Gjest *Fiona* Skrevet 24. mai 2005 #142 Skrevet 24. mai 2005 Ja jeg vet. Dere som hater rus, - elsker å straffe mennesker som ruser seg... Aha! Der har vi poenget, kortfattet og greit (det må ha vært en glipp...) - du mener at når folk konstaterer at plapringa di er rusbetont og meningsløs - så sier folk det for å straffe deg fordi de ikke liker rus? Det har INGENTING med å gjøre at et menneske UTEN rus er en smule mer klarsynt og riktig navla enn ett MED rus...? Nettopp, nettopp. Folk som er uenige med wacos vrøvl, er altså ute etter å straffe. Hmhmhm. *slår opp på paranoia*
waco Skrevet 24. mai 2005 Forfatter #143 Skrevet 24. mai 2005 Nei, er det noe godt i rusen? Det må jo være det siden man blir bøtelagt?
waco Skrevet 24. mai 2005 Forfatter #144 Skrevet 24. mai 2005 Fiona, så fint at du er imot å straffe mennesker som ruser seg da, - skulle ønske at det var flere av dere her...
Hu i Svingen Skrevet 24. mai 2005 #145 Skrevet 24. mai 2005 Waco; Jeg blir så glad av deg, din sussebass! :kysse:
waco Skrevet 25. mai 2005 Forfatter #146 Skrevet 25. mai 2005 å bruke ulovlige rus-midler for de selv ta konsekvensene av det. Som all annen kriminalitet' date=' så blir man straffet for dette. [/quote'] Så det betyr at dersom man blir straffet så kan man begå en kriminell handling? Hvis jeg f eks betaler et forelegg for hasjrøyking jeg ikke har gjort, - det betyr at jeg kan røyke hasj da? Eller hvis en sitter inne for et drap en ikke har gjort, - da betyr det at denne personen kan drepe et liv da? Hvis jeg f eks soner 10 års fengsel for en voldtekt jeg ikke har begått, - betyr det at jeg kan voldta ei jente etterpå da? Kan jeg f eks betale en fartsbot på forskudd og deretter kjøre for fort?
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 25. mai 2005 #147 Skrevet 25. mai 2005 Ja, du tror du er smart og tenkende du :-? Nei kjäre det er ikke slik det fungerer. Straffen kan aldri måles för handlingen er utfört. Det sier seg selv, hm? Men -jo, du kan betale en regning i förtid, for så å få varene dine ettersendt. Men det var vel bare en liten avsporing
Hu i Svingen Skrevet 25. mai 2005 #148 Skrevet 25. mai 2005 Men -jo' date=' du kan betale en regning i förtid, for så å få varene dine ettersendt. Men det var vel bare en liten avsporing [/quote'] Og å betale for noe man kjøper er jo strengt tatt ingen straff? Selv om det virker sånn når strømregninga kommer :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2005 #149 Skrevet 25. mai 2005 Det må jo være det siden man blir bøtelagt? ...eller kanskje det må være noe godt i det siden så mange ønsker å begå kriminelle handlinger for å få råd til noen kvartinger? Nå tror jeg ikke du bruker så mye, Waco, men selv du må vel innse at trygden ikke rekker til så veldig mange brukerdoser..?
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 25. mai 2005 #150 Skrevet 25. mai 2005 Og å betale for noe man kjøper er jo strengt tatt ingen straff? Selv om det virker sånn når strømregninga kommer :evil: Nei, men samme prinsippet.. Du får det du ber om
Gjest Ninakanin Skrevet 25. mai 2005 #151 Skrevet 25. mai 2005 Nei nå gjorde jeg noe feil her gitt!! Stine, det innlegget litt oppi her ble litt rart, men rett bak :o så kommer det nye innlegget som er fra i dag.. vent litt , jeg fikser det..
