skrevet 3. juni 2005 Du søta? Har du tenkt noko meir på bordpynt og denslags du? Berre lurte på at dersom vi skulle hatt noko av det samme (skåler til blomar, karaflar, glass, el.), så kunne vi kanskje gjort det på samme måte som med dukane? Spleise....? Eller? er berre eit forslag altså.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 3. juni 2005 Forfatter #149 Del Skrevet 3. juni 2005 ÅÅÅÅ hytte er gøy.. Elsker å vær på hytta! Håper dere får fint vær da Jeg skal sitter varnevakt for elste broren sine unger i morgen.. På lørdag skal jeg ut på jente fest Det gleder jeg meg veldig til På sønddag skal jeg slappe av.. Jepp det bli helgen min.. Er jo allerede torsdag i dag.. hadde glemt det jeg åååå,for ein deilig helg like du passa unga? jentefest e dei beste,m rette jenter da håpe du får ein kjempefine helg,og kose deg masse på fest,solisol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 3. juni 2005 Forfatter #150 Del Skrevet 3. juni 2005 Du søta? Har du tenkt noko meir på bordpynt og denslags du? Berre lurte på at dersom vi skulle hatt noko av det samme (skåler til blomar, karaflar, glass, el.), så kunne vi kanskje gjort det på samme måte som med dukane? Spleise....? Eller? er berre eit forslag altså.... e veldig inne på tanken å ha små telysestaker,somm "alle" andre her inne....og littstørre skåla m bloma i...gjere da enkelt og billig spleise ka me godt gjer,blir gjerne litt vel masse skåla å sitta igjen m ittepå og du snuppa? ikkje ver redd for å spørr,eg ekje så vanskelig (trur eg... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. juni 2005 #151 Del Skrevet 3. juni 2005 Skåler med blomar i har vi tenkt å ha også! (trur eg då... hehe). Men vi skal ikkje ha telysestakar, for kjærasten min skal lage zink-fat på jobb (han arbeider på Norzink), og på dei fata skal vi ha kubbelys... Du kan få låne dei fata viss du vil då, forresten! Berre skrik ut!! Har du vore å kikka på lokale enno? Må du supplere med noko servise? Eg trur vi kjem til å kjøpe champagneglass til velkomst-drikken og brudeskålen, og så har vi planar om å kjøpe karaflar til vinen. Men er som du seier mykje å sitte att med etter bryllupet då.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 3. juni 2005 Forfatter #152 Del Skrevet 3. juni 2005 Skåler med blomar i har vi tenkt å ha også! (trur eg då... hehe). Men vi skal ikkje ha telysestakar' date=' for kjærasten min skal lage zink-fat på jobb (han arbeider på Norzink), og på dei fata skal vi ha kubbelys... Du kan få låne dei fata viss du vil då, forresten! Berre skrik ut!! Har du vore å kikka på lokale enno? Må du supplere med noko servise? Eg trur vi kjem til å kjøpe champagneglass til velkomst-drikken og brudeskålen, og så har vi planar om å kjøpe karaflar til vinen. Men er som du seier mykje å sitte att med etter bryllupet då..[/quote'] åååå,ja,dei fata vil eg låna!!! så kjekt å ha ein mann so kan laga ting t bryllupet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. juni 2005 #153 Del Skrevet 3. juni 2005 Dei skal du få låne veit du!!! Trur det kan bli kjempe-stilig!!! Gøy at han kan bidra litt han mannen min også, ja!! Hehe... Han skal prøve å lage nokon i neste veke, så då kan eg legge ut bilete, så du får sjå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. juni 2005 #154 Del Skrevet 3. juni 2005 Sider med bilete av bukettar: http://www.bernzonsblommor.nu/brollop.asp http://www.theknot.com/keywords/sc_150_527.shtml http://www.brollopsguiden.se/galleriet/buketter.shtml Håpar du finn noko! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 3. juni 2005 #155 Del Skrevet 3. juni 2005 God morgon! Går alt fint her? Så utrulig praktisk av dåke å dela/spleisa!! Blir nesten litt planleggingssjuk av dåke..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 3. juni 2005 Forfatter #156 Del Skrevet 3. juni 2005 Dei skal du få låne veit du!!! Trur det kan bli kjempe-stilig!!! Gøy at han kan bidra litt han mannen min også, ja!! Hehe... Han skal prøve å lage nokon i neste veke, så då kan eg legge ut bilete, så du får sjå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 3. juni 2005 Forfatter #157 Del Skrevet 3. juni 2005 God morgon! Går alt fint her? Så utrulig praktisk av dåke å dela/spleisa!! Blir nesten litt planleggingssjuk av dåke..... jepp,jepp,kjempe fint!!! bjønna bli skikkeleg gira på bryllup,vil gifta meg detta året :cry: ,menmen... spara litt først... du kan jo ver m å planlegge kjempe glae for tips so kan gjer dagen eg får min kjære fullkommen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 3. juni 2005 Forfatter #158 Del Skrevet 3. juni 2005 Sider med bilete av bukettar: http://www.bernzonsblommor.nu/brollop.asp http://www.theknot.com/keywords/sc_150_527.shtml http://www.brollopsguiden.se/galleriet/buketter.shtml Håpar du finn noko! takk! har funnet bukett so e nesten sånn so eg vil ha dennahttp://www.bernzonsblommor.nu/view_image.asp?p1=486&p2=Engelsk%20klasformad%20droppe,%20snabel%20model&p3=Helvit%20med%20olika%20vita%20blommor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 3. juni 2005 #159 Del Skrevet 3. juni 2005 Svensk bryllupsguide - masse frisyrar! Her var det mykje fint! Litt linkar til frisyrar om du ikkje synst det er for tidlig Har du funne kjole? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 3. juni 2005 #160 Del Skrevet 3. juni 2005 Her er link til buketten din Den var nydelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå