waco Skrevet 18. mai 2005 Forfatter #21 Skrevet 18. mai 2005 Nina, sånne som Trøffel tror det er mulig å henge seg på glattcella med belte. Noe som selvsagt er umulig for det er ingenting å henge beltet i. Man forstår at Trøffel aldri har sittet på glattcelle.
Gjest Ninakanin Skrevet 18. mai 2005 #22 Skrevet 18. mai 2005 Ja et eller annet må jo ha satt i gang galskapen.... bare spør hvor mange kvinner på kg som har hemmelige nummere... Ja det er det jeg mener, hvis rusen blir så viktig, så må det jo ligge noe bak. Hvis ikke...nei det har jeg problemer med å forestille meg, at noe så komplekst som en sjel ikke har noe som gnurer når ting eskalerer.
Gjest Ninakanin Skrevet 18. mai 2005 #23 Skrevet 18. mai 2005 Nina, sånne som Trøffel tror det er mulig å henge seg på glattcella med belte. Noe som selvsagt er umulig for det er ingenting å henge beltet i. Man forstår at Trøffel aldri har sittet på glattcelle. Det ligger litt i navnet, GLATT celle, liksom
waco Skrevet 18. mai 2005 Forfatter #24 Skrevet 18. mai 2005 Glattcelle er det mest brutale verktøyet vi har i vårt rettsamfunn, allikevel synes folk flest at det er iorden å bruke glattcelle for å få bukt med legemiddelproblematikken og selvmedisinering og handel utenom Norsk medisinDepot. Folk synes det er iorden at metadon gies ut på kvote, men de ville aldri godtatt at selvforskyld diabetespasienters inusliun skal gies på kvote. Reseptplikten bruker båndtvang som håndjern for å løse rusproblematikk. Rart jeg ler?
Gjest Anonymous Skrevet 18. mai 2005 #25 Skrevet 18. mai 2005 Nina, sånne som Trøffel tror det er mulig å henge seg på glattcella med belte. Noe som selvsagt er umulig for det er ingenting å henge beltet i. Man forstår at Trøffel aldri har sittet på glattcelle. Det finnes andre celler enn glattceller, vet du. Jeg har forresten sittet endel på glattcelle også, men da som fastvakt på personer fastspent i reimseng på tur ned fra en rosa sky med alle verdens imaginære djevler på vei inn i kroppen. Tror ikke jeg har truffet deg i den situasjonen, men symptomene kjenner jeg igjen.
waco Skrevet 18. mai 2005 Forfatter #26 Skrevet 18. mai 2005 Det finnes andre celler enn glattceller, vet du. Jeg har forresten sittet endel på glattcelle også, men da som fastvakt på personer fastspent i reimseng på tur ned fra en rosa sky med alle verdens imaginære djevler på vei inn i kroppen. Tror ikke jeg har truffet deg i den situasjonen, men symptomene kjenner jeg igjen. Man oppfører seg slik dersom man blir mye straffet. Det har vi visst siden middelalderen.
waco Skrevet 18. mai 2005 Forfatter #27 Skrevet 18. mai 2005 Jeg har forresten sittet endel på glattcelle også' date=' men da som fastvakt på personer fastspent i reimseng på tur ned fra en rosa sky med alle verdens imaginære djevler på vei inn i kroppen. Tror ikke jeg har truffet deg i den situasjonen, men symptomene kjenner jeg igjen.[/quote'] Forresten kan slike mennesker ruses ned, det ligger i navnet, narkose....derav narkotika. Dersom denne personen hadde vært i narkose hadde han vært bedøvet så du slapp fastbinde ham. Pyskose og delierium kan oppstå som en etterfølgelse av fastbinding. Såpass vet jo alle.
Gjest skindeep Skrevet 18. mai 2005 #28 Skrevet 18. mai 2005 Man oppfører seg slik dersom man blir mye straffet. Det har vi visst siden middelalderen. Så du mener at man er på en rosa sky og ser djevler p.g.a at man blir straffet?
waco Skrevet 18. mai 2005 Forfatter #29 Skrevet 18. mai 2005 Så du mener at man er på en rosa sky og ser djevler p.g.a at man blir straffet? Mener bare at man må ha det ganske jævlig for å føle seg sånn, tror ikke du?