Gjest Ninakanin Skrevet 25. mai 2005 #152 Skrevet 25. mai 2005 :o Ble du spydig? Eller er det jeg som tolker feil her? Skulle du svare eller..? Greit å vite liksom, om du var spydig bare fordi jeg var oppriktig interessert i noe og kanskje høres litt vel fagutrykk ut i språket for tiden pga jeg er midt i eksamensperioden.. Eller om du ikke var spydig i det hele tatt og jeg ikke oppfatter helt hvor du ville med det innlegget. (sånn skulle det være)
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 25. mai 2005 #153 Skrevet 25. mai 2005 Hei Nina! Det var ikke meningen å väre direkte spydig mot deg :-? ..Men jeg oppfattet nok innlegget ditt litt feil. Trodde kanskje du var litt mer ute etter meg. Men jeg tar feil så ofte, så jeg beklager masse at du oppfattet meg som spydig.., Jeg var vel ikke helt grei, men litt frekk! Sorry! Og -Ja, selv om jeg ikke har en llink å vise til ennå :oops: så er påstanden min korrekt altså... helt sikkert.
waco Skrevet 25. mai 2005 Forfatter #154 Skrevet 25. mai 2005 Nå tror jeg ikke du bruker så mye, Waco, men selv du må vel innse at trygden ikke rekker til så veldig mange brukerdoser..? Alle som røyker hasj må nesten selge litt for å finansiere sitt eget bruk. Dere som handler sprit og vin på vinmononopolet forstår nok ikke hva jeg mener, - dere er vant til at prisen pr enhet alkohol er den samme uansett mengde man kjøper. Slik er det ikke med hasj..... hasjen er rimiligere dess større mengde man kjøper, - Tja, - hva skal jeg kalle det? Konsekvensen av lovforbudet til staten?
waco Skrevet 25. mai 2005 Forfatter #155 Skrevet 25. mai 2005 Nei, men samme prinsippet.. Du får det du ber om Strømregninga betales forskuddsvis, hvorfor kan ikke forenklet forelegg også gjøre det? Dere mener det er en naturlov at man skal straffes, - javel, - da kan man vel straffes på forskudd da?
Gjest Ninakanin Skrevet 25. mai 2005 #156 Skrevet 25. mai 2005 Nei det var derfor jeg skrev det med smile-smiley og skrev "helt seriøst", fordi jeg driver og leser til eksamen og er helt sprø etter empiri om dagen Men jeg forstår det var fort gjort å misforstå, det kan jo virke uhyre spydig det innlegget mitt tolket fra en litt annen vinkel.. Sorri om det virket som om jeg skulle *ta* deg! Er forøvrig klar over at hjernen grilles av dop, haha, se bare på Ozzy Osbourne!!
waco Skrevet 25. mai 2005 Forfatter #157 Skrevet 25. mai 2005 Er forøvrig klar over at hjernen grilles av dop, haha, se bare på Ozzy Osbourne!! Det sånne som meg mener er at sånne som Ozzy har fått nok straff. Hvis det er sant at dop gir hjerneskade er det nok straff, - man trenger ikke påføre håndjern eller lukke folk inne for å bevise at man har rett eller sjekker urinen for å gi bøterm, - det er unødvendig, - smør på flesk liksom..
Gjest Ninakanin Skrevet 25. mai 2005 #158 Skrevet 25. mai 2005 Jeg synes det skulle lovpålegges å trykke et bilde av Ozzy på alle pakker med dop. Alle. "Kos deg, men du ender opp som dette.." Kunne vært teksten under bildet. Håper det hadde funket som et godt prevantivt foretak.
Gjest Bhsiltsk Skrevet 25. mai 2005 #159 Skrevet 25. mai 2005 Alle som røyker hasj må nesten selge litt for å finansiere sitt eget bruk. **klippet bort litt svada** Tja, - hva skal jeg kalle det? Konsekvensen av lovforbudet til staten? Det at alle må selge litt for å finansiere forbruket sitt, betyr at alle som røyker hasj ikke har råd til å gjøre det. I min verden ville det betydd at har man ikke råd til å gjøre det, så lar man være. Hva du skal kalle det er IKKE konsekvens av lovforbudet til staten, for det heter faktisk kvantumsrabatt.
waco Skrevet 25. mai 2005 Forfatter #160 Skrevet 25. mai 2005 Det handler om å spleise på dyrebare ting, - det er ikke gitt at sånne materialister som dere som vil eie ting alene vil skjønne hva jeg mener...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå