Gjest seroxata Skrevet 21. mai 2005 #101 Skrevet 21. mai 2005 og jeg sier heller ikke at hasj er kult, og tøft og slikt, for det er jo egentlig ikke noe tøft i det i det hele tatt... iallefall ikke briefing av det, det blir bare latterlig om du skal skryte av hvor mang epiper du klarer i løpet av en dag osv.. jeg vil ikke bli tatt for å være en slik
Hu i Svingen Skrevet 21. mai 2005 #102 Skrevet 21. mai 2005 Jeg prøver bare å forklare dere at straff er farligere enn legemidler. Dere vil aldri forstå det, det blir som å prøve å forklare Bob Dylans tekster til antirusmennesker. Dere sier at man blir paranoid av amfetamin, mens dere samtidig sier at det er greit at man avlytter telefonen til amfetaminbrukere, avlyttning som er til for å straffe! Blir man paranoid av innesperring eller av rus, det er spørsmålet, blir man forfulgt eller er man forfølgeren? Å bøtlegge mennesker, gjør det at mennesker får det bedre eller verre? Hvorfor hater dere mennesker som ønsker å ruse seg lykkeligere? Antirusmenneskene tviholder på glattcellen, og rusbrukere holder fast ved friheten. Just because you're paranoid does not mean they're not after you! Moahahahaaa!
waco Skrevet 21. mai 2005 Forfatter #103 Skrevet 21. mai 2005 Jeg skulle jo ønske at jeg tok feil, - at straffer som bøter og innesperring var et gode som gjorde mennesker bedre, og ikke et vonde som gjorde mennesker verre....'
Gjest Ninakanin Skrevet 21. mai 2005 #104 Skrevet 21. mai 2005 jeg venter ennå på link til den der hjerneskade-greia
Gjest nio Skrevet 21. mai 2005 #105 Skrevet 21. mai 2005 Influensa av å ha på seg for lite klær? Og jeg som alltid har trodd at influensa er en infeksjon forårsaket av virus..
Gjest Ninakanin Skrevet 21. mai 2005 #106 Skrevet 21. mai 2005 og kroppen er mer mottakelig for virus når imunforsvaret er svekket. det blir ofte svekket av å pådra seg forkjølelser, noe som man ofte får av å gå med lite klær og dermed fryse. snedig når folk kan ressonere.
Gjest nio Skrevet 21. mai 2005 #107 Skrevet 21. mai 2005 og kroppen er mer mottakelig for virus når imunforsvaret er svekket. det blir ofte svekket av å pådra seg forkjølelser, noe som man ofte får av å gå med lite klær og dermed fryse. snedig når folk kan ressonere.[/quote Man blir da ikke forkjølet av å fryse. http://www.lommelegen.no/art/art2822.asp
waco Skrevet 21. mai 2005 Forfatter #108 Skrevet 21. mai 2005 Man blir lettere smittet av forkjølelse om man fryser. Virker det merkelig for flertallet her?
Hu i Svingen Skrevet 21. mai 2005 #109 Skrevet 21. mai 2005 og kroppen er mer mottakelig for virus når imunforsvaret er svekket. det blir ofte svekket av å pådra seg forkjølelser, noe som man ofte får av å gå med lite klær og dermed fryse. snedig når folk kan ressonere. En skikkelig speedkule gjør ikke akkurat underverker for immunforsvaret det heller
Gjest Ninakanin Skrevet 21. mai 2005 #110 Skrevet 21. mai 2005 hehe nei!! men så er jo nettopp det litt av waco sitt poeng
Gjest Gjesta Skrevet 21. mai 2005 #111 Skrevet 21. mai 2005 Waco, jeg er ikke uvitende, bare realistisk. Vi bør fokusere på å skåne oss andre fra å bli utsatt for sånn folk heller enn å drive sånn mor teresa politikk. Klart det er synd på dem, men å la være å straffe dem og tilby dem psykolog og rehabiliteringsenter istedet har jeg ingen tro på. Da har jeg mere tro på å rett og slett gi dem den heroinen de trenger, så blir det litt fred for oss andre..
waco Skrevet 21. mai 2005 Forfatter #112 Skrevet 21. mai 2005 foxylady du har nok rett, - hadde alle fått de medisinene de trengte så hadde vi nok ikke hatt noen illegal narktokaomsetning og tilhørende kriminalitet. Det ble f eks ikke ulovlig beslaglagt heroin i norge før 1976 samme år metadon ble forbudt. De fleste er jo kjent med at cannabis og opiater ble solgt reseptfritt på norske apotek på 50 og 60 tallet? Hvorfor er det ingen som skjønner at det er en sammenheng mellom forbudstiden og kriminaliteten. Man trenger ikke være særlig dum for å skjønne at fremtidens mennesker om 1 til 2 generasjoner ikke vil innesperre mennesker som bruker legemiddelpreperater, det vil bli sett på som barbarisk å straffe syke mennesker. Dere trenger ikke forstå dette nå, men dere vil forstå det den dagen det blir forbudt å innesperre mennesker. Jeg vil tippe max 25 år, hva tror dere?