Gjest Ninakanin Skrevet 18. mai 2005 #30 Skrevet 18. mai 2005 På skikkelig gode avrusningsklinikker i europa blir man behandlet som pasient, og ikke som kriminell. Kroppen blir behandlet som lidende, ikke som en ting. Man legges i narkose/søvn gjennom de værste fasene ved avrusningen, når rusen forsvinner fra synapsene og samtlige smerte-neuroner i kroppen fyrer samtidig. Jeg ser faktisk ikke poenget i å la en person lide seg igjennom akkurat det. Tror ikke at å slippe å oppleve det gjør at folk går lettere tilbake til rusen. Vil heller tro at den gode behandlingen, å bli behandlet som et verdig menneske på samme nivå som alle andre, er langt bedre enn å ligge i stropper og se folk sitte på en stol og vente til du er ferdig med å ha det jævlig.
Gjest skindeep Skrevet 18. mai 2005 #31 Skrevet 18. mai 2005 Mener bare at man må ha det ganske jævlig for å føle seg sånn, tror ikke du? Ja, da må det være gaaanske jævli, ikke av å sitte i en glattcelle et par ganger! Men mest sannsynlig av medisinering og doping!
Gjest Anonymous Skrevet 18. mai 2005 #32 Skrevet 18. mai 2005 Pyskose og delierium kan oppstå som en etterfølgelse av fastbinding. Såpass vet jo alle. Waco, av og til lurer jeg på om du rett og slett skryter på deg litt rusansiennitet. Er du egentlig en litt sjenert KrFU'er som lever ut synden din på nettet?
Gjest skindeep Skrevet 18. mai 2005 #33 Skrevet 18. mai 2005 Waco, av og til lurer jeg på om du rett og slett skryter på deg litt rusansiennitet Er du egentlig e.n litt sjenert KrFU'er som lever ut synden din på nettet? Ha ha
waco Skrevet 18. mai 2005 Forfatter #34 Skrevet 18. mai 2005 Det er veldokumentert skadene ved innesperring og fengsling, skadene ved medisinbruk er til sammenligning minimale. Etter forbudet av metadon i 1976 ble heroin beslaglagt første gang. Derav har samfunnet skapt en industri som kan leses om i "Den gode Fiende" av Niels Christie....
Gjest Anonymous Skrevet 18. mai 2005 #35 Skrevet 18. mai 2005 Waco, det er også veldokumentert at 95 % av alle menn mellom 25 og 50 som kjørte i fylla i fjor hadde hatt sex mindre enn to døgn for forséelsen fant sted. Dét betyr ikke alltid at sammenhengen er åpenbar, for å si det sånn...
waco Skrevet 18. mai 2005 Forfatter #36 Skrevet 18. mai 2005 Vil heller tro at den gode behandlingen' date=' å bli behandlet som et verdig menneske på samme nivå som alle andre, er langt bedre enn å ligge i stropper og se folk sitte på en stol og vente til du er ferdig med å ha det jævlig.[/quote'] I Spania kan opiatavhengige mennesker få Metadonica på legeakutten. I norge må man søke behandling og følge et behandlingsprogram. Det er rystende at subutex og metadon ikke er reseptfritt i norge. Du virker som en ressurstenkende kvinne Ninakanin, bedre enn jeg kan si om disse tåpene som synes løsningen er straff og hvis ikke det virker, - strengere straff.
waco Skrevet 18. mai 2005 Forfatter #37 Skrevet 18. mai 2005 Waco, det er også veldokumentert at 95 % av alle menn mellom 25 og 50 som kjørte i fylla i fjor hadde hatt sex mindre enn to døgn for forséelsen fant sted. Dét betyr ikke alltid at sammenhengen er åpenbar, for å si det sånn... Trøffel, det sannsynlige må vel være at menn kjører i fylla fordi de IKKE har fått sex...?
waco Skrevet 18. mai 2005 Forfatter #38 Skrevet 18. mai 2005 Trøffel, har du lest Den gode fiende av Niels Cristie?
Gjest Ninakanin Skrevet 18. mai 2005 #39 Skrevet 18. mai 2005 Ja jeg ser liksom ikke for meg at å kunne få hjelpemidler for å ikke ha det fullt så drit skal ha samme effekt som angrepillen på tenåringsjenters sexvaner, dvs. at folk ruser seg greit som ingenting for "jeg kan jo få ting og tang på apoteket".
Gjest Anonymous Skrevet 18. mai 2005 #40 Skrevet 18. mai 2005 Trøffel' date=' har du lest Den gode fiende av Niels Cristie?[/quote'] Ikke hele, men deler av den. Fascinerende lesning!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå