Gå til innhold

A4liv og familieidyll.


Safirblå

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye 🧡 Håper du får en fin tid fremover med hvile og ro, og at du koser deg masse med gutten din 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sovia skrev (41 minutter siden):

Gratulerer så mye 🧡 Håper du får en fin tid fremover med hvile og ro, og at du koser deg masse med gutten din 😍

Takk ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer kjære Safirblå 💞 Endelig kom han seg ut! Prioriter at du får hvilt deg så mye som mulig for å komme til hektene igjen. Har du partner hjemme med deg en stund? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godis skrev (2 timer siden):

Gratulerer kjære Safirblå 💞 Endelig kom han seg ut! Prioriter at du får hvilt deg så mye som mulig for å komme til hektene igjen. Har du partner hjemme med deg en stund? 

Tusen takk ❤️
Han er heldigvis hjemme en stund til, men sykehusoppholdet tok dessverre en del av permisjonen hans da jeg måtte være der ganske mange dager både før og etter fødsel 😊

Men det går bedre og bedre for hver dag som går. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Safirblå skrev (1 minutt siden):

Tusen takk ❤️
Han er heldigvis hjemme en stund til, men sykehusoppholdet tok dessverre en del av permisjonen hans da jeg måtte være der ganske mange dager både før og etter fødsel 😊

Men det går bedre og bedre for hver dag som går. 

Ja, med lengre opphold på sykehuset mister man jo desverre en del tid sammen hjemme. Jeg tenker at tiden etter å ha kommet hjem er vel så viktig å være to, samtidig som det ville føltes uaktuelt å være alene på sykehuset, så jeg ville ikke vært lett å tilfredsstille om jeg måtte velge 😄 Noen dager på sykehus og noen dager hjemme sammen er verdifult💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa endelig fikk du hilse på også! Gratulerer så mye 💙💖

Hos oss var de 5-6 første dagene hjemme alene de verste før baby stabiliserte seg og ble litt enklere å lese og ha med å gjøre. Antall bæsjebleier minsket og våkne skriketimer minsket drastisk 😊 

Masse lykke til videre og håper dere får kost dere 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Safirblå skrev (På 8.11.2021 den 21.19):

Da er lillemann endelig kommet ut. Hittil sover han, spiser og bæsjer. Og virker stort sett fornøyd. Det er jeg glad for. Fødselen ble langvarig og tøff for meg, så trenger den hvilen jeg får. Vi koser oss, men alt føles litt overveldende også. 
Veldig glad for at han endelig er her 😊

Gratulerer ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niny skrev (På 10.11.2021 den 13.12):

Jaa endelig fikk du hilse på også! Gratulerer så mye 💙💖

Hos oss var de 5-6 første dagene hjemme alene de verste før baby stabiliserte seg og ble litt enklere å lese og ha med å gjøre. Antall bæsjebleier minsket og våkne skriketimer minsket drastisk 😊 

Masse lykke til videre og håper dere får kost dere 🤞

Tusen takk.❤️ 

 

Godis skrev (På 9.11.2021 den 15.08):

Ja, med lengre opphold på sykehuset mister man jo desverre en del tid sammen hjemme. Jeg tenker at tiden etter å ha kommet hjem er vel så viktig å være to, samtidig som det ville føltes uaktuelt å være alene på sykehuset, så jeg ville ikke vært lett å tilfredsstille om jeg måtte velge 😄 Noen dager på sykehus og noen dager hjemme sammen er verdifult💖

Han er hittil veldig grei. Tror vi slapp kolikk i alle fall. (Bank i bordet). Ja det har vært veldig verdifullt å være to hjemme. Jeg begynner heldigvis å bli bedre igjen etter fødsel. 

kvinne35+ skrev (På 12.11.2021 den 1.17):

Gratulerer ❤️ 

Takk ❤️
 


Syns jeg fremdeles blør mye etter fødselen eneste. Blir litt bekymret når det fremdeles renner blod når jeg er oppreist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Safirblå skrev (1 time siden):

Tusen takk.❤️ 

 

Han er hittil veldig grei. Tror vi slapp kolikk i alle fall. (Bank i bordet). Ja det har vært veldig verdifullt å være to hjemme. Jeg begynner heldigvis å bli bedre igjen etter fødsel. 

Takk ❤️
 


Syns jeg fremdeles blør mye etter fødselen eneste. Blir litt bekymret når det fremdeles renner blod når jeg er oppreist. 

Kommer det store mengder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
kvinne35+ skrev (På 15.11.2021 den 0.12):

Kommer det store mengder?

Det gikk bra! 
 

Tenk at det er over ett år siden! Og at jeg nå har en ettåring! 
Og gjett hva vi prøver på søsken! Har ett eneste lite på frys så har ikke trua, og blodprøvene mine er ikke på vår side så er litt redd for at det ikke blir ett søsken. Og ja jeg har ekstremt lyst på søsken, så det blir en slags sorg det også om vi ikke får det. Det er muligens en litt provoserende ting å si for de som ikke har fått ert barn enda- jeg vet-men her sitter jeg altså . Stressa. Tenk om. Tenk hvis ikke. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Safirblå skrev (På 15.12.2022 den 21.39):

Det gikk bra! 
 