Hu i Svingen Skrevet 21. mai 2005 #113 Skrevet 21. mai 2005 Jeg vil tippe max 25 år' date=' hva tror dere?[/quote'] Mener du alderen din? Ja, max 25!
Gjest *Fiona* Skrevet 22. mai 2005 #114 Skrevet 22. mai 2005 er så gøy når folk forstår bruk av billedbruk, forenkling, metaforer eller allegorier, det gjør diskusjonen så myk, smidig og full av respekt. Herlig. Her kunne jeg sagt noe om å ta seg selv høytidelig, men hvorfor gidde? Du vet, det er ikke sikkert jeg ikke forsto det, kanskje jeg bare var plain old uenig? Eller at jeg synes det var morsomt sagt? Man blir lettere smittet av forkjølelse om man fryser. Virker det merkelig for flertallet her? Ja, den er tøff å forstå for noen. Omtrent så avansert som å forstå at ulike stoffer endrer atferd i større eller mindre grad. Siden du er imot at folk ikke tar konsekvensene av sine handlinger, mener du f eks at angrepillen burde forbyes, slik at jenter slutter å ha angrefull sex.....? burde f eks mennesker som har på seg for lite klær og dermed får influensa få hjelp? burde mennesker som får selvforskyldt diabetes få insulin, hvorfor, - hvorfor ikke? :o Fantastisk.
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 23. mai 2005 #115 Skrevet 23. mai 2005 Jeg er utrolig interessert i hjerne og atferd, neurobiologi med sine synapser og neurotransmittere, helt seriøst, har du noe empiri å linke til? Ok Så du leser bilologi? Transmittere - Hm? Kjempe filink Nina. Joda, de blir skadet de også. Men, det behövs vel ikke mye kunnskap for de påstandene jeg kom med? Iallefall ikke til deg som kan dette.
waco Skrevet 23. mai 2005 Forfatter #116 Skrevet 23. mai 2005 Ja max 25 år, - da er dette tullballet heldigvis over. Man trenger en generasjonsskifte før folk flest skjønner at det er barbarisk å straffe mennesker fordi de spiser legemidler. det tok 25 år før man forsto at homser var som andre mennesker, og det tok 60 år før man forsto at jøder var som andre folk, negerne i usa fikk fulle borgerettigheter en gang utpå 60-tallet, dvs 40 år siden. på begynnelsen av 1900-tallet, dvs for 100 år siden var det selvsagt at man kunne bruke gapestokk på alkiser, noe som er svært uaktuelt idag,.... hvert hundrende år skiftes hele jordas befolkning seg ut, - Heldigvis!
Gjest Ninakanin Skrevet 23. mai 2005 #117 Skrevet 23. mai 2005 Ok Så du leser bilologi? Transmittere - Hm? Kjempe filink Nina. Joda, de blir skadet de også. Men, det behövs vel ikke mye kunnskap for de påstandene jeg kom med? Iallefall ikke til deg som kan dette. :o Ble du spydig? Eller er det jeg som tolker feil her?
waco Skrevet 23. mai 2005 Forfatter #118 Skrevet 23. mai 2005 Selvsagt vil Stine aldri klare å bevise at legemidler er farligere enn innesperring.
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2005 #119 Skrevet 23. mai 2005 Ja max 25 år' date=' - da er dette tullballet heldigvis over. ...Heldigvis![/quote'] Sannsynligvis har du rett - hvis du etter hvert skyter, snufser og koker så mye som du skryter av, tyder mye på at du lenge før det har gåt 25 år vil "ta en Doffen" (morsomt for oss som har sett Rema-reklame)
Gjest *Fiona* Skrevet 23. mai 2005 #120 Skrevet 23. mai 2005 Eller "Mener du pule?" Beklager, avsporing. Jeg tror nok et par tog vil ha gått i ekspressfart hvis man brenner sitt lys i begge ender, for å si det sånn. Overse alle mulighetene for perverse ordspill Det har aldri lønt seg å svi av ALLE hjernecellene før halvveis til femti...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå