AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #221 Del Skrevet 10. oktober 2019 7 minutter siden, Wera1 skrev: Jeg mener at mennesker med innvandringsfiendtlige holdninger er mennesker med lavere IQ enn gjennomsnittet. Jeg mener at mennesker som er naive i forhold til innvandring har lavere iq enn gjennomsnittet. Anonymkode: 2fb53...7ef 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjeste mann Skrevet 10. oktober 2019 #222 Del Skrevet 10. oktober 2019 Det aller, aller værste jeg vet er mennesker med bombastiske holdninger, som tror de alltid har absolutt 100% rett uten noen tvil i det hele tatt og har et svart/hvitt syn på verden. Mennesker som ikke klarer å forstå at alle saker har flere sider. Jeg mener at jo mindre intelligent man er, jo enklere syn har man på verden. Dessuten mennesker som ikke "tror" på vitenskapen. Å tro kan du jo heller gjøre i kirka tenker jeg da. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #223 Del Skrevet 10. oktober 2019 Jeg er dritt lei av å ikke få den anerkjennelsen, respekten og oppmerksomheten jeg fortjener å få. Jeg må alltid ta den tunge veien. Får aldri noe på sølvfat, har aldri hell, lykke eller flaks, og når noen lykkes med det jeg har gjort kanskje bedre så blir dem hauset opp mens jeg blir oversett. Dårlig karma, er blitt nevnt til meg. "Du må brygge din karma". Kyss meg i ræva. Jeg har jobbet steinhardt for hver eneste detalj som jeg har i livet mitt. Jeg har gitt alt og har satt meg selv sist hele veien. Jeg har aldri bedt om eller forlangt noe som helst. Jeg er den alle stoler på, men samtidig den som ikke er så viktig. Nå rant begeret over. Jeg kommer til å gi faen. Dette gidder jeg ikke mer, for jeg får ingenting igjen fra noe eller noen. Så hvis du kjenner noen som passer denne beskrivelsen: gi litt anerkjennelse og oppmerksomhet. Så lite kan være verdt alt, og kan vende en årelang trend. Anonymkode: 0e77c...5c7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra. Skrevet 10. oktober 2019 #224 Del Skrevet 10. oktober 2019 (endret) 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det bør du kanskje spørre deg selv om? Anonymkode: 727a9...eba Hva mener du? Organene mine blir jo selvsagt donert bort før jeg kremeres. Eller hva trodde du? Endret 10. oktober 2019 av Cleopatra. Skrivefeil 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #225 Del Skrevet 11. oktober 2019 Det å bli mamma gjorde at jeg mistet meg selv, og jeg angrer ganske ofte. Jeg liker ikke hunder, og vil ikke hilse eller klappe. Jeg skulle ønske det var litt mer forståelse rundt det å ta selvmord. Anonymkode: 2444d...d71 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #226 Del Skrevet 11. oktober 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er dritt lei av å ikke få den anerkjennelsen, respekten og oppmerksomheten jeg fortjener å få. Anonymkode: 0e77c...5c7 Hva har du gjort i livet som gjør at du mener du fortjener så mye anerkjennelse, respekt og oppmerksomhet? Anonymkode: 78620...d8d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #227 Del Skrevet 11. oktober 2019 Folk som er uføretrygdet fra før burde ikke få lov til å få barn. Anonymkode: fbf66...dcd 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #228 Del Skrevet 11. oktober 2019 Herregud så mange her jeg er enige med 😂 Sitter igjen med følelsen av å være tidenes drittkjærring, selv om at alt er ting jeg holder for meg selv 😂 Anonymkode: 604a0...7e8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 11. oktober 2019 #229 Del Skrevet 11. oktober 2019 Krig er noen ganger nødvendig. Det er ikke alltid Russland skyld. Folk som tror at jorden er flat burde registres som mentalt tilbakestående. Kulturell appropriasjon er i de fleste tilfeller ikke rasisme. men en hyllest til andre kulturer. