Gå til innhold

MIN DRØM!


nurseBetty

Anbefalte innlegg

tenkte da va lurt å skrive dagbok så eg ikkje glømme...min kjære fridde på sjukehuset,eit par tima etter at eg fekk gutane mine(to nydelege tvillinger) lykken var fullkommen!!! kjoln henge på soverommet,og snart e forhåpentligvis underskjørtet og sløret i hus og :P gler meg sånn!!! prøver å få lokalet me ønsker,men da brukes t mange arrangement,så da spørs...vil så gjerne spandere drikke på gjestene langt ut i dei små timer,og da betyr ingen hotell,men derimot; PARTY :-)!!!!!!! SKA BLI SO GØY!!!http://mindrøm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!

:vinke:

Velkommen inn i bridezillaenes verden! :wink:

Og gratulerer med frieri og forestående bryllup!!!

Men når er datoen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du! "Velkommen til oss besatte bruder" var det en som sa da jeg var ny her, og det stemmer godt det. Velkommen skal du være :D

Jeg heter Tone, er 21 år gammel og skal gifte meg med det mest fantastiske mennesket jeg kjenner 1. juli 2006.

Men som Teddy sa, når er datoen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

:vinke:

Velkommen inn i bridezillaenes verden! :wink:

Og gratulerer med frieri og forestående bryllup!!!

Men når er datoen da?

me gifte oss 5 august 2006 kl 1500:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :vinke:

Ser vi skal gifte oss på samme dag! så gøy :hoppe:

Ble litt småstresset da jeg så at du alt har kjolen i hus da... :tunge1:

Gleder meg til å høre mer om planleggingen deres! :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! gratulerer!!! eg e 25...og kan nesten ikkje venta m å få mannen min for alltid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:  

Ser vi skal gifte oss på samme dag! så gøy :hoppe:  

Ble litt småstresset da jeg så at du alt har kjolen i hus da...  :tunge1:  

Gleder meg til å høre mer om planleggingen deres! :rosasmil:

va berre så heldig! sku berre inn å sjå på utvalget og der hang den;drømme kjolen!!! du har go tid ennå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei nurseBetty og velkommen skal du være :D

Så kjekt at du har fått deg dagbok, slik at vi kan følge med på planlegginga di.

Noen planlegger myyyyeee og noen tar det som det kommer. Litt av hvert her inne.. Men vi er en utrolig kjekk gjeng med 2006 bruder :wink:

Håper du vil trives :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo allerede laget deg dagbok du..det er den tråden vi skriver i nå som er dagboka di. Så det har du klart med glans vettu :wink:

Hvis du lurer på hvordan du får den i signaturen din, må du gå inn i profilen og forandre den der. Det ligger en guide øverst her på bryllupsdagbokforumet om hvordan du skal gjøre det. Alle her har nok strevd litt for å få det til, men det gikk da på et vis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kopierte dette fra Hege sin guide om hvordan man linker...

Linke til dagboka i signaturen

Når du har laget dagboken kopierer du adressen i adressefeltet og limer den inn i signaturfeltet i profilen din.

Så setter du "" etter. Skriv så navnet til dagboken og avslutt med "". Alt sammen uten mellomrom.

Eks.: Min dagbok

Klikk "OK". Har du gjort det riktig vil du ha "Min dagbok" som en klikkbar knapp i signaturen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei og velkommen!! =)

Hva slags kjole er det du skal ha da? Har du noe bilde av den?

Lykke til med planleggingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heia igjen!

Å joda - dagboken din er åpnet og sprell levende den...allerede på side to du nå! :wink:

5. august! Woohoo...snart bare et år igjen jo - og det året kommer til å gå fort!

August er jo en herlig flott måned for bryllup...sier en helt objektiv augustbrud! :ler:

Og ja, har du sett på kjole allerede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei og velkommen!! =)

Hva slags kjole er det du skal ha da? Har du noe bilde av den?

Lykke til med planleggingen!

takk for det! jippi,eg klarte det...e ikkje så flink m data ser du...:) ska prøve å få tatt bilde så du kan få se. e so fine!!! det er en demetrios.lys brun/beige,m masse perler(ikkje for masse!),dobble stropper på kvar sia som går i eit dobbelt kryss på ryggen,langt slep(e ikkje så veldig praktisk,så dansen blir nok vanskelig m så masse kjole...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ELSKER kjolebilder :ler:

Har du funnet Kjolen?

hei hei! fant kjolen i oktober i fjor,lenge før me fant ein dato...syns den var så fin at eg måtte berre prøve...den satt som eit skudd:) har du kjøpt kjole?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...