Tenk at det er over ett år siden! Og at jeg nå har en ettåring! 
Og gjett hva vi prøver på søsken! Har ett eneste lite på frys så har ikke trua, og blodprøvene mine er ikke på vår side så er litt redd for at det ikke blir ett søsken. Og ja jeg har ekstremt lyst på søsken, så det blir en slags sorg det også om vi ikke får det. Det er muligens en litt provoserende ting å si for de som ikke har fått ert barn enda- jeg vet-men her sitter jeg altså . Stressa. Tenk om. Tenk hvis ikke. 

Håper inderlig at dere lykken ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

I dag viser digital test gravid 2+3! Så da har jeg altså blitt gravid på første frys! Jeg vet ikke hva jeg skal skrive, føle eller tenke. Kronisk bekymret. Hvor heldig kan jeg nå egentlig være? MA? Kjemisk? Nei det er for tidlig med hurra. 

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en nydelig dagbok❤️ Lykke til, gleder meg til å følge deg på veien mot et søsken.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Danseskjørt skrev (På 24.3.2023 den 7.10):

For en nydelig dagbok❤️ Lykke til, gleder meg til å følge deg på veien mot et søsken.

Tusen takk! ❤️

Det føles nesten helt uvirkelig at de to eggene jeg satt igjen med har blitt til graviditeter. Den ene i barnehagen og det fryste 4+2 i magen. 
Altså uansett hvordan det går er det nesten for godt til å være sant når jeg kun fikk ut tre egg.  Der bare to ble befruktet. Det er forhåpninger , bekymringer og redsel i samme smørje! 
 

Endret av Safirblå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovia skrev (På 31.3.2023 den 21.09):

Sååå kjekt å lese! Jeg vil rope et lite hurra! Krysser fingrene for deg 🤞🏻😍

Tusen takk. 
 

I dag var det dessverre litt friskt blod på papiret og i trusa sammen med progesteronrester.  Jeg har i tillegg svake mensmurringer. Det hadde jeg ikke i det hele tatt i forrige svangerskap, hverken slike murringer eller blødninger. Så tror kanskje ikke dette går veien 😟

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Har heldigvis ikke blødd mer! Er veldig bekymra likevel og har googlet exu og MA 1000 ganger. Om det hjelper? Nei, det er egentlig ikke godt for noe. Erfaringene er mange og varierte.  Noen har dårlige erfaringer med blødninger på medisinene jeg bruker og for andre har det gått helt fint. Spesielt en kommentar som gikk omtrent sånn her «Har dårlig erfaring med blødninger uten kramper på progynova og progesteron desverre»,er vanskelig å glemme. Jævla forum. 
Hcg var jo lav også. Sammenlignet med sist i alle fall. 

Et godt tegn er vel at jeg er kvalm hele dagen omtrent og trøtt! Nesten så jeg vil sykmelde meg allerede nå. Riktig nok tror jeg det like gjerne kan komme av hormonene jeg tar. 

Teller ned til ultralyd i uke 8, ikke så lenge til heldigvis. Laaange dager skal det uansett bli. 

Endret av Safirblå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å høre at du ikke har blødd mer ♥️ en uke til UL? Jeg våknet en natt av at jeg blødde masse. Det tok seks dager før jeg fikk komme inn på UL for en sjekk. Utrolig kjedelig å måtte vente så lenge.. jeg krysser alt jeg har for deg 🤞🏻🥰 

(Jeg har forresten hatt masse murringer; både i dette svangerskapet og i forrige ☺️)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå blødd en gang til. Litt mer enn sist gang , men varte bare en dag. Har vært kvalm og utrolig sliten, men i dag har jeg ikke vært kvalm. Tenker nå at det sikkert har gått dritt.
Bare noen dager igjen til ultralyd. Lange dager. 

Sovia skrev (På 12.4.2023 den 22.03):

Så fint å høre at du ikke har blødd mer ♥️ en uke til UL? Jeg våknet en natt av at jeg blødde masse. Det tok seks dager før jeg fikk komme inn på UL for en sjekk. Utrolig kjedelig å måtte vente så lenge.. jeg krysser alt jeg har for deg 🤞🏻🥰 

(Jeg har forresten hatt masse murringer; både i dette svangerskapet og i forrige ☺️)

Tusen takk! 
Hvordan gikk det for deg da? ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veksler mellom plagsom kvalme, ekstremt trøtt og svake smerter i magen til å plutselig ikke føle meg gravid. 
I dag har vært en ikke føle meg gravid dag. Så jeg bekymrer meg. Og så kom kvalmen igjen i kveld. Så da er jeg like bekymret samtidig som ting er slitsomt. 

Morsomme greier dette her. 
 

Endret av Safirblå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...