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #230 Del Skrevet 11. oktober 2019 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva har du gjort i livet som gjør at du mener du fortjener så mye anerkjennelse, respekt og oppmerksomhet? Anonymkode: 78620...d8d Glemte du å lese hele innlegget mitt? Jeg skrev forresten ikke at jeg "fortjener så mye...". Jeg skrev at jeg får ikke dette i det hele tatt. En vesentlig forskjell på å ikke få noe, men forvente litt, enn å ha det, men forlange enda mer. Anonymkode: 0e77c...5c7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jon Are Skrevet 11. oktober 2019 #231 Del Skrevet 11. oktober 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: For en fin måte å argumentere på. For en god måte å få frem poengene dine. Jeg ble så imponert jeg nå. Jeg tror jammen meg hen er ganske dum, når du sier det sånn. Men kan du ikke forklare meg litt nærmere hva du mener? Kan du ikke forklare saken litt dypere? Er det virkelig så enkelt? Her er mitt bidrag til denne tråden. Folk som ikke evner å se en sak fra flere sider. Folk som tror at verden er enkel og at kun en kultur har bidratt til utfordringene i Sverige. Folk som ikke ser at saken er komplisert og sammensatt. Folk som ikke kan utdype hva de mener men bare argumenterer for at andre er dumme som ikke mener det samme. Det er folk som jeg tenker mitt om. Jeg vil gjerne høre på de, om de kan utdype og komme med gode argumenter. Men uten noe dypere kompliserte svar. Nei. Anonymkode: cf527...602 Hvorfor klarer ikke du ( og andre fjols som deg)Å se at ,i Malmø blant annet er et bevis for at innvandring fra muslimske land ikke fungere. Javisst er det solskinn historier,.men i det store og hele har kriminaliteten økt , og Norge og Sverige har blitt utrygge land (særlig der det er flere innvandrere) mange av de går på trygd og koster Norge enormt. I kjølvannet av dette har vi fått et polerlisert samfunn som i verste fall kan føre til en borgerkrig. Slikt klare ikke naive kvinner som deg Å tenke. De tenker vel at så lenge en viser godhet,.får en godhet tilbake fra disse. Latterlig med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #232 Del Skrevet 11. oktober 2019 Jeg syns folk som mener at mennesker ikke er forskjellige er litt dumme og veldig naive. Det sies at alle er like og eneste forskjellen er utseende og farge på huden. "Difference is only skin deep". "Diversity is our strenght". Osv. Likevel: https://www.nettavisen.no/nyheter/uganda-vil-innfore-dodsstraff-for-homofile-innen-uker/3423860002.html Det var eksempelet jeg gadd å komme med akkurat nå, for det var det som inspirerte meg til å skrive innlegget. Vi ER forskjellige i annet enn mengden melanin i huden. Hvis innvandring var så lønnsomt og berikende, hvorfor krangler alle land høylydt seg i mellom og nekter å ta imot flere hver gang det er snakk om en ny gruppe som skal plasseres et sted? Dersom mangfold er vår styrke, hvorfor er det ikke et eneste sted med masse "mangfold" som er suksessfullt? Anonymkode: f08b0...01c 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #233 Del Skrevet 11. oktober 2019 Liker hundene mine bedre enn mine tantebarn. Liker genrellt sett dyr mye bedre enn mennesker og misliker folk som ikke liker dyr. Syns det er rar holdning at vi skal være så humane med å hjelpe dyr få slutt på sine unødige lidelser, man vil ikke at de skal lide, men med mennesker skal man ta vare på ALT uansett, og la syke folk pines til døde. Jeg er for assistert eller medisinsk selvmord, man skal selv kunne bestemme over sitt liv. Anonymkode: 26ee0...466 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #234 Del Skrevet 11. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns folk som mener at mennesker ikke er forskjellige er litt dumme og veldig naive. Det sies at alle er like og eneste forskjellen er utseende og farge på huden. "Difference is only skin deep". "Diversity is our strenght". Osv. Likevel: https://www.nettavisen.no/nyheter/uganda-vil-innfore-dodsstraff-for-homofile-innen-uker/3423860002.html Det var eksempelet jeg gadd å komme med akkurat nå, for det var det som inspirerte meg til å skrive innlegget. Vi ER forskjellige i annet enn mengden melanin i huden. Hvis innvandring var så lønnsomt og berikende, hvorfor krangler alle land høylydt seg i mellom og nekter å ta imot flere hver gang det er snakk om en ny gruppe som skal plasseres et sted? Dersom mangfold er vår styrke, hvorfor er det ikke et eneste sted med masse "mangfold" som er suksessfullt? Anonymkode: f08b0...01c Brasil.... ? NEi, du har noen poeng. Det er også ulogisk fordi jorda er enormt stor, det skulle vært plass for å bygge samfunn for alle. Anonymkode: 878af...8b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #235 Del Skrevet 11. oktober 2019 Ser ned på folk som ønsker seg bryllup og ekteskap. Tenker de må være utrolig enkle folk. Anonymkode: 50ab5...d42 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #236 Del Skrevet 11. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ser ned på folk som ønsker seg bryllup og ekteskap. Tenker de må være utrolig enkle folk. Anonymkode: 50ab5...d42 Det er helt feil. De er smarte. De får masse gaver og sikrer seg økonomisk i tilfelle samlivsbrudd. Anonymkode: ed73c...8e5 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #237 Del Skrevet 11. oktober 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Brasil.... ? NEi, du har noen poeng. Det er også ulogisk fordi jorda er enormt stor, det skulle vært plass for å bygge samfunn for alle. Anonymkode: 878af...8b2 https://en.wikipedia.org/wiki/Crime_in_Brazil Vil ikke si at Brasil er så veldig vellykket heller. Anonymkode: f08b0...01c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #238 Del Skrevet 11. oktober 2019 Fremmede barn er sinnsykt irriterende og plagsomme og noen ganger har jeg også lyst til å sette meg ned med dem i butikken å skrike!! Jeg synes ikke svart hår er attraktivt, spanjoler som mange damer drømmer om synes jeg er helt grusomme å se til 😵😵 så store deler av verdens menn er ekstremt uattraktive i mine øyner 😅 Jeg dater ikke muslimske menn, da hele islam og kulturen det har alt for elendig kvinnesyn. Og ja jeg greier alle under en kam! Det finnes alt for mange menn og kvinner som legger seg ned og tar en egenmeldingsdag bare de er litt snufsete. Jeg liker ikke denne veganske bevegelsen. Jeg synes det er helt totalt idiotisk og ikke bruke alle de flotte matvarene vi har tilgjengelig. Jeg kan skjønne å ta avstand fra kjøttindustrien og slikt, men bo på en går, ha ei ku, ta litt melk her og der, ha en høne få noen egg, ut i skogen og fang noen kaniner, fisk fisk i den lokale elva ol. Bruk alle råvarene vi har, uten å ta del i industrien du ikke liker. Vi burde virkelig stramme inn all innvandring ol. Få gjennom asylsøknader i løpet av 1-2 mnd. Sende dem hjem eller inn i landet, gi dem en virkelig skikkelig integrering før man sender dem inn i landet. Norsk er et stort must for å få lov til å bo i norge! Og bryter disse nye nordmennene den norske lov, da mister de statsborgerskapet og blir sendt tilbake der de kom fra!! Vi skulle hatt mye strengere fengselsstraffer, inkl. dødsstraff. Eggdonasjon og surrogati burde bli lovlig! Anonymkode: f8e92...93a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #239 Del Skrevet 11. oktober 2019 At fornuftige mennesker stemmer Ap, Høyre, eller sentrum. Alle andre er enten korttenkte, naive, dumme eller en kombinasjon. Anonymkode: f3135...d99 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #240 Del Skrevet 11. oktober 2019 På 9.10.2019 den 21.44, AnonymBruker skrev: Da klarer du ikke å ta imot heller hvis du skulle trenge blod eller organer, og du er derfor unnskyldt. Anonymkode: ed73c...8e5 Man klarer jo det om det står om livet. Men man trenger ikke utsette seg for dette om en ikke absolutt må når en har sprøyteskrekk. Anonymkode: 2969b...775 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå